Εμφάνιση απλής εγγραφής

Energy study of a 4-story teaching room building using the energy plus program and comparison with the KENAK program.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚουτσάκης, Δημήτριοςel
dc.creatorΛιανδράκης, Μιχαήλel
dc.creatorKoutsakis, Dimitriosen
dc.creatorLiandrakis, Michailen
dc.date.accessioned2018-05-09T09:13:56Z
dc.date.available2018-05-09T09:13:56Z
dc.date.issued2018-05-09
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8701
dc.description.abstractΣτην πτυχιακή εργασία αυτή, μελετάται ένα 4-οροφο κτήριο αιθουσών διδασκαλίας του ΑΤΕΙ Κρήτης με την χρήση του προγράμματος Open Studio και αξιολογούνται οι ενεργειακές απαιτήσεις του κτιρίου με την βοήθεια του προγράμματος Energy Plus καθώς και με το πρόγραμμα του ΚΕΝΑΚ συγκρίνοντας τα δυο αποτελέσματα και προτείνοντας στο τέλος 4 τεχνικές επεμβάσεις για την βελτίωση και την εναρμόνιση με τις απαιτήσεις της ΤΟΤΕΕ. Αρχικά γίνεται η εισαγωγή των δεδομένων στα προγράμματα Sketch up και Open studio για να γίνει η προσομοίωση του κτιρίου σχεδιαστικά αλλά και ενεργειακά και να ληφθούν τα αποτελέσματα. Για την βελτίωση του κτιρίου ως προς το ενεργειακό κομμάτι προτείνονται, αντικατάσταση στον εσωτερικό φωτισμό, προσθήκη εξωτερικής θερμοπρόσοψης, προσθήκη Φ/Β συστήματος και αντικατάσταση στα υπάρχον εξωτερικά ανοίγματα. Έπειτα συγκρίνονται τα αποτελέσματα των επεμβάσεων με τα αρχικά. Στο τέλος κάθε επέμβασης γίνεται οικονομική μελέτη και εκτιμάται το κατά πόσο είναι βιώσιμες αυτές οι επεμβάσεις.el
dc.description.abstractIn this thesis, it is been studied a 4-story classroom building of ATEI using the Open Studio program and it is been evaluated the energy requirements of the building as well as with the KENAK program comparing the two results and proposing in the end 4 technical interventions for improvement and harmonization with the requirements of TOTEE. Initially, it is been imported the data into the Sketch up and Open studio programs to make the building's simulation both design and energy and get the results. To improve the building with regard to the energy piece it is proposed to replace the interior lighting, to add an external thermal wall, to add a PV system and to replace the existing external openings. Then the results are being compared of the interventions with the initials. At the end of each intervention, an economic study is performed and an assessment of the extent to which these interventions are viable.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕνεργειακή μελέτη 4-οροφου κτηρίου αιθουσών διδασκαλίας με χρήση του προγράμματος energy plus και σύγκριση με το πρόγραμμα του ΚΕΝΑΚ.el
dc.titleEnergy study of a 4-story teaching room building using the energy plus program and comparison with the KENAK program.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚουτσάκης, Δημήτριοςel
heal.creatorNameΛιανδράκης, Μιχαήλel
heal.creatorNameKoutsakis, Dimitriosen
heal.creatorNameLiandrakis, Michailen
heal.publicationDate2018-05-09
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8701
heal.abstractΣτην πτυχιακή εργασία αυτή, μελετάται ένα 4-οροφο κτήριο αιθουσών διδασκαλίας του ΑΤΕΙ Κρήτης με την χρήση του προγράμματος Open Studio και αξιολογούνται οι ενεργειακές απαιτήσεις του κτιρίου με την βοήθεια του προγράμματος Energy Plus καθώς και με το πρόγραμμα του ΚΕΝΑΚ συγκρίνοντας τα δυο αποτελέσματα και προτείνοντας στο τέλος 4 τεχνικές επεμβάσεις για την βελτίωση και την εναρμόνιση με τις απαιτήσεις της ΤΟΤΕΕ. Αρχικά γίνεται η εισαγωγή των δεδομένων στα προγράμματα Sketch up και Open studio για να γίνει η προσομοίωση του κτιρίου σχεδιαστικά αλλά και ενεργειακά και να ληφθούν τα αποτελέσματα. Για την βελτίωση του κτιρίου ως προς το ενεργειακό κομμάτι προτείνονται, αντικατάσταση στον εσωτερικό φωτισμό, προσθήκη εξωτερικής θερμοπρόσοψης, προσθήκη Φ/Β συστήματος και αντικατάσταση στα υπάρχον εξωτερικά ανοίγματα. Έπειτα συγκρίνονται τα αποτελέσματα των επεμβάσεων με τα αρχικά. Στο τέλος κάθε επέμβασης γίνεται οικονομική μελέτη και εκτιμάται το κατά πόσο είναι βιώσιμες αυτές οι επεμβάσεις.el
heal.abstractIn this thesis, it is been studied a 4-story classroom building of ATEI using the Open Studio program and it is been evaluated the energy requirements of the building as well as with the KENAK program comparing the two results and proposing in the end 4 technical interventions for improvement and harmonization with the requirements of TOTEE. Initially, it is been imported the data into the Sketch up and Open studio programs to make the building's simulation both design and energy and get the results. To improve the building with regard to the energy piece it is proposed to replace the interior lighting, to add an external thermal wall, to add a PV system and to replace the existing external openings. Then the results are being compared of the interventions with the initials. At the end of each intervention, an economic study is performed and an assessment of the extent to which these interventions are viable.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Engineering (STEF), Department of Mechanical Engineeringen
heal.titleΕνεργειακή μελέτη 4-οροφου κτηρίου αιθουσών διδασκαλίας με χρήση του προγράμματος energy plus και σύγκριση με το πρόγραμμα του ΚΕΝΑΚ.el
heal.titleEnergy study of a 4-story teaching room building using the energy plus program and comparison with the KENAK program.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.creatorID.emailmyrmo@staff.teicrete.gr
heal.keywordενεργειακές απαιτήσεις, ενεργειακή ανάλυση, εξοικονόμηση ενέργειας, Κανονισμός Ενεργειακής Απόδοσης Κτιρίων (ΚΕΝΑΚ)el
heal.keywordenergy resources demand, energy analysis, energy saving, Regulation of Energy Efficiency of Buildingsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΜονιάκης, Μύρωνel
heal.advisorNameMoniakis, Myronen
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States