Εμφάνιση απλής εγγραφής

The digital development of SMEs in Chania.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρεαδάκης, Ανδρέαςel
dc.creatorΑρτιομένκοβα, Αικατερίνηel
dc.creatorAndreadakis, Andreasen
dc.creatorArtiomenkova, Aikaterinien
dc.date.accessioned2017-06-08T13:42:58Z
dc.date.available2017-06-08T13:42:58Z
dc.date.issued2017-06-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8233
dc.description.abstractΚατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασία στόχος ήταν η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις στο νομό Χανίων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αφορά το θεωρητικό υπόβαθρο του ηλεκτρονικού εμπορίου όπου παρουσιάζονται οι μορφές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς και οι στόχοι και τα οφέλη του. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας παρουσιάζονται και αναλύονται η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που διεξάχθηκε. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που είχε σαν δείγμα 100 επιχειρήσεις, έδειξαν ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και κατέχει τις βασικές έννοιες και υποδομές. Βασικό μέλημα των επιχειρήσεων που εξετάστηκαν ήταν η προβολή τους μέσω του διαδικτύου.el
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to investigate how the SME’s in Chania, Crete, Greece adopt the e-business practices and the perspectives of e-business development. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Chania. According to the 100 local SME’s participated in the survey, the usage of the Internet from local firms seems to be raised. The local firms have fully understood the value of e-business and they try to use the Internet as an effective marketing and business development tool.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ διαδυκτιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο νομό Χανίων.el
dc.titleThe digital development of SMEs in Chania.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρεαδάκης, Ανδρέαςel
heal.creatorNameΑρτιομένκοβα, Αικατερίνηel
heal.creatorNameAndreadakis, Andreasen
heal.creatorNameArtiomenkova, Aikaterinien
heal.publicationDate2017-06-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8233
heal.abstractΚατά την εκπόνηση της παρούσας πτυχιακής εργασία στόχος ήταν η διερεύνηση του βαθμού υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν και των νέων τεχνολογιών από τις επιχειρήσεις στο νομό Χανίων. Το πρώτο μέρος της εργασίας αφορά το θεωρητικό υπόβαθρο του ηλεκτρονικού εμπορίου όπου παρουσιάζονται οι μορφές του ηλεκτρονικού επιχειρείν και του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς και οι στόχοι και τα οφέλη του. Στο δεύτερο μέρος της παρούσας εργασίας παρουσιάζονται και αναλύονται η μεθοδολογία και τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας που διεξάχθηκε. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που είχε σαν δείγμα 100 επιχειρήσεις, έδειξαν ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των επιχειρήσεων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο και κατέχει τις βασικές έννοιες και υποδομές. Βασικό μέλημα των επιχειρήσεων που εξετάστηκαν ήταν η προβολή τους μέσω του διαδικτύου.el
heal.abstractThe aim of this thesis is to investigate how the SME’s in Chania, Crete, Greece adopt the e-business practices and the perspectives of e-business development. The first section of the thesis gives the theoretical back ground, while the second section presents the methodology and the results of the primary survey conducting in Chania. According to the 100 local SME’s participated in the survey, the usage of the Internet from local firms seems to be raised. The local firms have fully understood the value of e-business and they try to use the Internet as an effective marketing and business development tool.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ διαδυκτιακή ανάπτυξη των επιχειρήσεων στο νομό Χανίων.el
heal.titleThe digital development of SMEs in Chania.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, νομός Χανίωνel
heal.keyworde-commerce, electronic commerce, e-business, electronic marketing, prefecture of Chaniaen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States