• Η χρήση συστημάτων γενικής τεχνητής νοημοσύνης όπως το OpenAI και οι εφαρμογές τους στο marketing.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Διάκου, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-20
    Αυτή η πτυχιακή στοχεύει να διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο μάρκετινγκ και τις επιπτώσεις της για τις επιχειρήσεις, τους καταναλωτές και την κοινωνία. Με τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία AI, η ...