Εμφάνιση απλής εγγραφής

Developing a strategic partnership between tertiary academic institutions and the tourism industry: a study on the perceptions of academics and students.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΖαχαριουδάκη, Μαρίαel
dc.creatorZacharioudaki, Mariaen
dc.date.accessioned2018-05-09T07:54:19Z
dc.date.available2018-05-09T07:54:19Z
dc.date.issued2018-05-08
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8699
dc.description.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία πραγματοποιήθηκε έχοντας ως στόχο τη μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης σε ότι αφορά στις συνεργασίες των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας, στα πλαίσια τουριστικών προγραμμάτων σπουδών. Πιο συγκεκριμένα, αποτυπώνεται το υπάρχον τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα αναφορικά με τα προγράμματα σπουδών στον τουρισμό και ο βαθμός στον οποίο οι φοιτητές διαθέτουν τις δεξιότητες ώστε να ανταποκριθούν στις συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις και ανάγκες της αγοράς εργασίας. Για την εκπόνηση της μελέτης αυτή ακολουθήθηκαν τα παρακάτω βήματα: 1. Μελέτη και καταγραφή του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και των παρεχόμενων προγραμμάτων τουριστικών σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 2. Διερεύνηση και καταγραφή των στρατηγικών συνεργασιών μεταξύ τριτοβάθμιας τουριστικής εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η σπουδαιότητα των συνεργασιών αυτών καθώς και η εξέλιξή τους στο πέρασμα του χρόνου, ενώ καταγράφονται και καλές πρακτικές συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και αγοράς σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. 3. Διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές τριτοβάθμιων ιδρυμάτων στην Ελλάδα, με σκοπό την αποτύπωση των απόψεών τους και τη εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με της σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς εργασίας σχετικά με τη σπουδαιότητα ανάπτυξης συνεργασιών μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και αγοράς εργασίας, του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαν να αναπτυχθούν αυτές οι συνεργασίες, των ωφελειών που θα προέκυπταν τόσο για τα ιδρύματα και τους φοιτητές όσο και για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και σε σχέση με τις απαιτούμενες δεξιότητες των αποφοίτων των τουριστικών προγραμμάτων σπουδών.el
dc.description.abstractThe purpose of this research is to study the current situation with regard to the cooperation between higher educational institutions and the labor market in the context of the tourism curriculum. More specifically, the existing tertiary educational system depicted in Greece regarding the tourism and hospitality curriculum and the extent to which students have the skills to meet the constantly evolving requirements and needs of the tourism labor market are analyzed. The following steps were followed: 1. Study and recording of the Greek tourism education, training system, and tourism related programs offered in higher education institutions. 2. Investigation and recording of the strategic partnerships between higher education and the labor market both in Greece and abroad. More specifically, the present importance of these partnerships and their evolution over time and recorded practices of cooperation between tertiary institutions and the market at the national and European levels. 3. Conduct primary research on professors and students of tertiary educational institutions in Greece in order to capture the results and draw conclusions: a) regarding the current needs and requirements of the tourism labor market, b) the importance of developing partnerships between educational institutions and the labor market, c) how such partnerships could be developed for the benefit of institutions, their students, and the tourism businesses, with respect to the required skills for graduates.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑνάπτυξη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τουριστικής αγοράς: οι απόψεις των ακαδημαϊκών και των φοιτητών.el
dc.titleDeveloping a strategic partnership between tertiary academic institutions and the tourism industry: a study on the perceptions of academics and students.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΖαχαριουδάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameZacharioudaki, Mariaen
heal.publicationDate2018-05-08
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8699
heal.abstractΗ παρούσα ερευνητική εργασία πραγματοποιήθηκε έχοντας ως στόχο τη μελέτη της υπάρχουσας κατάστασης σε ότι αφορά στις συνεργασίες των τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων με την αγορά εργασίας, στα πλαίσια τουριστικών προγραμμάτων σπουδών. Πιο συγκεκριμένα, αποτυπώνεται το υπάρχον τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα αναφορικά με τα προγράμματα σπουδών στον τουρισμό και ο βαθμός στον οποίο οι φοιτητές διαθέτουν τις δεξιότητες ώστε να ανταποκριθούν στις συνεχώς εξελισσόμενες απαιτήσεις και ανάγκες της αγοράς εργασίας. Για την εκπόνηση της μελέτης αυτή ακολουθήθηκαν τα παρακάτω βήματα: 1. Μελέτη και καταγραφή του Ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης, καθώς και των παρεχόμενων προγραμμάτων τουριστικών σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 2. Διερεύνηση και καταγραφή των στρατηγικών συνεργασιών μεταξύ τριτοβάθμιας τουριστικής εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η σπουδαιότητα των συνεργασιών αυτών καθώς και η εξέλιξή τους στο πέρασμα του χρόνου, ενώ καταγράφονται και καλές πρακτικές συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων ιδρυμάτων και αγοράς σε εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο. 3. Διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας σε εκπαιδευτικούς και φοιτητές τριτοβάθμιων ιδρυμάτων στην Ελλάδα, με σκοπό την αποτύπωση των απόψεών τους και τη εξαγωγή συμπερασμάτων αναφορικά με της σύγχρονες ανάγκες και απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς εργασίας σχετικά με τη σπουδαιότητα ανάπτυξης συνεργασιών μεταξύ εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και αγοράς εργασίας, του τρόπου με τον οποίο θα μπορούσαν να αναπτυχθούν αυτές οι συνεργασίες, των ωφελειών που θα προέκυπταν τόσο για τα ιδρύματα και τους φοιτητές όσο και για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και σε σχέση με τις απαιτούμενες δεξιότητες των αποφοίτων των τουριστικών προγραμμάτων σπουδών.el
heal.abstractThe purpose of this research is to study the current situation with regard to the cooperation between higher educational institutions and the labor market in the context of the tourism curriculum. More specifically, the existing tertiary educational system depicted in Greece regarding the tourism and hospitality curriculum and the extent to which students have the skills to meet the constantly evolving requirements and needs of the tourism labor market are analyzed. The following steps were followed: 1. Study and recording of the Greek tourism education, training system, and tourism related programs offered in higher education institutions. 2. Investigation and recording of the strategic partnerships between higher education and the labor market both in Greece and abroad. More specifically, the present importance of these partnerships and their evolution over time and recorded practices of cooperation between tertiary institutions and the market at the national and European levels. 3. Conduct primary research on professors and students of tertiary educational institutions in Greece in order to capture the results and draw conclusions: a) regarding the current needs and requirements of the tourism labor market, b) the importance of developing partnerships between educational institutions and the labor market, c) how such partnerships could be developed for the benefit of institutions, their students, and the tourism businesses, with respect to the required skills for graduates.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΑνάπτυξη στρατηγικής συνεργασίας μεταξύ τριτοβάθμιων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων και τουριστικής αγοράς: οι απόψεις των ακαδημαϊκών και των φοιτητών.el
heal.titleDeveloping a strategic partnership between tertiary academic institutions and the tourism industry: a study on the perceptions of academics and students.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordτουριστική αγορά, αγορά εργασίας, τριτοβάθμιο εκπαιδευτικό ίδρυμα, συνεργασίαel
heal.keywordtourism market, labor market, higher educational institute, cooperationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΔήμου, Ειρήνηel
heal.advisorNameDimou, Eirinien
heal.advisorID.emailirdimou@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States