Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "consumer behavior"
Αποτελέσματα 21-24 από 24
-
Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ... -
Στάσεις και αντιλήψεις καταναλωτών για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των εκδηλώσεων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-20Η πράσινη οικονομία, χωρίς αποκλεισμούς, είναι μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στο σημερινό κυρίαρχο οικονομικό μοντέλο, το οποίο επιδεινώνει τις ανισότητες, προάγει τη σπατάλη, προκαλεί έλλειψη πόρων και εγκυμονεί εκτεταμένους ... -
Στάσεις και απόψεις των καταναλωτών για το μάρκετινγκ βιολογικών προϊόντων στο Ηράκλειο.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-16Η παρούσα πτυχιακή σκοπό έχει την μελέτη της αγοραστικής συμπεριφοράς και της στάσης των καταναλωτών απέναντι στα βιολογικά προϊόντα μέσα από τις υπάρχουσες δυσκολίες που δημιουργούνται από τις τάσεις της αγοράς σήμερα. ... -
Συγκριτική ανάλυση για την επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στους καταναλωτές.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-15Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Σε μία πραγματικότητα που το διαδίκτυο έχε διεισδύσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης ζωής σε τεράστιο βαθμό, ...