Εμφάνιση απλής εγγραφής

Digital Pr.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚόλια, Ιωάνναel
dc.creatorΤσουπάκης, Μάρκοςel
dc.creatorKolia, Ioannaen
dc.creatorTsoupakis, Markosel
dc.date.accessioned2019-04-18T11:14:51Z
dc.date.available2019-04-18T11:14:51Z
dc.date.issued2019-04-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9079
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η σκοπιμότητα του Digital PR στις διάφορες εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζεται μία εννοιολογική προσέγγιση του PR και του Digital PR. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η έννοια της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ και γίνεται σύγκριση των παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας με τα ψηφιακά μέσα. Τέλος, τις ανάγκες της εργασίας αυτής ένα ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS. Έπειτα αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και αξιολογήθηκαν διαπιστώνοντας σε σημαντικό βαθμό τη σημαντικότητα ύπαρξης του Digital PR.el
dc.description.abstractThis thesis attempts to investigate the feasibility of Digital PR in various companies. For this purpose, a conceptual approach of PR and Digital PR is presented. Then, the concept of communication and marketing is presented, and traditional means of communication with digital media are compared. Finally, a survey was conducted through a questionnaire, the analysis of data has been implemented by using SPSS tool. Finally, assessment of results haw shown to a significant extent the importance of the existence of Digital PR.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDIGITALPR: Μεταφέροντας τις δημόσιες σχέσεις (PR) στην ψηφιακή εποχή.el
dc.titleDigital Pr.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚόλια, Ιωάνναel
heal.creatorNameΤσουπάκης, Μάρκοςel
heal.creatorNameKolia, Ioannaen
heal.creatorNameTsoupakis, Markosel
heal.publicationDate2019-04-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9079
heal.abstractΣτην εργασία αυτή γίνεται προσπάθεια να διερευνηθεί η σκοπιμότητα του Digital PR στις διάφορες εταιρείες. Για τον σκοπό αυτό παρουσιάζεται μία εννοιολογική προσέγγιση του PR και του Digital PR. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η έννοια της επικοινωνίας και του μάρκετινγκ και γίνεται σύγκριση των παραδοσιακών μέσων επικοινωνίας με τα ψηφιακά μέσα. Τέλος, τις ανάγκες της εργασίας αυτής ένα ερωτηματολόγιο και οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν αναλύθηκαν με τη βοήθεια του στατιστικού πακέτου SPSS. Έπειτα αναλύθηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας και αξιολογήθηκαν διαπιστώνοντας σε σημαντικό βαθμό τη σημαντικότητα ύπαρξης του Digital PR.el
heal.abstractThis thesis attempts to investigate the feasibility of Digital PR in various companies. For this purpose, a conceptual approach of PR and Digital PR is presented. Then, the concept of communication and marketing is presented, and traditional means of communication with digital media are compared. Finally, a survey was conducted through a questionnaire, the analysis of data has been implemented by using SPSS tool. Finally, assessment of results haw shown to a significant extent the importance of the existence of Digital PR.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Agios Nikolaos)en
heal.titleDIGITALPR: Μεταφέροντας τις δημόσιες σχέσεις (PR) στην ψηφιακή εποχή.el
heal.titleDigital Pr.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordψηφιακό PR, μάρκετινγκel
heal.keyworddigital PR, marketingen
heal.advisorNameΠερακάκης, Εμμανουήλel
heal.advisorNamePerakakis, Emmanouilen
heal.advisorID.emailmperakakis@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilityfalseel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States