Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media to create strong relationships with consumers.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚρητικού, Καλλιόπηel
dc.creatorΚritikou, Kalliopien
dc.date.accessioned2017-07-24T11:34:21Z
dc.date.available2017-07-24T11:34:21Z
dc.date.issued2017-07-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8330
dc.description.abstractΑναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τον ρόλο που μπορούν να έχουν στις σχέσεις που αναπτύσσονται με τους καταναλωτές. Ο στόχος της ήταν η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στις ενέργειες μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο πως αυτές επηρεάζουν τον βαθμό στον οποίο τις χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να εκφράσει τον εαυτό του αλλά και την σύνδεση που δημιουργείται μέσα από αυτήν την σχέση. Μέσα από έρευνα που έγινε σε καταναλωτές με την αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις που είχαν γίνει. Τα συμπεράσματα της διπλωματικής μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές ευκαιρίες αξιοποίησης της συνεχώς αυξανόμενης δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
dc.description.abstractRecognizing the growing importance of social media, this thesis deals with the role they can play in relationships with consumers. The goal was to explore the relationship between social media marketing actions and how they affect the extent to which the consumer uses them to express themselves and the connection that is created through this relationship. A survey of consumers with an electronic questionnaire confirmed the assumptions made. The conclusions of the thesis can be important opportunities to exploit the ever-increasing power of social media.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές.el
dc.titleSocial media to create strong relationships with consumers.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚρητικού, Καλλιόπηel
heal.creatorNameΚritikou, Kalliopien
heal.publicationDate2017-07-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8330
heal.abstractΑναγνωρίζοντας την αυξανόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, η παρούσα διπλωματική πραγματεύεται τον ρόλο που μπορούν να έχουν στις σχέσεις που αναπτύσσονται με τους καταναλωτές. Ο στόχος της ήταν η διερεύνηση της σχέσης ανάμεσα στις ενέργειες μάρκετινγκ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και στο πως αυτές επηρεάζουν τον βαθμό στον οποίο τις χρησιμοποιεί ο καταναλωτής για να εκφράσει τον εαυτό του αλλά και την σύνδεση που δημιουργείται μέσα από αυτήν την σχέση. Μέσα από έρευνα που έγινε σε καταναλωτές με την αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου επιβεβαιώθηκαν οι υποθέσεις που είχαν γίνει. Τα συμπεράσματα της διπλωματικής μπορούν να αποτελέσουν σημαντικές ευκαιρίες αξιοποίησης της συνεχώς αυξανόμενης δύναμης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.el
heal.abstractRecognizing the growing importance of social media, this thesis deals with the role they can play in relationships with consumers. The goal was to explore the relationship between social media marketing actions and how they affect the extent to which the consumer uses them to express themselves and the connection that is created through this relationship. A survey of consumers with an electronic questionnaire confirmed the assumptions made. The conclusions of the thesis can be important opportunities to exploit the ever-increasing power of social media.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜέσα κοινωνικής δικτύωσης για δημιουργία ισχυρών σχέσεων με καταναλωτές.el
heal.titleSocial media to create strong relationships with consumers.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ, συμπεριφορά καταναλωτή, εμπορική επωνυμία  el
heal.keywordsocial media, marketing, consumer behavior, brand nameen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜαστοράκης, Γεώργιοςel
heal.advisorNameMastorakis, Georgiosen
heal.advisorID.emailgmastorakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States