Ικανοποίηση πελατών από κατάστημα φωτογραφικών ειδών.
Customer satisfaction from a photography store.
View/ Open
Date
2018-05-11Author
Παπαδοπούλου, Αναστασία
Papadopoulou, Anastasia
Metadata
Show full item recordAbstract
Ο σκοπός της έρευνας μας είναι να μάθουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες μας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που παρέχουμε. Ο στόχος μας είναι η διατήρηση των πελατών μας. Για να πραγματοποιηθεί ο στόχος μας έπρεπε να αξιολογήσουμε τα προϊόντα της υπηρεσίες που παρέχουμε σαν επιχείρηση. Ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης είναι η γνώμη και η άποψη του πελάτη για την επιχείρηση μας. Για να το καταφέρουμε πρέπει να δούμε την επιχείρηση μέσα από τον πελάτη ώστε να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες μας και να τις αναπτύξουμε και να μάθουμε τις αδυναμίες μας και να τις διορθώσουμε. Με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνοντας τις δυνάμεις μας και τις αδυναμίες μας γινόμαστε ακόμα καλύτεροι σαν επιχείρηση και πετυχαίνουμε τον στόχο μας που είναι η διατήρηση των πελατών μας. The purpose of our research is to find out how satisfied our customers are with our products and services we provide. Our goal is to maintain our customers. In order to achieve our goal, we had to evaluate the products we provide as a business. The best way to evaluate is the customer's opinion and view of our business. In order to do this, we need to look at the business through the customer to discover our potential and develop them and learn our weaknesses and correct them. In this way, by learning our strengths and weaknesses we become even better as a business and we achieve our goal of maintaining our customers.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info