Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).
Digital marketing and communications: communicating company messages through digital channels. Case studies and monitoring of results.
View/ Open
Date
2017-06-26Author
Σίμογλου, Απόστολος
Simoglou, Apostolos
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο έχει σήμερα τη δυνατότητα να λειτουργεί ως πλατφόρμα για τις καινοτόμες δράσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την άμεση πρόσβαση στους καταναλωτές προκειμένου να συλλέξουν τις πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να αναπτύξουν καλύτερα τα προϊόντα προκειμένου να ικανοποιήσουν τις καταναλωτικές ανάγκες.
Οι στρατηγικές μάρκετινγκ οι οποίες και αναπτύσσονται στο διαδίκτυο, έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι φθηνότερες. Συγκεκριμένα σε σχέση με το παραδοσιακό marketing όπως είναι τα τηλεοπτικά σποτ, η έντυπη διαφήμιση κ.λ.π, η ηλεκτρονική μπορεί να έχει εξίσου καλό αποτέλεσμα και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα καλύτερο σε πολύ χαμηλότερο κόστος.
Πιο συγκεκριμένα η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε εισαγωγικό σημείωμα , το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση κάνοντας λόγο για τη χρήση του διαδικτύου στη ψηφιακή οικονομία, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Επίσης αναφέρθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα αναφέρθηκε η διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και branding. Το τρίτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη μεθοδολογία της έρευνας με μελέτες περίπτωσης συγκεκριμένες καφετέριες. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο ανέλυσε τη στατιστική έρευνα και τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα από έρευνα. This study addressed the concept of digital marketing and communications through digital channels. There was a reference to case studies and results monitoring capabilities. Also, the Internet was reported that today is able to function as a platform for innovative actions. Businesses can use the direct access to consumers in order to gather information that will help them develop better products to meet consumer needs.
The marketing strategies that are being developed on the internet, have a further advantage, they are cheaper. Particularly, with respect to the traditional marketing such as TV commercials, printed advertising etc., online marketing can have equally good results and in some cases even better and at much lower cost.
More specifically, the study was completed from the development of four chapters where in more detail the first chapter is the introductory summary, and the second chapter referred to the literature review in relation to the use of the Internet, the digital economy, the digital marketing and the digital marketing practices and the social media.
The main features of the social media were also discussed. In addition, the difference between marketing and branding was presented. The third chapter presented the research methodology with case studies on specific cafes. The fourth chapter and final chapter analyzed the statistical research and, finally, the study was complete with the overall conclusions of the research.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info