Converting 2D motion into 3D world coordinates in the case of soccer players video.
Μετατροπή 2D κίνησης σε 3D συντεταγμένες στην περίπτωση των παικτών ποδοσφαίρου.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2018-07-17Συγγραφέας
Charalapaki, Eirini
Χαραλαμπάκη, Ειρήνη
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
One of many important tasks in computer vision applications is real time object detection and tracking. Motion information and visual features, such as shape, color and texture, can be used to extract information from a video, to track and detect objects. Classical tracking algorithms work accurately in perfectly arranged conditions. Although, to efficiently tracking objects is a difficult task due to the variety of the conditions met. Significant problems occurred in computer vision systems, especially under the presence of noise, scene illumination, object shape variation and total or partial occlusion. The purpose of this thesis is to develop a method for effective object tracking and detection in complex scenes, such as sports game. In sports, the constant movement and the unexpected change of the velocity, is a common thing. Furthermore, sport players can frequently leave or enter camera’s field of view, but also occlude each other. A robust solution could combine temporal motion information and statistical analysis of the visual features. The proposed approach would be able to efficiently track targets in motion in real scenes. Οι πληροφορίες κίνησης καθώς και τα οπτικά χαρακτηριστικά, όπως το σχήμα, το χρώμα, η υφή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να εξάγουμε πληροφορίες από ένα βίντεο, με σκοπό να παρακολουθήσουμε και να εντοπίσουμε αντικείμενα ή ανθρώπους. Παρόλο που οι κλασσικοί αλγόριθμοι παρακολούθησης λειτουργούν με ακρίβεια υπό προκαθορισμένες συνθήκες, η παρακολούθηση αντικειμένων σε πραγματικές συνθήκες είναι μια πρόκληση, λόγω του πλήθους των μεταβλητών συνθηκών. Στα συστήματα τεχνητής όρασης δημιουργούνται σημαντικά προβλήματα, ιδιαίτερα σε περιπτώσης θορύβου, χαμηλού φωτισμού, αλλαγή σχήματος αντικειμένου καθώς και μερικής ή ολικής κάλυψης από άλλο αντικείμενο.
Ο στόχος αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας εφαρμογής για αποτελεσματικό εντοπισμό και παρακολούθηση παικτών ποδοσφαίρου σε απαιτητικές συνθήκες καθώς επίσης και την μετατροπή της 2D κίνησης των παικτών και μετέπειτα την εκτίμηση των 3D συντεταγμένων κίνησης των παικτών στον πραγματικό κόσμο.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες