Εμφάνιση απλής εγγραφής

Customer satisfaction from a photography store.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδοπούλου, Αναστασίαel
dc.creatorPapadopoulou, Anastasiaen
dc.date.accessioned2018-05-11T11:57:26Z
dc.date.available2018-05-11T11:57:26Z
dc.date.issued2018-05-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8704
dc.description.abstractΟ σκοπός της έρευνας μας είναι να μάθουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες μας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που παρέχουμε. Ο στόχος μας είναι η διατήρηση των πελατών μας. Για να πραγματοποιηθεί ο στόχος μας έπρεπε να αξιολογήσουμε τα προϊόντα της υπηρεσίες που παρέχουμε σαν επιχείρηση. Ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης είναι η γνώμη και η άποψη του πελάτη για την επιχείρηση μας. Για να το καταφέρουμε πρέπει να δούμε την επιχείρηση μέσα από τον πελάτη ώστε να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες μας και να τις αναπτύξουμε και να μάθουμε τις αδυναμίες μας και να τις διορθώσουμε. Με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνοντας τις δυνάμεις μας και τις αδυναμίες μας γινόμαστε ακόμα καλύτεροι σαν επιχείρηση και πετυχαίνουμε τον στόχο μας που είναι η διατήρηση των πελατών μας.el
dc.description.abstractThe purpose of our research is to find out how satisfied our customers are with our products and services we provide. Our goal is to maintain our customers. In order to achieve our goal, we had to evaluate the products we provide as a business. The best way to evaluate is the customer's opinion and view of our business. In order to do this, we need to look at the business through the customer to discover our potential and develop them and learn our weaknesses and correct them. In this way, by learning our strengths and weaknesses we become even better as a business and we achieve our goal of maintaining our customers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΙκανοποίηση πελατών από κατάστημα φωτογραφικών ειδών.el
dc.titleCustomer satisfaction from a photography store.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδοπούλου, Αναστασίαel
heal.creatorNamePapadopoulou, Anastasiaen
heal.publicationDate2018-05-11
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8704
heal.abstractΟ σκοπός της έρευνας μας είναι να μάθουμε πόσο ικανοποιημένοι είναι οι πελάτες μας από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας που παρέχουμε. Ο στόχος μας είναι η διατήρηση των πελατών μας. Για να πραγματοποιηθεί ο στόχος μας έπρεπε να αξιολογήσουμε τα προϊόντα της υπηρεσίες που παρέχουμε σαν επιχείρηση. Ο καλύτερος τρόπος αξιολόγησης είναι η γνώμη και η άποψη του πελάτη για την επιχείρηση μας. Για να το καταφέρουμε πρέπει να δούμε την επιχείρηση μέσα από τον πελάτη ώστε να ανακαλύψουμε τις δυνατότητες μας και να τις αναπτύξουμε και να μάθουμε τις αδυναμίες μας και να τις διορθώσουμε. Με αυτόν τον τρόπο, μαθαίνοντας τις δυνάμεις μας και τις αδυναμίες μας γινόμαστε ακόμα καλύτεροι σαν επιχείρηση και πετυχαίνουμε τον στόχο μας που είναι η διατήρηση των πελατών μας.el
heal.abstractThe purpose of our research is to find out how satisfied our customers are with our products and services we provide. Our goal is to maintain our customers. In order to achieve our goal, we had to evaluate the products we provide as a business. The best way to evaluate is the customer's opinion and view of our business. In order to do this, we need to look at the business through the customer to discover our potential and develop them and learn our weaknesses and correct them. In this way, by learning our strengths and weaknesses we become even better as a business and we achieve our goal of maintaining our customers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΙκανοποίηση πελατών από κατάστημα φωτογραφικών ειδών.el
heal.titleCustomer satisfaction from a photography store.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordικανοποίηση πελάτη, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordcustomer satisfaction, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States