Εμφάνιση απλής εγγραφής

Υλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorNtantinakis, Nikolaosen
dc.creatorΝταντινάκης, Νικόλαοςel
dc.date.accessioned2020-05-04T09:17:34Z
dc.date.available2020-05-04T09:17:34Z
dc.date.issued2020-05-02
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9410
dc.description.abstractTeaching and learning are one of the things that humans have been doing for many years and it doesn’t have an age limit. People in their lives are taught many things from walking to talking, to even thinking in a particular way for specific matters. The learning experience begins from a young age and it doesn’t stop. Peoples first learning steps are taught by their parents and their most important learning curve comes through school. Through time, learning has taken many forms especially now that technologies are evolved so much, distance learning has become something that people are using in their daily lifes and have grown fond of. The simplicity of logging in a computer and connecting to a platform that provides all the necessary tools that are needed to enhance knowledge, makes it very attractive in so many ways. Nowadays there are too many programming languages, so we can not name them, all but some of the most important and commonly used are languages such as Java, C, Python etc. Usually a programming language is taught in a school or a university or by reading about it in a book or reading the documentation of the language in the internet. This thesis aims to create a tool that will help students to get more familiar with Java and help them in their laboratory obligations. The application aims, to be used by anybody at anytime and anywhere. This has as result to remove barriers of a conventional classroom and help students learn at their own pace. All the content for this implementation was taken from the official site of Java the ORACLE Java Documentation and the Java Tutorial. The tutorial has been separated into modules, lessons, courses and sections wherever it was needed. When a user reaches the point to begin the learning of each individual lecture he will be encountered with the theoretical portion and afterwards he might have to answer some multiple-choice questions based on the theory and write some code. There is also an option of completing the course at once for anyone that wishes to challenge his skills.en
dc.description.abstractΗ διδασκαλία και η εκμάθηση είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι αναπτύσσουν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει όριο ηλικίας. Οι άνθρωποι στην ζωή τους διδάσκονται πολλά πράγματα από το να περπατάνε στο να μιλάμε, ακόμη και να σκέφτονται με συγκεκριμένο τρόπο για συγκεκριμένα θέματα. Η μαθησιακή εμπειρία αρχίζει από νεαρή ηλικία και δεν σταματά, τα πρώτα βήματα μάθησης προέρχονται από τους γονείς και η πιο σημαντική μαθησιακή εμπειρία έρχεται μέσω του σχολείου. Μέσω το πέρασμα του χρόνου η μάθηση έχει λάβει μια άλλη μορφή ειδικά τώρα που οι τεχνολογίες έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που η εξ αποστάσεως μάθηση έχει γίνει κάτι που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή και έχουν μεγαλώσει με αυτή. Η απλότητα του να ανοίγεις τον υπολογιστή και να συνδέεσαι σε μια πλατφόρμα που σου παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεσαι για να βελτιώσεις τις γνώσεις σου είναι πολύ ελκυστική για πολλούς λόγους. Σήμερα υπάρχουν πάρα πολλές γλώσσες προγραμματισμού, οπότε και δεν μπορούμε να τις ονομάσουμε όλες, αλλά μερικές από τις πιο σημαντικές και συχνά χρησιμοποιούμενες γλώσσες είναι η Java, η C, η Python κλπ. Συνήθως θα μάθαινες μια γλώσσα προγραμματισμού στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο ή από το διάβασμα ενός βιβλίου, ή στο διαδίκτυο διαβάζοντας την βιβλιογραφία της γλώσσας. Αυτή η πτυχιακή εργασία αποσκοπούσε στη δημιουργία ενός ιστοτοπου που θα βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθούν περισσότερο με την Java και να τους βοηθήσει στα εργαστηριακά καθήκοντά τους. Η εφαρμογή είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε σε δικό του του χρόνο και χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αφαιρεθούν τα εμπόδια μιας συμβατικής τάξης ώστε να βοηθηθούν οι μαθητές και να μάθουν μόνοι τους. Το σύνολο του περιεχομένου αυτής της εφαρμογής λήφθηκε από τον επίσημο ιστότοπο της Java, το ORACLE Java Documentation και ειδικότερα το Java Tutorial. Το Tutorial διαχωρίστηκε σε modules, lessons, courses και sections όπου και αν χρειαζόταν. Όταν φτάσετε στο σημείο για να ξεκινήσετε την εκμάθηση της ατομικής διάλεξής τους, θα συναντήσετε το θεωρητικό μέρος και στη συνέχεια ίσως πρέπει να απαντηθούν κάποιες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που βασίζονται στη θεωρία και να γραφτεί επίσης κάποιο κομμάτι κώδικα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να ολοκληρωθεί το μάθημα αμέσως για όποιον θέλει να προκαλέσει τις δεξιότητές του.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
dc.publisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleImplementation of a serious educational web-based game for java programming tutorial.en
dc.titleΥλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameNtantinakis, Nikolaosen
heal.creatorNameΝταντινάκης, Νικόλαοςel
heal.publicationDate2020-05-02
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9410
heal.abstractTeaching and learning are one of the things that humans have been doing for many years and it doesn’t have an age limit. People in their lives are taught many things from walking to talking, to even thinking in a particular way for specific matters. The learning experience begins from a young age and it doesn’t stop. Peoples first learning steps are taught by their parents and their most important learning curve comes through school. Through time, learning has taken many forms especially now that technologies are evolved so much, distance learning has become something that people are using in their daily lifes and have grown fond of. The simplicity of logging in a computer and connecting to a platform that provides all the necessary tools that are needed to enhance knowledge, makes it very attractive in so many ways. Nowadays there are too many programming languages, so we can not name them, all but some of the most important and commonly used are languages such as Java, C, Python etc. Usually a programming language is taught in a school or a university or by reading about it in a book or reading the documentation of the language in the internet. This thesis aims to create a tool that will help students to get more familiar with Java and help them in their laboratory obligations. The application aims, to be used by anybody at anytime and anywhere. This has as result to remove barriers of a conventional classroom and help students learn at their own pace. All the content for this implementation was taken from the official site of Java the ORACLE Java Documentation and the Java Tutorial. The tutorial has been separated into modules, lessons, courses and sections wherever it was needed. When a user reaches the point to begin the learning of each individual lecture he will be encountered with the theoretical portion and afterwards he might have to answer some multiple-choice questions based on the theory and write some code. There is also an option of completing the course at once for anyone that wishes to challenge his skills.en
heal.abstractΗ διδασκαλία και η εκμάθηση είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι αναπτύσσουν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει όριο ηλικίας. Οι άνθρωποι στην ζωή τους διδάσκονται πολλά πράγματα από το να περπατάνε στο να μιλάμε, ακόμη και να σκέφτονται με συγκεκριμένο τρόπο για συγκεκριμένα θέματα. Η μαθησιακή εμπειρία αρχίζει από νεαρή ηλικία και δεν σταματά, τα πρώτα βήματα μάθησης προέρχονται από τους γονείς και η πιο σημαντική μαθησιακή εμπειρία έρχεται μέσω του σχολείου. Μέσω το πέρασμα του χρόνου η μάθηση έχει λάβει μια άλλη μορφή ειδικά τώρα που οι τεχνολογίες έχουν εξελιχθεί τόσο πολύ που η εξ αποστάσεως μάθηση έχει γίνει κάτι που οι άνθρωποι χρησιμοποιούν στην καθημερινή τους ζωή και έχουν μεγαλώσει με αυτή. Η απλότητα του να ανοίγεις τον υπολογιστή και να συνδέεσαι σε μια πλατφόρμα που σου παρέχει όλα τα απαραίτητα εργαλεία που χρειάζεσαι για να βελτιώσεις τις γνώσεις σου είναι πολύ ελκυστική για πολλούς λόγους. Σήμερα υπάρχουν πάρα πολλές γλώσσες προγραμματισμού, οπότε και δεν μπορούμε να τις ονομάσουμε όλες, αλλά μερικές από τις πιο σημαντικές και συχνά χρησιμοποιούμενες γλώσσες είναι η Java, η C, η Python κλπ. Συνήθως θα μάθαινες μια γλώσσα προγραμματισμού στο σχολείο ή το πανεπιστήμιο ή από το διάβασμα ενός βιβλίου, ή στο διαδίκτυο διαβάζοντας την βιβλιογραφία της γλώσσας. Αυτή η πτυχιακή εργασία αποσκοπούσε στη δημιουργία ενός ιστοτοπου που θα βοηθήσει τους μαθητές να εξοικειωθούν περισσότερο με την Java και να τους βοηθήσει στα εργαστηριακά καθήκοντά τους. Η εφαρμογή είναι ένα εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε σε δικό του του χρόνο και χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αφαιρεθούν τα εμπόδια μιας συμβατικής τάξης ώστε να βοηθηθούν οι μαθητές και να μάθουν μόνοι τους. Το σύνολο του περιεχομένου αυτής της εφαρμογής λήφθηκε από τον επίσημο ιστότοπο της Java, το ORACLE Java Documentation και ειδικότερα το Java Tutorial. Το Tutorial διαχωρίστηκε σε modules, lessons, courses και sections όπου και αν χρειαζόταν. Όταν φτάσετε στο σημείο για να ξεκινήσετε την εκμάθηση της ατομικής διάλεξής τους, θα συναντήσετε το θεωρητικό μέρος και στη συνέχεια ίσως πρέπει να απαντηθούν κάποιες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής που βασίζονται στη θεωρία και να γραφτεί επίσης κάποιο κομμάτι κώδικα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να ολοκληρωθεί το μάθημα αμέσως για όποιον θέλει να προκαλέσει τις δεξιότητές του.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστώνel
heal.academicPublisherΗ.Μ.U, School of Engineering (ScENG), Electrical and Computer Engineering Depten
heal.titleImplementation of a serious educational web-based game for java programming tutorial.en
heal.titleΥλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.el
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordeducational application, serious games, Javaen
heal.keywordεκπαιδευτική εφαρμογή, serious games, Javael
heal.accessfreeel
heal.advisorNameVidakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΒιδάκης, Νικόλαοςel
heal.advisorID.emailnv@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States