Ικανοποίηση πελατών σε εταιρεία γενικής εμπορίας τροφίμων.
Customer satisfaction: a case of a company in food trading.
View/ Open
Date
2017-06-29Author
Σταυρακάκης, Δημοσθένης
Stavrakakis, Dimosthenis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Ικανοποίηση πελατών σε εταιρία γενικής εμπορίας τροφίμων» έχει ως σκοπό την διερεύνηση της ικανοποίησης των επιχειρήσεων - πελατών στον κλάδο των τροφίμων.
Μεθοδολογικά η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα δευτερογενή στοιχεία προέρχονται από αναζήτηση στην σχετική βιβλιογραφία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε επιχειρήσεις – πελάτες μιας μικρομεσαίας εταιρίας γενικού εμπορίου τροφίμων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου.
Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν την συνολική ικανοποίηση των πελατών της εταιρίας που μελέτησε ο φοιτητής αλλά και επί μέρους παράγοντες που αφορούν την ικανοποίηση τους. Από την ερμηνεία των αποτελεσμάτων σε συνδυασμό με βιβλιογραφικές αναφορές αλλά και πληροφορίες που δόθηκαν από την ίδια την εταιρία, προκύπτουν συμπεράσματα που παρουσιάζονται στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας, που ως σκοπό έχουν την παρουσίαση των δυνατών και αδύνατων σημείων της, καθώς και προτάσεις – λύσεις για την αντιμετώπιση αστοχιών που ανέδειξε η έρευνα. The current bachelor thesis with title: “Customer Satisfaction: A case of a company in food trading” has a manner of discovering the level of satisfaction of Companies / Customers at the food chain.
Methodologically, the current thesis is based on the composition of secondary and primary elements. Secondary elements come from research of the relative bibliography. The primary ones, come from market research on companies / customers of a middle-class business of general food trade with base on Heraklion of Crete, which have been collected with the method of surveys, using as a tool a questionnaire with close-type questions.
The result of the research shows the total satisfaction of the company’s customers that the student studied, and even more factors of satisfaction. The result’s interpretation in a combination of the citations and along the information given from the company itself, there are some conclusions that are presented on the last chapter of this thesis and its purpose is to preset the weak and strong points of the company, as to also suggest – give solutions to encounter the misses that this research came up with.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info