Εμφάνιση απλής εγγραφής

How a father reacts when he has a child with disabilities.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜπουμάκη, Βαρβάραel
dc.creatorΣπυριδάκη, Ευφροσύνηel
dc.creatorBoumaki, Varvaraen
dc.creatorSpyridaki, Efrosynien
dc.date.accessioned2020-05-18T12:29:06Z
dc.date.available2020-05-18T12:29:06Z
dc.date.issued2020-05-18
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9457
dc.description.abstractΗ οικογένεια καθορίζει σε σημαντικό βαθμό πολλά στοιχεία της αναπτυξιακής πορείας του παιδιού, αφού μέσα στα πλαίσιά της δημιουργούνται τα πρώτα στηρίγματα για την κοινωνική, ψυχική, συναισθηματική και πνευματική του ανάπτυξη. Η κατανόηση του κόσμου από τα παιδιά και η πορεία τους μέσα σε αυτόν επιτυγχάνεται με τη διαπαιδαγώγηση που λαμβάνουν από τους γονείς. Η παρούσα εργασία εξετάζει την επίδραση της γονεϊκής εμπλοκής/συμμετοχής του γονέα και ιδιαίτερα του πατέρα στην ανατροφή του παιδιού με αναπηρία και πώς την επηρεάζει. Για την προσέγγιση των ζητημάτων της ερευνητικής μας προσπάθειας, η συστηματική επισκόπηση της βιβλιογραφίας υπήρξε βασικός άξονας ανεύρεσης πηγών πληροφόρησης για το θέμα. Η εργασία βασίστηκε κυρίως στη μελέτη σύγχρονων συγγραμμάτων και άρθρων. Επίσης διερευνήθηκαν πηγές από το διαδίκτυο όταν αυτές μπορούσαν να προσφέρουν ουσιώδεις πληροφορίες. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι οικογένειες ατόμων με αναπηρία στο οποίο αναπτύσσονται: η πρώτη επαφή της οικογένειας με την αναπηρία, η φυσική και ψυχική υγεία των μελών της οικογένειας, οι σχέσεις και οι ρόλοι των μελών για την ισορροπία μέσα στην οικογένεια όπως και οι σχέσεις της οικογένειας με το κοινωνικό περιβάλλον. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τον ρόλο του πατέρα και πιο συγκεκριμένα την συμπεριφορά του στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, τα συναισθήματα, τις δυσκολίες, τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του απέναντι στο παιδί για το παρόν και το μέλλον. Ακόμα αναλύεται ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού σε σχέση με τα παιδιά με αναπηρία και τους πατέρες αυτών. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ποιοτική μέθοδος έρευνας στην κοινωνική εργασία, η οποία ακολουθήθηκε για την έρευνα αυτήν. Το δείγμα ανάγεται σε πατέρες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας τα οποία αντιμετωπίζουν οποιασδήποτε μορφής αναπηρία. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας όσον αφορά στην συμβολή του πατέρα στην ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού με αναπηρία.el
dc.description.abstractThis study researched how a father reacts to his child with disabilities. We wanted to find out how a child with disabilities affects physically and psychologically the whole family and specifically the father. We also wanted to know if the disability affected his attitude towards the child and by extension the other members of the family.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
dc.publisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΠατέρας και παιδί με αναπηρία.el
dc.titleHow a father reacts when he has a child with disabilities.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜπουμάκη, Βαρβάραel
heal.creatorNameΣπυριδάκη, Ευφροσύνηel
heal.creatorNameBoumaki, Varvaraen
heal.creatorNameSpyridaki, Efrosynien
heal.publicationDate2020-05-18
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9457
heal.abstractΗ οικογένεια καθορίζει σε σημαντικό βαθμό πολλά στοιχεία της αναπτυξιακής πορείας του παιδιού, αφού μέσα στα πλαίσιά της δημιουργούνται τα πρώτα στηρίγματα για την κοινωνική, ψυχική, συναισθηματική και πνευματική του ανάπτυξη. Η κατανόηση του κόσμου από τα παιδιά και η πορεία τους μέσα σε αυτόν επιτυγχάνεται με τη διαπαιδαγώγηση που λαμβάνουν από τους γονείς. Η παρούσα εργασία εξετάζει την επίδραση της γονεϊκής εμπλοκής/συμμετοχής του γονέα και ιδιαίτερα του πατέρα στην ανατροφή του παιδιού με αναπηρία και πώς την επηρεάζει. Για την προσέγγιση των ζητημάτων της ερευνητικής μας προσπάθειας, η συστηματική επισκόπηση της βιβλιογραφίας υπήρξε βασικός άξονας ανεύρεσης πηγών πληροφόρησης για το θέμα. Η εργασία βασίστηκε κυρίως στη μελέτη σύγχρονων συγγραμμάτων και άρθρων. Επίσης διερευνήθηκαν πηγές από το διαδίκτυο όταν αυτές μπορούσαν να προσφέρουν ουσιώδεις πληροφορίες. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται οι οικογένειες ατόμων με αναπηρία στο οποίο αναπτύσσονται: η πρώτη επαφή της οικογένειας με την αναπηρία, η φυσική και ψυχική υγεία των μελών της οικογένειας, οι σχέσεις και οι ρόλοι των μελών για την ισορροπία μέσα στην οικογένεια όπως και οι σχέσεις της οικογένειας με το κοινωνικό περιβάλλον. Το δεύτερο κεφάλαιο αναλύει τον ρόλο του πατέρα και πιο συγκεκριμένα την συμπεριφορά του στην ολόπλευρη ανάπτυξη του παιδιού, τα συναισθήματα, τις δυσκολίες, τις αντιδράσεις και τις σκέψεις του απέναντι στο παιδί για το παρόν και το μέλλον. Ακόμα αναλύεται ο ρόλος του κοινωνικού λειτουργού σε σχέση με τα παιδιά με αναπηρία και τους πατέρες αυτών. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η ποιοτική μέθοδος έρευνας στην κοινωνική εργασία, η οποία ακολουθήθηκε για την έρευνα αυτήν. Το δείγμα ανάγεται σε πατέρες παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας τα οποία αντιμετωπίζουν οποιασδήποτε μορφής αναπηρία. Ακολουθεί η ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας και τέλος, διατυπώνονται τα συμπεράσματα της παρούσας έρευνας όσον αφορά στην συμβολή του πατέρα στην ψυχοσωματική και κοινωνική ανάπτυξη του παιδιού με αναπηρία.el
heal.abstractThis study researched how a father reacts to his child with disabilities. We wanted to find out how a child with disabilities affects physically and psychologically the whole family and specifically the father. We also wanted to know if the disability affected his attitude towards the child and by extension the other members of the family.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΤ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίαςel
heal.academicPublisherT.E.I. of Crete, School of Health and Welfare Services (SEYP), Department of Social Worken
heal.titleΠατέρας και παιδί με αναπηρία.el
heal.titleHow a father reacts when he has a child with disabilities.en
heal.typeΠτυχιακή Εργασίαel
heal.typeBachelor thesisen
heal.keywordπαιδιά με αναπηρία, πατέραςel
heal.keywordchildren with disabilities, fatheren
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΛιμνιάτη, Αικατερίνηel
heal.advisorNameLimniati, Aikaterinien
heal.advisorID.emailklimniath@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΤ.Ε.Ι. Κρήτηςel
heal.academicPublisherIDT.E.I. of Creteen
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States