Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital marketing and communications: communicating company messages through digital channels. Case studies and monitoring of results.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣίμογλου, Απόστολοςel
dc.creatorSimoglou, Apostolosen
dc.date.accessioned2017-06-26T08:56:25Z
dc.date.available2017-06-26T08:56:25Z
dc.date.issued2017-06-26
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8242
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο έχει σήμερα τη δυνατότητα να λειτουργεί ως πλατφόρμα για τις καινοτόμες δράσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την άμεση πρόσβαση στους καταναλωτές προκειμένου να συλλέξουν τις πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να αναπτύξουν καλύτερα τα προϊόντα προκειμένου να ικανοποιήσουν τις καταναλωτικές ανάγκες. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ οι οποίες και αναπτύσσονται στο διαδίκτυο, έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι φθηνότερες. Συγκεκριμένα σε σχέση με το παραδοσιακό marketing όπως είναι τα τηλεοπτικά σποτ, η έντυπη διαφήμιση κ.λ.π, η ηλεκτρονική μπορεί να έχει εξίσου καλό αποτέλεσμα και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα καλύτερο σε πολύ χαμηλότερο κόστος. Πιο συγκεκριμένα η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε εισαγωγικό σημείωμα , το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση κάνοντας λόγο για τη χρήση του διαδικτύου στη ψηφιακή οικονομία, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Επίσης αναφέρθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα αναφέρθηκε η διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και branding. Το τρίτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη μεθοδολογία της έρευνας με μελέτες περίπτωσης συγκεκριμένες καφετέριες. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο ανέλυσε τη στατιστική έρευνα και τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα από έρευνα.el
dc.description.abstractThis study addressed the concept of digital marketing and communications through digital channels. There was a reference to case studies and results monitoring capabilities. Also, the Internet was reported that today is able to function as a platform for innovative actions. Businesses can use the direct access to consumers in order to gather information that will help them develop better products to meet consumer needs. The marketing strategies that are being developed on the internet, have a further advantage, they are cheaper. Particularly, with respect to the traditional marketing such as TV commercials, printed advertising etc., online marketing can have equally good results and in some cases even better and at much lower cost. More specifically, the study was completed from the development of four chapters where in more detail the first chapter is the introductory summary, and the second chapter referred to the literature review in relation to the use of the Internet, the digital economy, the digital marketing and the digital marketing practices and the social media. The main features of the social media were also discussed. In addition, the difference between marketing and branding was presented. The third chapter presented the research methodology with case studies on specific cafes. The fourth chapter and final chapter analyzed the statistical research and, finally, the study was complete with the overall conclusions of the research.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDigital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).el
dc.titleDigital marketing and communications: communicating company messages through digital channels. Case studies and monitoring of results.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣίμογλου, Απόστολοςel
heal.creatorNameSimoglou, Apostolosen
heal.publicationDate2017-06-26
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8242
heal.abstractΗ παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο έχει σήμερα τη δυνατότητα να λειτουργεί ως πλατφόρμα για τις καινοτόμες δράσεις. Οι επιχειρήσεις μπορούν να χρησιμοποιήσουν την άμεση πρόσβαση στους καταναλωτές προκειμένου να συλλέξουν τις πληροφορίες που θα τους βοηθήσουν να αναπτύξουν καλύτερα τα προϊόντα προκειμένου να ικανοποιήσουν τις καταναλωτικές ανάγκες. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ οι οποίες και αναπτύσσονται στο διαδίκτυο, έχουν ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι φθηνότερες. Συγκεκριμένα σε σχέση με το παραδοσιακό marketing όπως είναι τα τηλεοπτικά σποτ, η έντυπη διαφήμιση κ.λ.π, η ηλεκτρονική μπορεί να έχει εξίσου καλό αποτέλεσμα και σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα καλύτερο σε πολύ χαμηλότερο κόστος. Πιο συγκεκριμένα η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια όπου πιο αναλυτικά το πρώτο κεφάλαιο αποτέλεσε εισαγωγικό σημείωμα , το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρθηκε στη βιβλιογραφική ανασκόπηση κάνοντας λόγο για τη χρήση του διαδικτύου στη ψηφιακή οικονομία, το ψηφιακό μάρκετινγκ, τις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης Επίσης αναφέρθηκαν τα βασικά χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Ακόμα αναφέρθηκε η διαφορά μεταξύ μάρκετινγκ και branding. Το τρίτο κεφάλαιο έκανε λόγο για τη μεθοδολογία της έρευνας με μελέτες περίπτωσης συγκεκριμένες καφετέριες. Το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο ανέλυσε τη στατιστική έρευνα και τέλος, η εργασία έκλεισε με τα συμπεράσματα από έρευνα.el
heal.abstractThis study addressed the concept of digital marketing and communications through digital channels. There was a reference to case studies and results monitoring capabilities. Also, the Internet was reported that today is able to function as a platform for innovative actions. Businesses can use the direct access to consumers in order to gather information that will help them develop better products to meet consumer needs. The marketing strategies that are being developed on the internet, have a further advantage, they are cheaper. Particularly, with respect to the traditional marketing such as TV commercials, printed advertising etc., online marketing can have equally good results and in some cases even better and at much lower cost. More specifically, the study was completed from the development of four chapters where in more detail the first chapter is the introductory summary, and the second chapter referred to the literature review in relation to the use of the Internet, the digital economy, the digital marketing and the digital marketing practices and the social media. The main features of the social media were also discussed. In addition, the difference between marketing and branding was presented. The third chapter presented the research methodology with case studies on specific cafes. The fourth chapter and final chapter analyzed the statistical research and, finally, the study was complete with the overall conclusions of the research.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleDigital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).el
heal.titleDigital marketing and communications: communicating company messages through digital channels. Case studies and monitoring of results.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, διαδίκτυοel
heal.keywordsocial media, marketing, interneten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠερακάκης, Μάνοςel
heal.advisorNamePerakakis, Manosen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States