Η επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.
The effect of social networks on consumer behavior.
View/ Open
Date
2017-07-05Author
Χριστοπούλου, Βασιλική
Christopoulou, Vasiliki
Metadata
Show full item recordAbstract
Η μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις και οι παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η λήψη αυτών των αποφάσεων. Δηλαδή μελετάται η συμπεριφορά του καταναλωτή πριν, κατά την διάρκεια αλλά και μετά την κατανάλωση. Γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα όπως γιατί ο καταναλωτής επιλέγει ένα προϊόν έναντι άλλον, πως το χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των αναγκών του και πως αξιολογεί το αγαθό αυτό μετά την αγορά και τη χρήση του. Στη προσέγγιση της έννοιας της συμπεριφοράς του καταναλωτή, περιλαμβάνονται έννοιες, όπως η διαδικασία λήψης των αγοραστικών αποφάσεων, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, η παρακίνηση και οι θεωρίες μάθησης. H ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα δραστηριοποιούνται, επικοινωνούν και αλληλοεπιδρούν. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται για τη διαφήμιση, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να αντικαταστήσουν παλιά κανάλια που χρησιμοποιούνταν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα στην διαμόρφωση καταναλωτικής συμπεριφοράς, ως ένας νέος παράγοντας που την επηρεάζει. Μέσα από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας σε χρήστες των κοινωνικών δικτύων, προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα για το βαθμό και τον τρόπο επίδρασής τους στις σύγχρονες καταναλωτικές επιλογές. The study of consumer behavior is a major scientific field of study in Marketing Science. The main objective is to investigate the ways in which the consumer takes his purchasing decisions and the factors that affect the way in which these decisions are made. That is, the behavior of the consumer is studied before, during and after consumption. An attempt is made to answer questions such as why the consumer selects a product against another, uses it to meet his needs, and evaluates the good after purchase and use. The concept of consumer behavior includes concepts such as purchasing decision making, modern lifestyle, motivation and learning theories. Social networking has changed the way people are active, communicating and interacting. A new world opens for advertising as social networks come to replace old channels used to promote products and services. This paper analyzes the impact of social networks on consumer behavior, as a new factor influencing it. Through quantitative research on social network users, useful conclusions are drawn on the extent and manner of their impact on modern consumer choices.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info