Εμφάνιση απλής εγγραφής

Diversification strategies in order to obtain a competitive advantage.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚαψούλιος, Μιχαήλel
dc.creatorΣτεργίου, Αλέξανδροςel
dc.creatorΣτεργίου, Αντώνιοςel
dc.creatorKapsoulios, Michailen
dc.creatorStergiou, Alexandrosen
dc.creatorStergiou, Antoniosen
dc.date.accessioned2017-07-03T07:52:13Z
dc.date.available2017-07-03T07:52:13Z
dc.date.issued2017-07-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8259
dc.description.abstractΚαθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ότι η στρατηγική είναι «η τοποθέτηση της επιχείρησης στο περιβάλλον της». Η επιχείρηση διαθέτει τρεις κυρίαρχες επιλογές αναφορικά με τη στρατηγική που πρόκειται να ακολουθήσει: τη στρατηγική ηγεσίας κόστους, τη στρατηγική διαφοροποίησης και τη στρατηγική εστίασης (είτε με ηγεσία κόστους, είτε με διαφοροποίηση). Η παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά σκοπεύει στην θεωρητική προσέγγιση του θέματος με απώτερο στόχο την κατανόηση της άποψης του πως θεωρούν οι πελάτες αλλά και τα στελέχη επιχειρήσεων τις διαφοροποιημένες παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της έρευνας. Το ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την διανομή ερωτηματολογίων κλειστού τύπου σε δείγμα 90 ατόμων, προκειμένου να συγκεντρωθούν δεδομένα σχετικά με τις στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις του λογιστικού και του τουριστικού κλάδου αλλά και πως αντιλαμβάνονται οι πελάτες αυτών των κλάδων τις διαφοροποιημένες υπηρεσίες που τους παρέχονται. H έρευνα πραγματοποιήθηκε έπειτα από προσωπική συνάντηση των ατόμων αυτών και έτσι όταν τους δόθηκε το ερωτηματολόγιο, σχεδόν όλα τα άτομα δέχθηκαν να συμμετάσχουν σε αυτή. Τα ζητήματα που σχετίζονται με τους περιορισμούς της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τους σκοπούς της παρούσας εργασίας αφορούν αρχικά το μικρό δείγμα που ερωτήθηκε. Λόγω έλλειψης χρόνου, το δείγμα της έρευνας ήταν μικρό οδηγώντας σε αποτελέσματα τα οποία πιθανόν να μην είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά. Επίσης, τα δεδομένα επηρεάζονται από την υποκειμενικότητα των απαντήσεων των στελεχών και των πελατών που ερωτήθηκαν.el
dc.description.abstractAs each author sees from his point of view the concept of strategy, there is not only a definition for strategy. However, one of the most eminent scholars of the business strategy, Porter, expressed that strategy is "the positioning of the company in its environment". The company has three major options regarding the strategy to be followed: the cost leadership strategy, differentiation strategy and focus strategy. This diploma thesis initially aims at the theoretical approach of the subject with the aim of understanding the view of how customers and business executives perceive the diversified services provided through research. The research part was carried out by the distribution of closed-ended questionnaires to a sample of 90 people in order to collect data on diversification strategies in order to obtain a competitive advantage using the executives of the accounting and tourism sectors and how they perceive the customers of these sectors diversified services provided to them. The survey was conducted after a personal meeting of these individuals, and so when they were given the questionnaire, almost all individuals accepted to participate in it. Issues related to the limitations of the research conducted for the purposes of this diploma thesis first concern the small sample questioned. Due to lack of time, the sample of the survey was small, leading to results that may not be fully representative. Also, the data is influenced by the subjectivity of the executives and the customers who were questioned.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.el
dc.titleDiversification strategies in order to obtain a competitive advantage.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚαψούλιος, Μιχαήλel
heal.creatorNameΣτεργίου, Αλέξανδροςel
heal.creatorNameΣτεργίου, Αντώνιοςel
heal.creatorNameKapsoulios, Michailen
heal.creatorNameStergiou, Alexandrosen
heal.creatorNameStergiou, Antoniosen
heal.publicationDate2017-07-03
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8259
heal.abstractΚαθώς ο κάθε συγγραφέας βλέπει από την δική του σκοπιά την έννοια της στρατηγικής, δεν υφίσταται μόνο ένα ορισμός της. Ωστόσο, ένας από τους επιφανέστερους ακαδημαϊκούς της στρατηγικής των επιχειρήσεων, ο Porter, διατύπωσε ότι η στρατηγική είναι «η τοποθέτηση της επιχείρησης στο περιβάλλον της». Η επιχείρηση διαθέτει τρεις κυρίαρχες επιλογές αναφορικά με τη στρατηγική που πρόκειται να ακολουθήσει: τη στρατηγική ηγεσίας κόστους, τη στρατηγική διαφοροποίησης και τη στρατηγική εστίασης (είτε με ηγεσία κόστους, είτε με διαφοροποίηση). Η παρούσα πτυχιακή εργασία αρχικά σκοπεύει στην θεωρητική προσέγγιση του θέματος με απώτερο στόχο την κατανόηση της άποψης του πως θεωρούν οι πελάτες αλλά και τα στελέχη επιχειρήσεων τις διαφοροποιημένες παρεχόμενες υπηρεσίες μέσω της έρευνας. Το ερευνητικό μέρος της εργασίας πραγματοποιήθηκε με την διανομή ερωτηματολογίων κλειστού τύπου σε δείγμα 90 ατόμων, προκειμένου να συγκεντρωθούν δεδομένα σχετικά με τις στρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος που χρησιμοποιούν επιχειρήσεις του λογιστικού και του τουριστικού κλάδου αλλά και πως αντιλαμβάνονται οι πελάτες αυτών των κλάδων τις διαφοροποιημένες υπηρεσίες που τους παρέχονται. H έρευνα πραγματοποιήθηκε έπειτα από προσωπική συνάντηση των ατόμων αυτών και έτσι όταν τους δόθηκε το ερωτηματολόγιο, σχεδόν όλα τα άτομα δέχθηκαν να συμμετάσχουν σε αυτή. Τα ζητήματα που σχετίζονται με τους περιορισμούς της έρευνας που πραγματοποιήθηκε για τους σκοπούς της παρούσας εργασίας αφορούν αρχικά το μικρό δείγμα που ερωτήθηκε. Λόγω έλλειψης χρόνου, το δείγμα της έρευνας ήταν μικρό οδηγώντας σε αποτελέσματα τα οποία πιθανόν να μην είναι πλήρως αντιπροσωπευτικά. Επίσης, τα δεδομένα επηρεάζονται από την υποκειμενικότητα των απαντήσεων των στελεχών και των πελατών που ερωτήθηκαν.el
heal.abstractAs each author sees from his point of view the concept of strategy, there is not only a definition for strategy. However, one of the most eminent scholars of the business strategy, Porter, expressed that strategy is "the positioning of the company in its environment". The company has three major options regarding the strategy to be followed: the cost leadership strategy, differentiation strategy and focus strategy. This diploma thesis initially aims at the theoretical approach of the subject with the aim of understanding the view of how customers and business executives perceive the diversified services provided through research. The research part was carried out by the distribution of closed-ended questionnaires to a sample of 90 people in order to collect data on diversification strategies in order to obtain a competitive advantage using the executives of the accounting and tourism sectors and how they perceive the customers of these sectors diversified services provided to them. The survey was conducted after a personal meeting of these individuals, and so when they were given the questionnaire, almost all individuals accepted to participate in it. Issues related to the limitations of the research conducted for the purposes of this diploma thesis first concern the small sample questioned. Due to lack of time, the sample of the survey was small, leading to results that may not be fully representative. Also, the data is influenced by the subjectivity of the executives and the customers who were questioned.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές διαφοροποίησης με σκοπό απόκτησης ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.el
heal.titleDiversification strategies in order to obtain a competitive advantage.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχείρηση, στρατηγική, ανταγωνιστικό πλεονέκτημαel
heal.keywordenterprise, strategy, competitive advantageen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.advisorID.emailtzortz@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States