• Στάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουραμάς, Χρήστος; Μαρακομιχελάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-16
    Η παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. ...
  • Σχεδίαση εφαρμογών για συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μπρίνζα, Βεατσεσλάβ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλειάδης, Γιώργος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-12
    Η σύγχρονη πληροφορική είναι μια από τις πιο ραγδαία αναπτυσσόμενες επιστήμες στο κόσμο και αποτελεί σημαντικό παράγοντα στη διαμόρφωση των διαδικτυακών προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρονται στη σημερινή εποχή. Με την ...
  • Τα e-sports, η απήχηση που αυτά έχουν και οι προοπτικές που ανοίγονται στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Συλίρης, Νικόλαος; Τσαλήμογλου, Δημήτρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-05
    Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση των e-sport και η απήχηση που έχουν και ως αποτέλεσμα οι προοπτικές που ανοίγονται αναφορικά με το μάρκετινγκ τους. Κατά τη διάρκεια των περίπου 70 ετών που είναι διαθέσιμα ...
  • Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στις περιφερειακές ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Σκουλάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-06
    Το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Οι εταιρείες στις σύγχρονες κοινωνίες διαφημίζονται, αξιολογούνται, επικοινωνούν ...
  • Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-30
    Η εν λόγω πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα: «Τα νέα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε συνδυασμό με το διαδικτυακό μάρκετινγκ και η επίδραση τους, τόσο στον απλό χρήστη όσο και στην επιχείρηση». Στα πλαίσια της παρούσας ...
  • Τεχνικές ομαδοποίησης των καταναλωτών στο μάρκετινγκ.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κουκή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-11-23
    Στην συγκεκριμένη εργασία θα διερευνήσουμε το χώρο του Marketing , τα συστατικά που το ορίζουν, τους συντελεστές που το έχουν οδηγήσει στο να αποτελεί ένα από τα βασικότερα στοιχεία της αγοράς και του έχουν διαμορφώσει ...
  • Το digital marketing και οι χρήσεις του στην καθημερινότητα των τοπικών επιχειρήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καπετανάκη, Καλλιόπη-Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-30
    Στην εποχή που διανύουμε κάθε επιχείρηση έχει διαφορετικές ανάγκες και απαιτήσεις. Κάθε επιχείρηση στοχεύει με συγκεκριμένους τρόπους προώθησης έχοντας υπόψιν πολλούς παράγοντας όπως την φύση της επιχείρησης, τους στόχους ...
  • Το social media marketing και η επιρροή του στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Παντελιδάκη, Ιωάννα; Ταβερναράκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περονικολής, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-07
    Η σύγχρονη εποχή αποτελεί μία κατάσταση εμποδίων αλλά και ευκαιριών για τις επιχειρήσεις στο σύνολό τους. Συγκεκριμένα, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν τις πρωτοφανείς αλλαγές της τεχνολογίας καθώς καλούνται ...
  • Τουρισμός κρουαζιέρας. Η περίπτωση του Ηρακλείου, τάσεις και εξελίξεις στο marketing.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Διακογεωργίου, Ιπποκράτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-24
    Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση των εισερχόμενων τουριστών κρουαζιέρας και κρουαζιερόπλοιων στην χώρα μας με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα άτομα να επισκέπτονται την Ελλάδα. Σκοπός της εργασίας είναι να αναφέρει ...
  • Χαρτογράφηση και σύγκριση των ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Παπαδομιχελάκης, Ηλίας
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-05-10
    Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο την καταγραφή και ανάλυση των upscale ξενοδοχείων της Κρήτης μέσω της παρουσίας τους στην πλατφόρμα Trip Advisor. Ξεκινάει κάνοντας μια αναδρομή στα πρώτα χρόνια της ...