Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer satisfaction: a case of a company in food trading.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣταυρακάκης, Δημοσθένηςel
dc.creatorStavrakakis, Dimosthenisen
dc.date.accessioned2017-06-29T07:12:49Z
dc.date.available2017-06-29T07:12:49Z
dc.date.issued2017-06-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8253
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Ικανοποίηση πελατών σε εταιρία γενικής εμπορίας τροφίμων» έχει ως σκοπό την διερεύνηση της ικανοποίησης των επιχειρήσεων - πελατών στον κλάδο των τροφίμων. Μεθοδολογικά η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα δευτερογενή στοιχεία προέρχονται από αναζήτηση στην σχετική βιβλιογραφία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε επιχειρήσεις – πελάτες μιας μικρομεσαίας εταιρίας γενικού εμπορίου τροφίμων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν την συνολική ικανοποίηση των πελατών της εταιρίας που μελέτησε ο φοιτητής αλλά και επί μέρους παράγοντες που αφορούν την ικανοποίηση τους. Από την ερμηνεία των αποτελεσμάτων σε συνδυασμό με βιβλιογραφικές αναφορές αλλά και πληροφορίες που δόθηκαν από την ίδια την εταιρία, προκύπτουν συμπεράσματα που παρουσιάζονται στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας, που ως σκοπό έχουν την παρουσίαση των δυνατών και αδύνατων σημείων της, καθώς και προτάσεις – λύσεις για την αντιμετώπιση αστοχιών που ανέδειξε η έρευνα.el
dc.description.abstractThe current bachelor thesis with title: “Customer Satisfaction: A case of a company in food trading” has a manner of discovering the level of satisfaction of Companies / Customers at the food chain. Methodologically, the current thesis is based on the composition of secondary and primary elements. Secondary elements come from research of the relative bibliography. The primary ones, come from market research on companies / customers of a middle-class business of general food trade with base on Heraklion of Crete, which have been collected with the method of surveys, using as a tool a questionnaire with close-type questions. The result of the research shows the total satisfaction of the company’s customers that the student studied, and even more factors of satisfaction. The result’s interpretation in a combination of the citations and along the information given from the company itself, there are some conclusions that are presented on the last chapter of this thesis and its purpose is to preset the weak and strong points of the company, as to also suggest – give solutions to encounter the misses that this research came up with.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΙκανοποίηση πελατών σε εταιρεία γενικής εμπορίας τροφίμων.el
dc.titleCustomer satisfaction: a case of a company in food trading.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣταυρακάκης, Δημοσθένηςel
heal.creatorNameStavrakakis, Dimosthenisen
heal.publicationDate2017-06-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8253
heal.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο: «Ικανοποίηση πελατών σε εταιρία γενικής εμπορίας τροφίμων» έχει ως σκοπό την διερεύνηση της ικανοποίησης των επιχειρήσεων - πελατών στον κλάδο των τροφίμων. Μεθοδολογικά η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών στοιχείων. Τα δευτερογενή στοιχεία προέρχονται από αναζήτηση στην σχετική βιβλιογραφία. Τα πρωτογενή στοιχεία προέρχονται από έρευνα αγοράς σε επιχειρήσεις – πελάτες μιας μικρομεσαίας εταιρίας γενικού εμπορίου τροφίμων με έδρα το Ηράκλειο Κρήτης, τα οποία συλλέχθηκαν με την μέθοδο της επισκόπησης, χρησιμοποιώντας ως εργαλείο ένα ερωτηματολόγιο με ερωτήσεις κλειστού τύπου. Τα αποτελέσματα της έρευνας φανερώνουν την συνολική ικανοποίηση των πελατών της εταιρίας που μελέτησε ο φοιτητής αλλά και επί μέρους παράγοντες που αφορούν την ικανοποίηση τους. Από την ερμηνεία των αποτελεσμάτων σε συνδυασμό με βιβλιογραφικές αναφορές αλλά και πληροφορίες που δόθηκαν από την ίδια την εταιρία, προκύπτουν συμπεράσματα που παρουσιάζονται στο τελευταίο κεφάλαιο της εργασίας, που ως σκοπό έχουν την παρουσίαση των δυνατών και αδύνατων σημείων της, καθώς και προτάσεις – λύσεις για την αντιμετώπιση αστοχιών που ανέδειξε η έρευνα.el
heal.abstractThe current bachelor thesis with title: “Customer Satisfaction: A case of a company in food trading” has a manner of discovering the level of satisfaction of Companies / Customers at the food chain. Methodologically, the current thesis is based on the composition of secondary and primary elements. Secondary elements come from research of the relative bibliography. The primary ones, come from market research on companies / customers of a middle-class business of general food trade with base on Heraklion of Crete, which have been collected with the method of surveys, using as a tool a questionnaire with close-type questions. The result of the research shows the total satisfaction of the company’s customers that the student studied, and even more factors of satisfaction. The result’s interpretation in a combination of the citations and along the information given from the company itself, there are some conclusions that are presented on the last chapter of this thesis and its purpose is to preset the weak and strong points of the company, as to also suggest – give solutions to encounter the misses that this research came up with.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΙκανοποίηση πελατών σε εταιρεία γενικής εμπορίας τροφίμων.el
heal.titleCustomer satisfaction: a case of a company in food trading.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordικανοποίηση πελάτη, εταιρεία, τρόφιμαel
heal.keywordcustomer satisfaction, company, fooden
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States