Καταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.
Consumer preferences in wine: The case of consumers in Central Attica.
Date
2019-07-17Author
Βαρδίκου, Γεωργία-Μαρία
Μελισσουργού, Παρασκευή
Vardikou, Georgia-Maria
Melissourgou, Paraskevi
Metadata
Show full item recordAbstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ερωτηματολόγιο. Το δείγμα για την παρούσα έρευνα ήταν κάτοικοι της Κεντρικής Αττικής. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 300 άτομα από την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Αττικής. Η συλλογή του δείγματος πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο 14 Μαΐου έως 25 Μαΐου 2018. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε κεντρικές περιοχές με τυχαία συλλογή δεδομένων. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι καταναλωτές δείχνουν μια κάποια προτίμηση για τα κρασιά της κεντρικής Αττικής, αλλά δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι για αυτά και τους παραγωγούς. The purpose of this paper is to investigate consumer preferences in wine products and more specifically to study consumer preferences in wine products in central Attica. A questionnaire was shared for the survey. The sample for the present survey was residents of Central Attica. The sample size was 300 people from the wider region of Central Attica. The sample collection took place from May 14 to May 25, 2018. The survey was conducted in central areas with random data collection. The survey showed that consumers show a certain preference for Central Attica wines but are not well informed about them and producers.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info