Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumption preferences for new milk and oat drink products : the case of consumers in Western Crete.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜανουσάκη, Νεκταρίαel
dc.creatorManousaki, Nektariaen
dc.date.accessioned2019-05-21T10:57:07Z
dc.date.available2019-05-21T10:57:07Z
dc.date.issued2019-05-20
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9116
dc.description.abstractΤο γάλα ως η σημαντικότερη διατροφική αξία που συνδέεται με την ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού, συνδέεται εξίσου και με την οικονομική ανάπτυξη. Η παραγωγή του ξεκίνησε ως οικοτεχνία και με τον καιρό αναπτύχθηκε σε βιοτεχνίες που παρήγαγαν γαλακτικά προϊόντα και πολύ αργότερα εξελίχθηκαν σε γαλακτοβιομηχανίες. Η πρώτη βιομηχανία για την παραγωγή αποστειρωμένου γάλακτος από αγελαδινό ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1934 και στην δεκαετία του 1990 η γαλακτοβιομηχανία γιγαντώνεται. Γίνονται επεκτάσεις και νέες μονάδες με υπερσύγχρονο εξοπλισμό για την αξιοποίηση και του πρόβειου γάλακτος, αλλά και την ανάπτυξη σε άλλους τομείς, όπως η παραγωγή χυμών φρούτων. Η βιομηχανία γάλακτος, τα τελευταία χρόνια, γίνεται ο μεγαλύτερος τομέας του κλάδου των τροφίμων της χώρας. Η οικονομική κρίση που εμφανίζεται στη χώρα μας από το 2007 θα φέρει την ανατροπή στα δεδομένα. Τεχνολογικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί και πολιτικοί παράγοντες επηρεάζουν και τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Μεγάλες επιχειρήσεις εξαφανίζονται, ενώ οι συγχωνεύσεις στο χώρο των επιχειρήσεων φαινομενικά είναι μία λύση για επιβίωση. Κάποιοι θα δουν τη κρίση ως ευκαιρία. Καινοτομικά προϊόντα θα εισέλθουν στην αγορά. Η αλευροβιομηχανία «ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ», μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Κρήτης, δημιούργησε ψυγεία που με το κατέβασμα ενός μοχλού ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί το γάλα ή το ρόφημα της αρεσκείας του. Επίσης, έχοντας τη πρώτη ύλη του αλεύρου οι «ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ» αναζήτησαν και άλλες χρήσεις πέρα των αρτοσκευασμάτων. Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής δημιούργησαν δύο νέα προϊόντα, το ρόφημα βρώμης και το ρόφημα βρώμης με χαρούπι και κακάο. Πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αφορά τη νέα ιδέα στα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και στα νέα προϊόντα ρόφημα βρώμης και ρόφημα βρώμης με χαρούπι και κακάο. Αντλούμε πληροφορίες για την κατανάλωση γάλακτος και τους λόγους που οι καταναλωτές αποφεύγουν να έχουν το γάλα στη καθημερινή τους διατροφή. Ποια είναι η νέα τάση της εποχής και πόσο δεκτικοί είναι οι καταναλωτές στα νέα προϊόντα βρώμης. Πόσο ρόλο μπορεί να παίξει το φύλο ή ηλικία στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η Στατιστική Επιστήμη θα βοηθήσει να προβούμε σε συμπεράσματα.el
dc.description.abstractDespite the fact that milk is one of the most important foods that it can be consumed by people, due to its utility in the human body, milk production is linked to economy. Milk production began as a cottage industry and over time developed into crafts that produced milk products and later developed into dairy industries. The first sterilized cow's milk production industry was founded in Athens in 1934, and since the 1990s the private industry has dramatically grown. Extensions and new plants are made with state-of-the-art equipment for the use of sheep's milk and development in other sectors, such as fruit juice production. As a consequence, the milk industry has become the largest food sector in the country. The financial crisis that has been occurred in our country since 2007 has brought the overturn to these data. The dairy industry is affected by technological, social, financial and political factors. Large businesses disappear, while the survival solution that mainly occurs is the business mergers. Some people consider the crisis as an opportunity and innovative products will enter the market. The mills, "MILLS OF CRETE", one of the largest industries in the island, which had entered the cheese and dairy industry around 1990, following the above action created refrigerators that with the lever down the consumer can buy milk or the drink of his liking. Also, with the raw material of the flour, the "MILLS OF CRETE" sought other uses beyond the bakeries. Following the current of the season and created two new products, oatmeal and oatmeal with carob and cocoa. Research has been carried out on the new concept of fresh milk products and new products of oatmeal and oatmeal with carob and cocoa. With the help of statistical science we will lead to conclusions about consumer preferences and the factors that affect them.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ γνώμη των καταναλωτών της Δυτικής Κρήτης σε νέα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και βρώμης.el
dc.titleConsumption preferences for new milk and oat drink products : the case of consumers in Western Crete.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜανουσάκη, Νεκταρίαel
heal.creatorNameManousaki, Nektariaen
heal.publicationDate2019-05-20
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9116
heal.abstractΤο γάλα ως η σημαντικότερη διατροφική αξία που συνδέεται με την ανάπτυξη του ανθρώπινου οργανισμού, συνδέεται εξίσου και με την οικονομική ανάπτυξη. Η παραγωγή του ξεκίνησε ως οικοτεχνία και με τον καιρό αναπτύχθηκε σε βιοτεχνίες που παρήγαγαν γαλακτικά προϊόντα και πολύ αργότερα εξελίχθηκαν σε γαλακτοβιομηχανίες. Η πρώτη βιομηχανία για την παραγωγή αποστειρωμένου γάλακτος από αγελαδινό ιδρύθηκε στην Αθήνα το 1934 και στην δεκαετία του 1990 η γαλακτοβιομηχανία γιγαντώνεται. Γίνονται επεκτάσεις και νέες μονάδες με υπερσύγχρονο εξοπλισμό για την αξιοποίηση και του πρόβειου γάλακτος, αλλά και την ανάπτυξη σε άλλους τομείς, όπως η παραγωγή χυμών φρούτων. Η βιομηχανία γάλακτος, τα τελευταία χρόνια, γίνεται ο μεγαλύτερος τομέας του κλάδου των τροφίμων της χώρας. Η οικονομική κρίση που εμφανίζεται στη χώρα μας από το 2007 θα φέρει την ανατροπή στα δεδομένα. Τεχνολογικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί και πολιτικοί παράγοντες επηρεάζουν και τον κλάδο της γαλακτοβιομηχανίας. Μεγάλες επιχειρήσεις εξαφανίζονται, ενώ οι συγχωνεύσεις στο χώρο των επιχειρήσεων φαινομενικά είναι μία λύση για επιβίωση. Κάποιοι θα δουν τη κρίση ως ευκαιρία. Καινοτομικά προϊόντα θα εισέλθουν στην αγορά. Η αλευροβιομηχανία «ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ», μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανίες της Κρήτης, δημιούργησε ψυγεία που με το κατέβασμα ενός μοχλού ο καταναλωτής μπορεί να προμηθευτεί το γάλα ή το ρόφημα της αρεσκείας του. Επίσης, έχοντας τη πρώτη ύλη του αλεύρου οι «ΜΥΛΟΙ ΚΡΗΤΗΣ» αναζήτησαν και άλλες χρήσεις πέρα των αρτοσκευασμάτων. Ακολουθώντας το ρεύμα της εποχής δημιούργησαν δύο νέα προϊόντα, το ρόφημα βρώμης και το ρόφημα βρώμης με χαρούπι και κακάο. Πραγματοποιήθηκε έρευνα η οποία αφορά τη νέα ιδέα στα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και στα νέα προϊόντα ρόφημα βρώμης και ρόφημα βρώμης με χαρούπι και κακάο. Αντλούμε πληροφορίες για την κατανάλωση γάλακτος και τους λόγους που οι καταναλωτές αποφεύγουν να έχουν το γάλα στη καθημερινή τους διατροφή. Ποια είναι η νέα τάση της εποχής και πόσο δεκτικοί είναι οι καταναλωτές στα νέα προϊόντα βρώμης. Πόσο ρόλο μπορεί να παίξει το φύλο ή ηλικία στις προτιμήσεις των καταναλωτών. Η Στατιστική Επιστήμη θα βοηθήσει να προβούμε σε συμπεράσματα.el
heal.abstractDespite the fact that milk is one of the most important foods that it can be consumed by people, due to its utility in the human body, milk production is linked to economy. Milk production began as a cottage industry and over time developed into crafts that produced milk products and later developed into dairy industries. The first sterilized cow's milk production industry was founded in Athens in 1934, and since the 1990s the private industry has dramatically grown. Extensions and new plants are made with state-of-the-art equipment for the use of sheep's milk and development in other sectors, such as fruit juice production. As a consequence, the milk industry has become the largest food sector in the country. The financial crisis that has been occurred in our country since 2007 has brought the overturn to these data. The dairy industry is affected by technological, social, financial and political factors. Large businesses disappear, while the survival solution that mainly occurs is the business mergers. Some people consider the crisis as an opportunity and innovative products will enter the market. The mills, "MILLS OF CRETE", one of the largest industries in the island, which had entered the cheese and dairy industry around 1990, following the above action created refrigerators that with the lever down the consumer can buy milk or the drink of his liking. Also, with the raw material of the flour, the "MILLS OF CRETE" sought other uses beyond the bakeries. Following the current of the season and created two new products, oatmeal and oatmeal with carob and cocoa. Research has been carried out on the new concept of fresh milk products and new products of oatmeal and oatmeal with carob and cocoa. With the help of statistical science we will lead to conclusions about consumer preferences and the factors that affect them.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΗ γνώμη των καταναλωτών της Δυτικής Κρήτης σε νέα προϊόντα φρέσκου γάλακτος και βρώμης.el
heal.titleConsumption preferences for new milk and oat drink products : the case of consumers in Western Crete.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτής, γαλακτοκομικό προϊόν, βρώμηel
heal.keywordconsumer, dairy product, oaten
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States