• Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Κοτσάκι, Μπαριάμ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-05
    Το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων κάθε είδους και φυσικά και των ξενοδοχείων. Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα κανάλι διανομής. Στην Ελλάδα, τα περισσότερα ξενοδοχεία, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να ...
  • Τουρισμός κρουαζιέρας. Η περίπτωση του Ηρακλείου, τάσεις και εξελίξεις στο marketing.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Διακογεωργίου, Ιπποκράτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφύλλου, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-09-24
    Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί αύξηση των εισερχόμενων τουριστών κρουαζιέρας και κρουαζιερόπλοιων στην χώρα μας με αποτέλεσμα όλο και περισσότερα άτομα να επισκέπτονται την Ελλάδα. Σκοπός της εργασίας είναι να αναφέρει ...
  • Τουρισμός στην ευρωπαϊκή ένωση: η περίπτωση του οινοτουρισμού.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γιαννακόπουλος, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-03-05
    Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οικονομίες τόσο των ανεπτυγμένων όσο και των αναπτυσσόμενων χωρών βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στον τουρισμό. Η Ευρώπη είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός διακοπών στον κόσμο, λαμβάνοντας σχεδόν το ...