Εμφάνιση απλής εγγραφής

Expansion strategies abroad.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΑνδρουλιδάκη, Γεωργία-Ραφαέλαel
dc.creatorΓαβαλλιάς, Εμμανουήλel
dc.creatorΜπονατάκη, Μανωλίαel
dc.creatorAndroulidaki, Georgia-Rafaelaen
dc.creatorGavallias, Emmanouilen
dc.creatorBonataki, Manoliaen
dc.date.accessioned2017-11-27T09:30:02Z
dc.date.available2017-11-27T09:30:02Z
dc.date.issued2017-11-24
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8485
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει τις στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό ορισμένων επιχειρήσεων που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα καθώς και να εξετάσει τις προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών βιολογικών προϊόντων στο εξωτερικό. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της μελέτης, αντλήθηκαν πληροφορίες από το διαδίκτυο και έγινε πρωτογενής έρευνα με συνεντεύξεις. Οι ερωτήσεις των συνεντεύξεων απευθυνόταν σε ανθρώπους που ασχολούνται με τις καλλιέργιες βιολογικών προϊόντων. Η συγκεκριμένη διαδικασία έγινε με στόχο την ασφαλή και αξιόπιστη εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων σχετικά με τον τρόπο που επιλέγουν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα να επεκταθούν στο εξωτερικό καθώς και χώρες στις οποίες επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν. Κύριο συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι ότι η επέκταση των Ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό έχει πολλά οφέλη (κυρίως οικονομικά) τόσο για την Ελλάδα όσο και για τους επιχειρηματίες. Σχετικά με τις στρατηγικές επέκτασης των επιχειρήσεων στο εξωτερικό υπάρχουν πολλές προοπτικές ανάπτυξης, όμως υπάρχουν και κάποιες αγκυλώσεις οι οποίες καθυστερούν την ανάπτυξη αυτή.el
dc.description.abstractThis thesis was aimed at presenting the strategies for expansion of certain organic businesses abroad as well as examining the prospects for the development of Greek organic products abroad. In order to achieve the purpose of the study, information was obtained from the internet and a primary survey was conducted with interviews. Interview questions were addressed to people involved in organic food crops. This process was conducted with the aim of safely and reliably extracting outcomes and conclusions about the way in which companies engaged in biological products choose to grow abroad as well as the countries in which they choose to operate. The main conclusion of this survey is that the expansion of Greek businesses abroad has many benefits (mainly financially) for both Greece and the business community. There are many growth prospects for business expansion strategies abroad, but there are some rigidities that delay this growth.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΣτρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό.el
dc.titleExpansion strategies abroad.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΑνδρουλιδάκη, Γεωργία-Ραφαέλαel
heal.creatorNameΓαβαλλιάς, Εμμανουήλel
heal.creatorNameΜπονατάκη, Μανωλίαel
heal.creatorNameAndroulidaki, Georgia-Rafaelaen
heal.creatorNameGavallias, Emmanouilen
heal.creatorNameBonataki, Manoliaen
heal.publicationDate2017-11-24
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8485
heal.abstractΗ συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έγινε με σκοπό να παρουσιάσει τις στρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό ορισμένων επιχειρήσεων που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα καθώς και να εξετάσει τις προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών βιολογικών προϊόντων στο εξωτερικό. Προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της μελέτης, αντλήθηκαν πληροφορίες από το διαδίκτυο και έγινε πρωτογενής έρευνα με συνεντεύξεις. Οι ερωτήσεις των συνεντεύξεων απευθυνόταν σε ανθρώπους που ασχολούνται με τις καλλιέργιες βιολογικών προϊόντων. Η συγκεκριμένη διαδικασία έγινε με στόχο την ασφαλή και αξιόπιστη εξαγωγή αποτελεσμάτων και συμπερασμάτων σχετικά με τον τρόπο που επιλέγουν οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με βιολογικά προϊόντα να επεκταθούν στο εξωτερικό καθώς και χώρες στις οποίες επιλέγουν να δραστηριοποιηθούν. Κύριο συμπέρασμα της έρευνας αυτής είναι ότι η επέκταση των Ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό έχει πολλά οφέλη (κυρίως οικονομικά) τόσο για την Ελλάδα όσο και για τους επιχειρηματίες. Σχετικά με τις στρατηγικές επέκτασης των επιχειρήσεων στο εξωτερικό υπάρχουν πολλές προοπτικές ανάπτυξης, όμως υπάρχουν και κάποιες αγκυλώσεις οι οποίες καθυστερούν την ανάπτυξη αυτή.el
heal.abstractThis thesis was aimed at presenting the strategies for expansion of certain organic businesses abroad as well as examining the prospects for the development of Greek organic products abroad. In order to achieve the purpose of the study, information was obtained from the internet and a primary survey was conducted with interviews. Interview questions were addressed to people involved in organic food crops. This process was conducted with the aim of safely and reliably extracting outcomes and conclusions about the way in which companies engaged in biological products choose to grow abroad as well as the countries in which they choose to operate. The main conclusion of this survey is that the expansion of Greek businesses abroad has many benefits (mainly financially) for both Greece and the business community. There are many growth prospects for business expansion strategies abroad, but there are some rigidities that delay this growth.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Accounting and Financeen
heal.titleΣτρατηγικές επέκτασης στο εξωτερικό.el
heal.titleExpansion strategies abroad.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordεπιχείρηση, στρατηγική, προοπτική ανάπτυξης, διεθνής αγορά, βιολογικό προϊόνel
heal.keywordenterprise, strategy, development prospect, international market, organic producten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρηel
heal.advisorNameTzortzaki, Alexia-Mairien
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States