Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumer preferences in wine: The case of consumers in Central Attica.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΒαρδίκου, Γεωργία-Μαρίαel
dc.creatorΜελισσουργού, Παρασκευήel
dc.creatorVardikou, Georgia-Mariaen
dc.creatorMelissourgou, Paraskevien
dc.date.accessioned2019-07-17T08:55:37Z
dc.date.available2019-07-17T08:55:37Z
dc.date.issued2019-07-17
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9173
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ερωτηματολόγιο. Το δείγμα για την παρούσα έρευνα ήταν κάτοικοι της Κεντρικής Αττικής. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 300 άτομα από την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Αττικής. Η συλλογή του δείγματος πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο 14 Μαΐου έως 25 Μαΐου 2018. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε κεντρικές περιοχές με τυχαία συλλογή δεδομένων. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι καταναλωτές δείχνουν μια κάποια προτίμηση για τα κρασιά της κεντρικής Αττικής, αλλά δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι για αυτά και τους παραγωγούς.el
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to investigate consumer preferences in wine products and more specifically to study consumer preferences in wine products in central Attica. A questionnaire was shared for the survey. The sample for the present survey was residents of Central Attica. The sample size was 300 people from the wider region of Central Attica. The sample collection took place from May 14 to May 25, 2018. The survey was conducted in central areas with random data collection. The survey showed that consumers show a certain preference for Central Attica wines but are not well informed about them and producers.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΚαταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.el
dc.titleConsumer preferences in wine: The case of consumers in Central Attica.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΒαρδίκου, Γεωργία-Μαρίαel
heal.creatorNameΜελισσουργού, Παρασκευήel
heal.creatorNameVardikou, Georgia-Mariaen
heal.creatorNameMelissourgou, Paraskevien
heal.publicationDate2019-07-17
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9173
heal.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου και πιο συγκεκριμένα η μελέτη των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα οίνου στην κεντρική Αττική. Για την έρευνα μοιράστηκε ερωτηματολόγιο. Το δείγμα για την παρούσα έρευνα ήταν κάτοικοι της Κεντρικής Αττικής. Το μέγεθος του δείγματος ήταν 300 άτομα από την ευρύτερη περιοχή της Κεντρικής Αττικής. Η συλλογή του δείγματος πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο 14 Μαΐου έως 25 Μαΐου 2018. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε κεντρικές περιοχές με τυχαία συλλογή δεδομένων. Από την έρευνα προέκυψε ότι οι καταναλωτές δείχνουν μια κάποια προτίμηση για τα κρασιά της κεντρικής Αττικής, αλλά δεν είναι αρκετά ενημερωμένοι για αυτά και τους παραγωγούς.el
heal.abstractThe purpose of this paper is to investigate consumer preferences in wine products and more specifically to study consumer preferences in wine products in central Attica. A questionnaire was shared for the survey. The sample for the present survey was residents of Central Attica. The sample size was 300 people from the wider region of Central Attica. The sample collection took place from May 14 to May 25, 2018. The survey was conducted in central areas with random data collection. The survey showed that consumers show a certain preference for Central Attica wines but are not well informed about them and producers.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)el
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Management and Economics (SDO), Department of Business Administration (in Heraklion)en
heal.titleΚαταναλωτικές προτιμήσεις σε προϊόντα οίνου: Η περίπτωση των καταναλωτών στην Κεντρική Αττική.el
heal.titleConsumer preferences in wine: The case of consumers in Central Attica.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordκαταναλωτής, συμπεριφορά καταναλωτή, Αττική, κρασί, οίνοςel
heal.keywordconsumer, consumer behavior, Attica, wineen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.advisorID.emailmkourg@staff.teicrete.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States