Πλοήγηση EΛ.ΜΕ.ΠΑ. / HMU ανά Λέξεις κλειδιά "ψηφιακός πελάτης"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Η χρήση των λογισμικών analytics στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-10-15Η ψηφιακή επανάσταση έχει κλονίσει αυτά που πιστεύαμε στο παραδοσιακό μάρκετινγκ. Για παράδειγμα, τι σημαίνει έρευνα μάρκετινγκ όταν οι εταιρείες μπορούν πια να παρακολουθούν κάθε κλικ της διαδικασίας λήψης αποφάσεων του ...