Εμφάνιση απλής εγγραφής

How the students exhange through European and international programs enables students to have a successful vocational rehabilitation in the future.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΓιουρτζάκης, Κυριάκος-Ντομινίκel
dc.creatorGiourtzakis, Kyriakos-Dominiken
dc.date.accessioned2017-12-04T08:13:24Z
dc.date.available2017-12-04T08:13:24Z
dc.date.issued2017-12-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8496
dc.description.abstractΜε τη βοήθεια των ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων για την ανταλλαγή φοιτητών και εκπαιδευτικών δίνεται στους συμμετέχοντες η μοναδική ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι φοιτητές έχουν την δυνατότητα να γνωρίσουν με την παραμονή τους στο εξωτερικό όχι μόνο ένα διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον αλλά και ένα διαφορετικό σύστημα εκπαίδευσης αλλά και ένα σύστημα εργασίας μέσω της πρακτικής άσκησης τους σε μια επιχείρηση. Οι καθηγητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αποκτούν επιπρόσθετες εμπειρίες εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Μ’ αυτή την πολύτιμη εμπειρία ανοίγεται στο φοιτητή / καθηγητή ο δρόμος για μια επαγγελματική αποκατάσταση στο μέλλον - κυρίως σε μια άλλη χώρα καθώς επίσης και στη χώρα καταγωγής του. Στη σημερινή εποχή πρέπει, μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, να κινηθούμε πέρα από τα εθνικά σύνορα και να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται στο εξωτερικό, ώστε να σημειώσουμε πρόοδο. Η παγκοσμιοποίηση αφορά και τον εκπαιδευτικό τομέα. Είναι πολύ σημαντικό, να υπάρχει στην Ευρώπη μια κοινή γραμμή στην εκπαίδευση. Οι κοινές προδιαγραφές στην εκπαίδευση έχουν ως αποτέλεσμα την αποφοίτηση υψηλού επιπέδου πτυχιούχων από τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι οποίοι με τα διεθνή προγράμματα ανταλλαγών συμβάλλουν στη πρόοδο της χώρας, η οποία τους φιλοξενεί. Από τη μία πλευρά, οι εμπειρίες των φοιτητών και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι συμμετείχαν στα διεθνή προγράμματα ανταλλαγής και έρευνας συμβάλλουν θετικά τον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι φοιτητές, οι οποίοι συνεχίζουν τις σπουδές τους ή ασκούν την πρακτική τους άσκηση σε διεθνή περιβάλλον δεν ανταλλάζουν τις γνώσεις τους μόνο με φοιτητές της χώρας τους, αλλά και με φοιτητές από άλλες χώρες, οι οποίοι συμμετέχουν σ’ αυτά τα διεθνή προγράμματα ανταλλαγής φοιτητών. Από την άλλη πλευρά, επιστρέφοντας πίσω στη χώρα τους, προσφέρουν τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις ιδέες, που απέκτησαν στο εξωτερικό, για τη βελτίωση στο τρόπο λειτουργίας και διοίκησης μιας επιχείρησης στον τόπο καταγωγής. Αυτές είναι οι προϋποθέσεις οι οποίες οδηγούν σε μια επιτυχημένη επαγγελματική αποκατάσταση των μελλοντικών πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στην παρακάτω πτυχιακή εργασία αναλύονται προγράμματα τα οποία εκμεταλλεύονται οι φοιτητές για την συνέχιση της φοίτησης τους σε τριτοβάθμια ιδρύματα του εξωτερικού διάρκειας ενός ή δυο εξαμήνων καθώς επίσης και για την υλοποίηση της πρακτικής τους άσκησης σε μια επιχείρηση σε άλλη χώρα. Επιπλέον, θα γίνει αναφορά στα προγράμματα έρευνας, τα οποία πραγματοποιούνται από τους πανεπιστημιακούς καθηγητές σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού. Τα προγράμματα τα οποία θα αναλυθούν είναι το «Σωκράτης», το «Erasmus / Erasmus+» και το «DAAD». Τέλος, παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα αναλύοντας κάθε ερώτηση και στη συνέχεια τα αποτελέσματα.el
dc.description.abstractProviding help from European and international exchange programs for students and teachers, participants are given the unique opportunity to get in touch with education systems in other countries in tertiary education. Students have the opportunity with their stay abroad to get in touch not only with a different cultural environment but also with a different education system and a work system through their internship in a company. Higher education teachers receive additional educational experiences. This valuable experience gives the opportunity for a professional rehabilitation in the future - mainly in another country as well as in the country of origin. In recent days, with the globalization on it’s peak, we have to move out our national borders and use every opportunity that is presented to us in the unknown in order achieve progress. Globalization also affects the education. It is very important to have a common line in education in Europe. Standards at the same level in education contribute in the graduation of high-level graduates from higher education institutions, which through international exchange programs contribute to the progress of the country hosting them. On the one hand, the experiences that students and teachers have gained by the time they had participated in international exchange and research programs contribute positively in the tertiary education. Students who continue their studies or internship in an international environment do not only exchange their knowledge with students in their own country but also with students from all Europe who participate in these international student exchange programs. On the other hand, by returning back to their country, they offer the knowledge, experiences and ideas which they have gained abroad to improve the way in which a business works out in the place of origin. These are the conditions that lead to a successful professional career of future graduates in the tertiary education. In the following bachelor thesis are analyzed the programs that students use to continue their studies in tertiary institutions abroad for one or two semesters, as well as to implement their internship in a company in another European country. In addition, reference will be made to the research programs carried out by university professors in educational institutions abroad. The programs that are going to be analyzed are "Socrates", "Erasmus / Erasmus +" and "DAAD". Finally, the questionnaire is presented, which was used for the survey by analyzing each question and then the results will be presented and analyzed one by one.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠως η ανταλλαγή φοιτητών μέσω ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων δίνει την δυνατότητα στους φοιτητές να έχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική αποκατάσταση στο μέλλον.el
dc.titleHow the students exhange through European and international programs enables students to have a successful vocational rehabilitation in the future.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΓιουρτζάκης, Κυριάκος-Ντομινίκel
heal.creatorNameGiourtzakis, Kyriakos-Dominiken
heal.publicationDate2017-12-01
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8496
heal.abstractΜε τη βοήθεια των ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων για την ανταλλαγή φοιτητών και εκπαιδευτικών δίνεται στους συμμετέχοντες η μοναδική ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με άλλα εκπαιδευτικά συστήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Οι φοιτητές έχουν την δυνατότητα να γνωρίσουν με την παραμονή τους στο εξωτερικό όχι μόνο ένα διαφορετικό πολιτισμικό περιβάλλον αλλά και ένα διαφορετικό σύστημα εκπαίδευσης αλλά και ένα σύστημα εργασίας μέσω της πρακτικής άσκησης τους σε μια επιχείρηση. Οι καθηγητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αποκτούν επιπρόσθετες εμπειρίες εκπαιδευτικού χαρακτήρα. Μ’ αυτή την πολύτιμη εμπειρία ανοίγεται στο φοιτητή / καθηγητή ο δρόμος για μια επαγγελματική αποκατάσταση στο μέλλον - κυρίως σε μια άλλη χώρα καθώς επίσης και στη χώρα καταγωγής του. Στη σημερινή εποχή πρέπει, μέσα στα πλαίσια της παγκοσμιοποίησης, να κινηθούμε πέρα από τα εθνικά σύνορα και να αξιοποιήσουμε κάθε ευκαιρία που παρουσιάζεται στο εξωτερικό, ώστε να σημειώσουμε πρόοδο. Η παγκοσμιοποίηση αφορά και τον εκπαιδευτικό τομέα. Είναι πολύ σημαντικό, να υπάρχει στην Ευρώπη μια κοινή γραμμή στην εκπαίδευση. Οι κοινές προδιαγραφές στην εκπαίδευση έχουν ως αποτέλεσμα την αποφοίτηση υψηλού επιπέδου πτυχιούχων από τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, οι οποίοι με τα διεθνή προγράμματα ανταλλαγών συμβάλλουν στη πρόοδο της χώρας, η οποία τους φιλοξενεί. Από τη μία πλευρά, οι εμπειρίες των φοιτητών και των εκπαιδευτικών, οι οποίοι συμμετείχαν στα διεθνή προγράμματα ανταλλαγής και έρευνας συμβάλλουν θετικά τον τομέα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι φοιτητές, οι οποίοι συνεχίζουν τις σπουδές τους ή ασκούν την πρακτική τους άσκηση σε διεθνή περιβάλλον δεν ανταλλάζουν τις γνώσεις τους μόνο με φοιτητές της χώρας τους, αλλά και με φοιτητές από άλλες χώρες, οι οποίοι συμμετέχουν σ’ αυτά τα διεθνή προγράμματα ανταλλαγής φοιτητών. Από την άλλη πλευρά, επιστρέφοντας πίσω στη χώρα τους, προσφέρουν τις γνώσεις, τις εμπειρίες και τις ιδέες, που απέκτησαν στο εξωτερικό, για τη βελτίωση στο τρόπο λειτουργίας και διοίκησης μιας επιχείρησης στον τόπο καταγωγής. Αυτές είναι οι προϋποθέσεις οι οποίες οδηγούν σε μια επιτυχημένη επαγγελματική αποκατάσταση των μελλοντικών πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στην παρακάτω πτυχιακή εργασία αναλύονται προγράμματα τα οποία εκμεταλλεύονται οι φοιτητές για την συνέχιση της φοίτησης τους σε τριτοβάθμια ιδρύματα του εξωτερικού διάρκειας ενός ή δυο εξαμήνων καθώς επίσης και για την υλοποίηση της πρακτικής τους άσκησης σε μια επιχείρηση σε άλλη χώρα. Επιπλέον, θα γίνει αναφορά στα προγράμματα έρευνας, τα οποία πραγματοποιούνται από τους πανεπιστημιακούς καθηγητές σε εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού. Τα προγράμματα τα οποία θα αναλυθούν είναι το «Σωκράτης», το «Erasmus / Erasmus+» και το «DAAD». Τέλος, παρουσιάζεται το ερωτηματολόγιο, το οποίο χρησιμοποιήθηκε για την έρευνα αναλύοντας κάθε ερώτηση και στη συνέχεια τα αποτελέσματα.el
heal.abstractProviding help from European and international exchange programs for students and teachers, participants are given the unique opportunity to get in touch with education systems in other countries in tertiary education. Students have the opportunity with their stay abroad to get in touch not only with a different cultural environment but also with a different education system and a work system through their internship in a company. Higher education teachers receive additional educational experiences. This valuable experience gives the opportunity for a professional rehabilitation in the future - mainly in another country as well as in the country of origin. In recent days, with the globalization on it’s peak, we have to move out our national borders and use every opportunity that is presented to us in the unknown in order achieve progress. Globalization also affects the education. It is very important to have a common line in education in Europe. Standards at the same level in education contribute in the graduation of high-level graduates from higher education institutions, which through international exchange programs contribute to the progress of the country hosting them. On the one hand, the experiences that students and teachers have gained by the time they had participated in international exchange and research programs contribute positively in the tertiary education. Students who continue their studies or internship in an international environment do not only exchange their knowledge with students in their own country but also with students from all Europe who participate in these international student exchange programs. On the other hand, by returning back to their country, they offer the knowledge, experiences and ideas which they have gained abroad to improve the way in which a business works out in the place of origin. These are the conditions that lead to a successful professional career of future graduates in the tertiary education. In the following bachelor thesis are analyzed the programs that students use to continue their studies in tertiary institutions abroad for one or two semesters, as well as to implement their internship in a company in another European country. In addition, reference will be made to the research programs carried out by university professors in educational institutions abroad. The programs that are going to be analyzed are "Socrates", "Erasmus / Erasmus +" and "DAAD". Finally, the questionnaire is presented, which was used for the survey by analyzing each question and then the results will be presented and analyzed one by one.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΠως η ανταλλαγή φοιτητών μέσω ευρωπαϊκών και διεθνών προγραμμάτων δίνει την δυνατότητα στους φοιτητές να έχουν μια επιτυχημένη επαγγελματική αποκατάσταση στο μέλλον.el
heal.titleHow the students exhange through European and international programs enables students to have a successful vocational rehabilitation in the future.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπρόγραμμα erasmus, φοιτητής, επαγγελματική αποκατάστασηel
heal.keyworderasmus program, university student, vocational rehabilitationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑπλαδάς, Γεώργιοςel
heal.advisorNameApladas, Georgiosen
heal.advisorID.emailapladas@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States