Μάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.
Marketing and emotional intelligence.
View/ Open
Date
2018-07-25Author
Ρουμελιωτάκη, Μαρία
Roumeliotaki, Maria
Metadata
Show full item recordAbstract
Η Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, όχι άδικα, στις συμπεριφορικές επιστήμες. Όπως έχει διαπιστωθεί, η συναισθηματική νοημοσύνη του κάθε ατόμου καθορίζει σε υψηλό βαθμό τη αντίληψη του και τη συμπεριφορά του σε προσωπικό, καταναλωτικό και επαγγελματικό επίπεδο. Συχνά τα άτομα αντιδρούν διαφορετικά όταν εκτίθεται σε τεχνικές μάρκετινγκ με βάση όχι μόνο το δείκτη ευφυΐας τους αλλά κυρίως τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Οι διαμορφωμένες συναισθηματικές καταστάσεις των δεκτών μηνυμάτων μάρκετινγκ επιδρούν καταλυτικά στη λήψη των μηνυμάτων και των ακολούθων συμπεριφορών τους. Μετά από τις εννοιολογικές προσεγγίσεις και το θεωρητικό πλαίσιο, το ζήτημα που θα εξεταστεί αφορά στις επιδράσεις του μάρκετινγκ και των διαφημιστικών μηνυμάτων στις αποφάσεις των δεκτών σύμφωνα με τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Emotional Intelligence (EQ) is a new field in the science of psychology with an influence on Marketing approaches. The field of emotional intelligence has attracted interest, not unfairly, in behavioral sciences. As we have seen, the emotional intelligence of each individual determines to a high degree his perception and behavior at personal, consumer and professional levels. Often people react differently when exposed to marketing techniques based not only on their intelligence index but also on their emotional intelligence. The emotional states of the marketing message audience have a catalytic effect on the reception of the messages and their subsequent behaviors. Following the conceptual approaches and the theoretical framework, the issue to be considered concerns the effects of marketing and advertising messages on the decisions of recipients according to their emotional intelligence.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info