Η ποιότητα ως αναγκαιότητα στα τμήματα επισιτισμού των ξενοδοχείων, οι αντιλήψεις των εργαζομένων.
Measuring food and beverage service quality in hotels: employees' perceptions.

View/ Open
Date
2019-06-24Author
Πυργιανάκη, Γεωργία
Pyrgianaki, Georgia
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της φιλοσοφίας της ποιότητας των συστημάτων διασφάλισης ποιότητας και ειδικότερα πώς αντιλαμβάνονται την έννοια της ποιότητας οι εργαζόμενοι στο τμήμα food beverage των ξενοδοχείων. Στο πρώτο μέρος υποστηρίζω τις θεωρητικές κατευθύνσεις του ερευνητικού μου προβληματισμού, στο δεύτερο μέρος περιγράφω τη μεθοδολογία της έρευνα και τέλος στο τρίτο παρουσιάζω τα συμπεράσματα της. Στο κεφάλαιο 1 του πρώτους μέρους γίνεται αναφορά στην έννοια της ποιότητας. Στο κεφάλαιο 2 γίνεται αναφορά στο πώς γίνεται η διαχείριση της ποιότητας από τα Ξενοδοχεία και η περιγραφή των τμημάτων Food Beverage σε αυτά. Στο κεφάλαιο 3 γίνεται ιδιαίτερη αναφορά παρουσιάζονται αναλυτικότερα τα μοντέλα διαχείρισης της ποιότητας. Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνει την διαδικασία και την μεθοδολογία διεξαγωγής της έρευνας και τα αποτελέσματα. Τέλος το τρίτο μέρος περιλαμβάνει τα συμπεράσματα. The aim of the thesis is to present the philosophy of the quality of the quality assurance systems and in particular how they perceive the concept of quality employees in the food beverage department of the hotels.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info