Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Mastorakis, Georgios"
Αποτελέσματα 1-20 από 30
-
Marketing υπηρεσιών – Η περίπτωση του κλάδου του τουρισμού.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-14Η παρούσα εργασία όπως εξάλλου προδίδει και ο τίτλος της ασχολείται με το μάρκετινγκ των υπηρεσιών ενώ επικεντρώνεται και αναλύει ιδιαίτερα τον κλάδο του τουρισμού. Ο τουρισμός θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς και όχι άδικα ... -
Ανάλυση δεδομένων μάρκετινγκ από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας 5ης γενιάς.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-06-25Σκοπός της παρoύσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των δεδoμένων μάρκετινγκ μέσα από δίκτυα κινητής τηλεφωνίας πέμπτης γενιάς. Αρχικά πραγματoπoιείται πρoσέγγιση τoυ marketing αναλύoντας τo εξωτερικό και τo εσωτερικό ... -
Ανάλυση δεδομένων μεγάλων εταιρειών με βάση τις διαφημιστικές εκστρατείες και τη στρατηγική μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-28Στη σημερινή εποχή η διαφήμιση και το μάρκετινγκ έχουν λάβει βασικό μέρος της καθημερινής ζωής, έτσι και όπως ήταν αναμενόμενο έλαβαν και κρίσιμο ρόλο σε όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις/εταιρείες. Χρησιμοποιώντας την τεχνική ... -
Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών στον τουρισμό.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-24Στις μέρες μας, η ανάπτυξη και η εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί ένα πολύ καθοριστικό παράγοντα στη ζωή μας και επηρεάζει όλους τους κλάδους των επιχειρήσεων. Έτσι δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον τουριστικό ... -
Έρευνα ασφαλών συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-12Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ραγδαία αύξηση της χρήσης των ασύρματων τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βάση στη χρήση των κινητών συσκευών σε συνδυασμό με την ευρεία αναγνώριση και τη χρήση του ... -
Έρευνα ασφαλών συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο με τη χρήση έξυπνων κινητών τηλεφώνων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-05-12Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την ραγδαία αύξηση της χρήσης των ασύρματων τεχνολογιών. Πιο συγκεκριμένα, δίνεται βάση στη χρήση των κινητών συσκευών σε συνδυασμό με την ευρεία αναγνώριση και τη χρήση του ... -
Η επίδραση του covid-19 στην επιχειρηματικότητα και τις τουριστικές επιχειρήσεις.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-03Η σημασία της επιχειρηματικότητας στην οικονομική ανάπτυξη μιας χώρας ξεκινάει με τον επιχειρηματία που δημιουργεί μια νέα επιχείρηση η οποία αφενός δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας αλλά ταυτόχρονα εντείνει και τον ανταγωνισμό ... -
Η χρήση των λογισμικών analytics στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-10-15Η ψηφιακή επανάσταση έχει κλονίσει αυτά που πιστεύαμε στο παραδοσιακό μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, τι σημαίνει έρευνα μάρκετινγκ όταν οι εταιρείες μπορούν πια να παρακολουθούν κάθε κλικ της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του ... -
Μέθοδοι και εργαλεία για την ανάπτυξη διαδικτυακού πλάνου μάρκετινγκ σε μικρομεσαίες εταιρείες & startups.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-07-18Οι ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων αλλά και οι νεοφυείς επιχειρήσεις δεν θα πρέπει να παραμένουν στάσιμοι, αλλά θα πρέπει να συνεχίζουν να είναι καινοτόμοι σε αυτά που προσφέρουν αλλά και όσον αφορά την δημιουργία ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-03-11Η πτυχιακή εργασία εστιάζει στην ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς στις μέρες μας καθημερινά αυξάνονται οι επαγγελματίες χρήστες που μπαίνουν στον κόσμο του διαδικτύου. Υπάρχουν πολλές μορφές ηλεκτρονικού marketing. ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους μέσων μαζικής ενημέρωσης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-13Σκοπός της παρούσης εργασίας είναι να παρουσιάζει τους τρόπους και τις μεθόδους μέσω των οποίων μπορεί να επιτευχθεί η διαδικτυακή διαφήμιση. Αφού παρατεθεί μία σύντομη εισαγωγή, παρουσιάζεται η έννοια της διαφήμισης, και ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ΜΜΕ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07Για πολλά χρόνια η διαφήμιση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης θεωρήθηκε ως η ισχυρότερη μορφή δημιουργίας συνείδησης σε ένα εμπορικό σήμα της εταιρείας. Ωστόσο, ο 21ος αιώνας φέρνει μαζί του την παρακμή των παραδοσιακών μέσων ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημίσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-27Θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αποτελούν οι καινοτόμες μέθοδοι διαφήμισης σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικού εμπορίου. Η διαφήμιση που παρέχεται μέσω του Διαδικτύου--«διαφήμιση στο Διαδίκτυο»— έχει γίνει σημαντική πηγή ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης καινοτόμων διαφημιστικών δράσεων σε διαδικτυακούς τόπους ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-09-27Στον γρήγορα αναπτυσσόμενο κόσμο μας η διαφήμιση αποτελεί κύρια πηγή ενημέρωσης, γνωστοποίησης και επηρεασμού του καταναλωτικού κοινού για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Εδώ και δεκαετίες, μέσω της διαφήμισης και πιο ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης σε διαδικτυακούς τόπους ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-11Το Internet κέρδισε την εμπιστοσύνη περισσότερων από 1, 5 δισεκατομμυρίων χρηστών σε όλο τον κόσμο (World Stats, 2009) και έγινε το πιο σημαντικό εργαλείο για σχεδόν όλες τις διεθνείς επιχειρήσεις (Mc Donald and Tobin, ... -
Μέθοδοι προβολής και χρήσης της διαφήμισης σε διαδικτυακούς τόπους ελληνικών ηλεκτρονικών καταστημάτων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-16Στη παρούσα εργασία γίνεται αναφορά στο τι είναι διαφήμιση, στην ιστορική της εξέλιξη, στο πως είναι η διαφήμιση στην Ελλάδα, στις μεθόδους που χρησιμοποιούν διάφορες εταιρείες και στις τεχνικές τους, ενώ παράλληλα δίνονται ... -
Μέθοδοι προώθησης startup επιχείρησης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-10-23Η εξέταση και η τεκμηρίωση της προόδου των startup επιχειρήσεων και του περιβάλλοντός τους στην Ελλάδα έχει σημαντική σημασία ως ερευνητικός τομέας για τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής, τους ακαδημαϊκούς και τους ... -
Μελέτη twitter API και ανάλυση δεδομένων.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-04-26Στα πλαίσια της επιστήμης του Marketing, η κατανόηση των τάσεων και των απόψεων γύρω από θεματικές, γεγονότα, πρόσωπα και προϊόντα είναι μεγάλης σημασίας, και η συναισθηματική ανάλυση κειμένων αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο ... -
Μελέτη εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης στο μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-01Η αποτυχία ενσωμάτωσης της συμπεριφοράς στις τεχνολογικές εξελίξεις θα μπορούσε να διαταράξει την εμπειρία των καταναλωτών με την τεχνητή νοημοσύνη. Τα δεδομένα μπορούν να παρέχονται σκόπιμα από τους καταναλωτές, αν και ... -
Μελέτη μεθόδων για αποδοτικό πλάνο μάρκετινγκ με δεδομένα από συσκευές νέων τεχνολογιών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-27Η ραγδαία ανάπτυξη του digital marketing τις τελευταίες δεκαετίες έχει οδηγήσει στη δημιουργία πολλών νέων εργαλείων. Για να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του πελάτη, οι επιχειρήσεις συλλέγουν δεδομένα και τα προσαρμόζουν ...