Εμφάνιση απλής εγγραφής

The effect of social networks on consumer behavior.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΧριστοπούλου, Βασιλικήel
dc.creatorChristopoulou, Vasilikien
dc.date.accessioned2017-07-05T10:24:31Z
dc.date.available2017-07-05T10:24:31Z
dc.date.issued2017-07-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8268
dc.description.abstractΗ μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις και οι παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η λήψη αυτών των αποφάσεων. Δηλαδή μελετάται η συμπεριφορά του καταναλωτή πριν, κατά την διάρκεια αλλά και μετά την κατανάλωση. Γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα όπως γιατί ο καταναλωτής επιλέγει ένα προϊόν έναντι άλλον, πως το χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των αναγκών του και πως αξιολογεί το αγαθό αυτό μετά την αγορά και τη χρήση του. Στη προσέγγιση της έννοιας της συμπεριφοράς του καταναλωτή, περιλαμβάνονται έννοιες, όπως η διαδικασία λήψης των αγοραστικών αποφάσεων, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, η παρακίνηση και οι θεωρίες μάθησης. H ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα δραστηριοποιούνται, επικοινωνούν και αλληλοεπιδρούν. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται για τη διαφήμιση, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να αντικαταστήσουν παλιά κανάλια που χρησιμοποιούνταν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα στην διαμόρφωση καταναλωτικής συμπεριφοράς, ως ένας νέος παράγοντας που την επηρεάζει. Μέσα από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας σε χρήστες των κοινωνικών δικτύων, προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα για το βαθμό και τον τρόπο επίδρασής τους στις σύγχρονες καταναλωτικές επιλογές.el
dc.description.abstractThe study of consumer behavior is a major scientific field of study in Marketing Science. The main objective is to investigate the ways in which the consumer takes his purchasing decisions and the factors that affect the way in which these decisions are made. That is, the behavior of the consumer is studied before, during and after consumption. An attempt is made to answer questions such as why the consumer selects a product against another, uses it to meet his needs, and evaluates the good after purchase and use. The concept of consumer behavior includes concepts such as purchasing decision making, modern lifestyle, motivation and learning theories. Social networking has changed the way people are active, communicating and interacting. A new world opens for advertising as social networks come to replace old channels used to promote products and services. This paper analyzes the impact of social networks on consumer behavior, as a new factor influencing it. Through quantitative research on social network users, useful conclusions are drawn on the extent and manner of their impact on modern consumer choices.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.el
dc.titleThe effect of social networks on consumer behavior.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΧριστοπούλου, Βασιλικήel
heal.creatorNameChristopoulou, Vasilikien
heal.publicationDate2017-07-05
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8268
heal.abstractΗ μελέτη της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αποτελεί κύριο επιστημονικό τομέα μελέτης της επιστήμης του Μάρκετινγκ. Κύριο αντικείμενο είναι η διερεύνηση των τρόπων με τους οποίους ο καταναλωτής λαμβάνει τις αγοραστικές του αποφάσεις και οι παράγοντες που επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η λήψη αυτών των αποφάσεων. Δηλαδή μελετάται η συμπεριφορά του καταναλωτή πριν, κατά την διάρκεια αλλά και μετά την κατανάλωση. Γίνεται προσπάθεια να απαντηθούν ερωτήματα όπως γιατί ο καταναλωτής επιλέγει ένα προϊόν έναντι άλλον, πως το χρησιμοποιεί για την ικανοποίηση των αναγκών του και πως αξιολογεί το αγαθό αυτό μετά την αγορά και τη χρήση του. Στη προσέγγιση της έννοιας της συμπεριφοράς του καταναλωτή, περιλαμβάνονται έννοιες, όπως η διαδικασία λήψης των αγοραστικών αποφάσεων, ο σύγχρονος τρόπος ζωής, η παρακίνηση και οι θεωρίες μάθησης. H ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων, έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο τα άτομα δραστηριοποιούνται, επικοινωνούν και αλληλοεπιδρούν. Ένας νέος κόσμος ανοίγεται για τη διαφήμιση, καθώς τα κοινωνικά δίκτυα έρχονται να αντικαταστήσουν παλιά κανάλια που χρησιμοποιούνταν για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Στην παρούσα εργασία αναλύεται η επίδραση που έχουν τα κοινωνικά δίκτυα στην διαμόρφωση καταναλωτικής συμπεριφοράς, ως ένας νέος παράγοντας που την επηρεάζει. Μέσα από την διεξαγωγή ποσοτικής έρευνας σε χρήστες των κοινωνικών δικτύων, προκύπτουν χρήσιμα συμπεράσματα για το βαθμό και τον τρόπο επίδρασής τους στις σύγχρονες καταναλωτικές επιλογές.el
heal.abstractThe study of consumer behavior is a major scientific field of study in Marketing Science. The main objective is to investigate the ways in which the consumer takes his purchasing decisions and the factors that affect the way in which these decisions are made. That is, the behavior of the consumer is studied before, during and after consumption. An attempt is made to answer questions such as why the consumer selects a product against another, uses it to meet his needs, and evaluates the good after purchase and use. The concept of consumer behavior includes concepts such as purchasing decision making, modern lifestyle, motivation and learning theories. Social networking has changed the way people are active, communicating and interacting. A new world opens for advertising as social networks come to replace old channels used to promote products and services. This paper analyzes the impact of social networks on consumer behavior, as a new factor influencing it. Through quantitative research on social network users, useful conclusions are drawn on the extent and manner of their impact on modern consumer choices.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ επίδραση των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά.el
heal.titleThe effect of social networks on consumer behavior.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordsocial media, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΡομπογιαννάκης, Ιωάννηςel
heal.advisorNameRompogiannakis, Ioannisen
heal.advisorID.emailrombo@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States