Στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Diversification strategies in order to obtain a competitive advantage.
Ημερομηνία
2017-07-03Συγγραφέας
Καψούλιος, Μιχαήλ
Στεργίου, Αλέξανδρος
Στεργίου, Αντώνιος
Kapsoulios, Michail
Stergiou, Alexandros
Stergiou, Antonios
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Καθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ότι η στρατηγική είναι «η τοποθέτηση της επιχείρησης στο περιβάλλον της». Η επιχείρηση διαθέτει τρεις κυρίαρχες επιλογές αναφορικά με τη στρατηγική που πρόκειται να ακολουθήσει: τη στρατηγική ηγεσίας κόστους, τη στρατηγική διαφοροποίησης και τη στρατηγική εστίασης (είτε με ηγεσία κόστους, είτε με διαφοροποίηση).
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά σκοπεύει στην θεωρητική προσέγγιση του θέματος με απώτερο στόχο την κατανόηση της άποψης του πως θεωρούν οι πελάτες αλλά και τα στελέχη επιχειρήσεων τις διαφοροποιημένες παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της έρευνας.
Το ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την διανομή ερωτηματολογίων κλειστού τύπου σε δείγμα 90 ατόμων, προκειμένου να συγκεντρωθούν δεδομένα σχετικά με τις στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις του λογιστικού και του τουριστικού κλάδου αλλά και πως αντιλαμβάνονται οι πελάτες αυτών των κλάδων τις διαφοροποιημένες υπηρεσίες που τους παρέχονται. H έρευνα πραγματοποιήθηκε έπειτα από προσωπική συνάντηση των ατόμων αυτών και έτσι όταν τους δόθηκε το ερωτηματολόγιο, σχεδόν όλα τα άτομα δέχθηκαν να συμμετάσχουν σε αυτή.
Τα ζητήματα που σχετίζονται με τους περιορισμούς της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τους σκοπούς της παρούσας εργασίας αφορούν αρχικά το μικρό δείγμα που ερωτήθηκε. Λόγω έλλειψης χρόνου, το δείγμα της έρευνας ήταν μικρό οδηγώντας σε αποτελέσματα τα οποία πιθανόν να μην είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά. Επίσης, τα δεδομένα επηρεάζονται από την υποκειμενικότητα των απαντήσεων των στελεχών και των πελατών που ερωτήθηκαν. As each author sees from his point of view the concept of strategy, there is not only a definition for strategy. However, one of the most eminent scholars of the business strategy, Porter, expressed that strategy is "the positioning of the company in its environment". The company has three major options regarding the strategy to be followed: the cost leadership strategy, differentiation strategy and focus strategy.
This diploma thesis initially aims at the theoretical approach of the subject with the aim of understanding the view of how customers and business executives perceive the diversified services provided through research.
The research part was carried out by the distribution of closed-ended questionnaires to a sample of 90 people in order to collect data on diversification strategies in order to obtain a competitive advantage using the executives of the accounting and tourism sectors and how they perceive the customers of these sectors diversified services provided to them. The survey was conducted after a personal meeting of these individuals, and so when they were given the questionnaire, almost all individuals accepted to participate in it.
Issues related to the limitations of the research conducted for the purposes of this diploma thesis first concern the small sample questioned. Due to lack of time, the sample of the survey was small, leading to results that may not be fully representative. Also, the data is influenced by the subjectivity of the executives and the customers who were questioned.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες