Εμφάνιση απλής εγγραφής

Marketing and emotional intelligence.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΡουμελιωτάκη, Μαρίαel
dc.creatorRoumeliotaki, Mariaen
dc.date.accessioned2018-07-25T08:36:35Z
dc.date.available2018-07-25T08:36:35Z
dc.date.issued2018-07-25
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8835
dc.description.abstractΗ Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, όχι άδικα, στις συμπεριφορικές επιστήμες. Όπως έχει διαπιστωθεί, η συναισθηματική νοημοσύνη του κάθε ατόμου καθορίζει σε υψηλό βαθμό τη αντίληψη του και τη συμπεριφορά του σε προσωπικό, καταναλωτικό και επαγγελματικό επίπεδο. Συχνά τα άτομα αντιδρούν διαφορετικά όταν εκτίθεται σε τεχνικές μάρκετινγκ με βάση όχι μόνο το δείκτη ευφυΐας τους αλλά κυρίως τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Οι διαμορφωμένες συναισθηματικές καταστάσεις των δεκτών μηνυμάτων μάρκετινγκ επιδρούν καταλυτικά στη λήψη των μηνυμάτων και των ακολούθων συμπεριφορών τους. Μετά από τις εννοιολογικές προσεγγίσεις και το θεωρητικό πλαίσιο, το ζήτημα που θα εξεταστεί αφορά στις επιδράσεις του μάρκετινγκ και των διαφημιστικών μηνυμάτων στις αποφάσεις των δεκτών σύμφωνα με τη συναισθηματική τους νοημοσύνη.el
dc.description.abstractEmotional Intelligence (EQ) is a new field in the science of psychology with an influence on Marketing approaches. The field of emotional intelligence has attracted interest, not unfairly, in behavioral sciences. As we have seen, the emotional intelligence of each individual determines to a high degree his perception and behavior at personal, consumer and professional levels. Often people react differently when exposed to marketing techniques based not only on their intelligence index but also on their emotional intelligence. The emotional states of the marketing message audience have a catalytic effect on the reception of the messages and their subsequent behaviors. Following the conceptual approaches and the theoretical framework, the issue to be considered concerns the effects of marketing and advertising messages on the decisions of recipients according to their emotional intelligence.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΜάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.el
dc.titleMarketing and emotional intelligence.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΡουμελιωτάκη, Μαρίαel
heal.creatorNameRoumeliotaki, Mariaen
heal.publicationDate2018-07-25
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/8835
heal.abstractΗ Συναισθηματική Νοημοσύνη (Emotional Intelligence - EQ) είναι ένα νέο πεδίο στην επιστήμη της ψυχολογίας με επιρροή στις προσεγγίσεις του Μάρκετινγκ. Το πεδίο της συναισθηματικής νοημοσύνης έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον, όχι άδικα, στις συμπεριφορικές επιστήμες. Όπως έχει διαπιστωθεί, η συναισθηματική νοημοσύνη του κάθε ατόμου καθορίζει σε υψηλό βαθμό τη αντίληψη του και τη συμπεριφορά του σε προσωπικό, καταναλωτικό και επαγγελματικό επίπεδο. Συχνά τα άτομα αντιδρούν διαφορετικά όταν εκτίθεται σε τεχνικές μάρκετινγκ με βάση όχι μόνο το δείκτη ευφυΐας τους αλλά κυρίως τη συναισθηματική τους νοημοσύνη. Οι διαμορφωμένες συναισθηματικές καταστάσεις των δεκτών μηνυμάτων μάρκετινγκ επιδρούν καταλυτικά στη λήψη των μηνυμάτων και των ακολούθων συμπεριφορών τους. Μετά από τις εννοιολογικές προσεγγίσεις και το θεωρητικό πλαίσιο, το ζήτημα που θα εξεταστεί αφορά στις επιδράσεις του μάρκετινγκ και των διαφημιστικών μηνυμάτων στις αποφάσεις των δεκτών σύμφωνα με τη συναισθηματική τους νοημοσύνη.el
heal.abstractEmotional Intelligence (EQ) is a new field in the science of psychology with an influence on Marketing approaches. The field of emotional intelligence has attracted interest, not unfairly, in behavioral sciences. As we have seen, the emotional intelligence of each individual determines to a high degree his perception and behavior at personal, consumer and professional levels. Often people react differently when exposed to marketing techniques based not only on their intelligence index but also on their emotional intelligence. The emotional states of the marketing message audience have a catalytic effect on the reception of the messages and their subsequent behaviors. Following the conceptual approaches and the theoretical framework, the issue to be considered concerns the effects of marketing and advertising messages on the decisions of recipients according to their emotional intelligence.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Marketing (in Ierapetra)en
heal.titleΜάρκετινγκ και συναισθηματική νοημοσύνη.el
heal.titleMarketing and emotional intelligence.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordσυναισθηματική νοημοσύνη, μάρκετινγκ, διαφήμιση, συμπεριφορά καταναλωτήel
heal.keywordemotional intelligence, marketing, advertising, consumer behavioren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑστρουλάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorNameAstroulakis, Nikolaosen
heal.advisorID.emailastroulakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States