DIGITALPR: Μεταφέροντας τις δημόσιες σχέσεις (PR) στην ψηφιακή εποχή.
Digital Pr.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2019-04-18Συγγραφέας
Κόλια, Ιωάννα
Τσουπάκης, Μάρκος
Kolia, Ioanna
Tsoupakis, Markos
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η σκοπιμότητα του Digital PR στις
διάφορες εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζεται μία εννοιολογική προσέγγιση του PR
και του Digital PR. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η έννοια της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ
και γίνεται σύγκριση των παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας με τα ψηφιακά μέσα. Τέλος, τις
ανάγκες της εργασίας αυτής ένα ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν
αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS. Έπειτα αναλύθηκαν τα
αποτελέσματα της έρευνας και αξιολογήθηκαν διαπιστώνοντας σε σημαντικό βαθμό τη
σημαντικότητα ύπαρξης του Digital PR. This thesis attempts to investigate the feasibility of Digital PR in various companies. For this
purpose, a conceptual approach of PR and Digital PR is presented. Then, the concept of
communication and marketing is presented, and traditional means of communication with
digital media are compared. Finally, a survey was conducted through a questionnaire, the
analysis of data has been implemented by using SPSS tool. Finally, assessment of results haw
shown to a significant extent the importance of the existence of Digital PR.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες