Μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές.
Social media to create strong relationships with consumers.

View/ Open
Date
2017-07-24Author
Κρητικού, Καλλιόπη
Κritikou, Kalliopi
Metadata
Show full item recordAbstract
Αναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τον ρόλο που μπορούν να έχουν στις σχέσεις που αναπτύσσονται με τους καταναλωτές. Ο στόχος της ήταν η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στις ενέργειες μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο πως αυτές επηρεάζουν τον βαθμό στον οποίο τις χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να εκφράσει τον εαυτό του αλλά και την σύνδεση που δημιουργείται μέσα από αυτήν την σχέση. Μέσα από έρευνα που έγινε σε καταναλωτές με την αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις που είχαν γίνει. Τα συμπεράσματα της διπλωματικής μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές ευκαιρίες αξιοποίησης της συνεχώς αυξανόμενης δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Recognizing the growing importance of social media, this thesis deals with the role they can play in relationships with consumers. The goal was to explore the relationship between social media marketing actions and how they affect the extent to which the consumer uses them to express themselves and the connection that is created through this relationship. A survey of consumers with an electronic questionnaire confirmed the assumptions made. The conclusions of the thesis can be important opportunities to exploit the ever-increasing power of social media.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info