Εμφάνιση απλής εγγραφής

Augmented reality in indoor navigation.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΔραπανιώτης, Ορέστηςel
dc.creatorΚάβαλος, Μιχαήλel
dc.creatorDrapaniotis, Orestisen
dc.creatorKavalos, Michailen
dc.date.accessioned2017-11-10T07:56:59Z
dc.date.available2017-11-10T07:56:59Z
dc.date.issued2017-11-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8464
dc.description.abstractΤο Indoor navigation είναι ένας τρόπος πλοήγησης σε εσωτερικούς χώρους. Μπορεί να χαρακτηρισθεί ως “GPS εσωτερικού χώρου”. Χρησιμοποιείται σε “έξυπνες συσκευές” όπως smartphones, tablets κλπ, μέσω μιας λειτουργίας “indoor routing”, η οποία συνήθως είναι κάποιο app στη συσκευή του χρήστη όπου γίνεται υπολογισμός της ακριβής θέσης του στο χώρο, προκειμένου να γίνει η καθοδήγηση του μέσα σ’ αυτόν. Ο υπολογισμός της θέσης γίνεται απευθείας στη συσκευή του χρήστη, πράγμα που καθιστά το indoor navigation client-based εφαρμογή. Για τον υπολογισμό της θέσης απαιτείται Wi-Fi ή Bluetooth (beacons). Τα beacons στέλνουν Bluetooth σήμα σε μια συγκεκριμένη εμβέλια γύρω τους κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Το κινητό του χρήστη με την εφαρμογή που αναπτύξαμε λαμβάνει αυτά τα σήματα και με μια προγραμματιστική διαδικασία εμφανίζει την τοποθεσία του στον χάρτη του δωματίου που βρίσκεται. Η εφαρμογή αυτή αναπτύχθηκε με τελικό στόχο την περιήγηση σε μια αίθουσα μουσείου και μελλοντικά σε περισσότερους χώρους. ΄Οταν ο χρήστης πλησιάζει ένα έκθεμα στον χάρτη της αίθουσας θα εμφανίζεται πληροφορία στην οθόνη του τηλεφώνου, που θα οδηγεί, εφόσον ο χρήστης επιθυμεί, σε μια ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα από όπου θα αντλεί όλες τις δυνατές λεπτομέρειες που έχουν εκ των προτέρων καταχωρηθεί γι’ αυτό. Ο σκοπός ολοκληρώθηκε με επιτυχία καθώς καταφέραμε να αναπτύξουμε μια εφαρμογή που λειτουργεί σε ικανοποιητικό βαθμό και εντοπίζει την τοποθεσία με μια μικρή απόκλιση. Στο θεωρητικό μέρος της πτυχιακής μας εργασίας αναλύουμε τα εξής βήματα που ακολουθήσαμε για να αναπτύξουμε την εφαρμογή μας: 1. Tις τεχνολογίες και μαθηματικές φόρμουλες που χρησιμοποιήσαμε αλλά και θα μπορούσαμε να είχαμε χρησιμοποιήσει εναλλακτικά για να επιτευχθεί ο σκοπός μας 2. Aναλύσεις του κώδικα που αναπτύξαμε, και τέλος 3. Tα συμπεράσματα που βγάλαμε καθ’όλη την διάρκεια της ανάπτυξης και συγγραφής της πτυχιακής μας εργασίας.el
dc.description.abstractIndoor navigation is a means of indoor navigation equivalent to the GPS technology used outdoors. This way of navigation is primarily used on smart devices (tablets, smartphones etc.). By using a mode called indoor routing which is usually an installed application on the user’s device, calculations are made in order to spot the user’s exact location and guide him indoors. Calculations take place directly on the user’s device which makes indoor navigation to be described as a client based application. Wi-Fi or Bluetooth technology (beacons) is required to figure out the location. The beacons transmit a Bluetooth signal every few seconds around them, the mobile phone receives those signals and by following a program procedure shows the user’s location in the indoor space on the device’s screen. The final aim is the development of an application to be used for navigating in a single exhibition hall but prospectively in a whole museum. When the user approaches an exhibit and after having an information on his mobile screen, he will be able to draw all available information about it by visiting a special webpage. We successfully met our goal as we were able to develop an application that works satisfactorily and spots the location with a slight divergence. We present below the steps we took to develop and support our application in the theoretical part of our thesis. 1. The technology and mathematical formulas we used or we could have alternatively used. 2. Code analysis 3. The observations and conclusions we derived during the development of our thesis.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕπαυξημένη πραγματικότητα για πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους.el
dc.titleAugmented reality in indoor navigation.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΔραπανιώτης, Ορέστηςel
heal.creatorNameΚάβαλος, Μιχαήλel
heal.creatorNameDrapaniotis, Orestisen
heal.creatorNameKavalos, Michailen
heal.publicationDate2017-11-10
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8464
heal.abstractΤο Indoor navigation είναι ένας τρόπος πλοήγησης σε εσωτερικούς χώρους. Μπορεί να χαρακτηρισθεί ως “GPS εσωτερικού χώρου”. Χρησιμοποιείται σε “έξυπνες συσκευές” όπως smartphones, tablets κλπ, μέσω μιας λειτουργίας “indoor routing”, η οποία συνήθως είναι κάποιο app στη συσκευή του χρήστη όπου γίνεται υπολογισμός της ακριβής θέσης του στο χώρο, προκειμένου να γίνει η καθοδήγηση του μέσα σ’ αυτόν. Ο υπολογισμός της θέσης γίνεται απευθείας στη συσκευή του χρήστη, πράγμα που καθιστά το indoor navigation client-based εφαρμογή. Για τον υπολογισμό της θέσης απαιτείται Wi-Fi ή Bluetooth (beacons). Τα beacons στέλνουν Bluetooth σήμα σε μια συγκεκριμένη εμβέλια γύρω τους κάθε λίγα δευτερόλεπτα. Το κινητό του χρήστη με την εφαρμογή που αναπτύξαμε λαμβάνει αυτά τα σήματα και με μια προγραμματιστική διαδικασία εμφανίζει την τοποθεσία του στον χάρτη του δωματίου που βρίσκεται. Η εφαρμογή αυτή αναπτύχθηκε με τελικό στόχο την περιήγηση σε μια αίθουσα μουσείου και μελλοντικά σε περισσότερους χώρους. ΄Οταν ο χρήστης πλησιάζει ένα έκθεμα στον χάρτη της αίθουσας θα εμφανίζεται πληροφορία στην οθόνη του τηλεφώνου, που θα οδηγεί, εφόσον ο χρήστης επιθυμεί, σε μια ειδικά διαμορφωμένη ιστοσελίδα από όπου θα αντλεί όλες τις δυνατές λεπτομέρειες που έχουν εκ των προτέρων καταχωρηθεί γι’ αυτό. Ο σκοπός ολοκληρώθηκε με επιτυχία καθώς καταφέραμε να αναπτύξουμε μια εφαρμογή που λειτουργεί σε ικανοποιητικό βαθμό και εντοπίζει την τοποθεσία με μια μικρή απόκλιση. Στο θεωρητικό μέρος της πτυχιακής μας εργασίας αναλύουμε τα εξής βήματα που ακολουθήσαμε για να αναπτύξουμε την εφαρμογή μας: 1. Tις τεχνολογίες και μαθηματικές φόρμουλες που χρησιμοποιήσαμε αλλά και θα μπορούσαμε να είχαμε χρησιμοποιήσει εναλλακτικά για να επιτευχθεί ο σκοπός μας 2. Aναλύσεις του κώδικα που αναπτύξαμε, και τέλος 3. Tα συμπεράσματα που βγάλαμε καθ’όλη την διάρκεια της ανάπτυξης και συγγραφής της πτυχιακής μας εργασίας.el
heal.abstractIndoor navigation is a means of indoor navigation equivalent to the GPS technology used outdoors. This way of navigation is primarily used on smart devices (tablets, smartphones etc.). By using a mode called indoor routing which is usually an installed application on the user’s device, calculations are made in order to spot the user’s exact location and guide him indoors. Calculations take place directly on the user’s device which makes indoor navigation to be described as a client based application. Wi-Fi or Bluetooth technology (beacons) is required to figure out the location. The beacons transmit a Bluetooth signal every few seconds around them, the mobile phone receives those signals and by following a program procedure shows the user’s location in the indoor space on the device’s screen. The final aim is the development of an application to be used for navigating in a single exhibition hall but prospectively in a whole museum. When the user approaches an exhibit and after having an information on his mobile screen, he will be able to draw all available information about it by visiting a special webpage. We successfully met our goal as we were able to develop an application that works satisfactorily and spots the location with a slight divergence. We present below the steps we took to develop and support our application in the theoretical part of our thesis. 1. The technology and mathematical formulas we used or we could have alternatively used. 2. Code analysis 3. The observations and conclusions we derived during the development of our thesis.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Informatics Engineeringen
heal.titleΕπαυξημένη πραγματικότητα για πλοήγηση σε εσωτερικούς χώρους.el
heal.titleAugmented reality in indoor navigation.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπαυξημένη πραγματικότητα, πλοήγηση εσωτερικού χώρου, πλοήγηση με GPSel
heal.keywordaugmented reality, indoor navigation, GPS navigationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαναγιωτάκης, Σπυρίδωνel
heal.advisorNamePanagiotakis, Spyridonen
heal.advisorID.emailspanag@ie.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States