Εμφάνιση απλής εγγραφής

Investigation of the characteristics of the people who visited the TEP(emergency) from a traffic accident as well as the cost for the health system.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδάκη, Εμμανουέλαel
dc.creatorPapadaki, Emmanouelaen
dc.date.accessioned2020-09-21T09:14:45Z
dc.date.available2020-09-21T09:14:45Z
dc.date.issued2020-09-21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9633
dc.description.abstractΕισαγωγή: Κάθε χρόνο, χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους εξαιτίας των τροχαίων ατυχημάτων στην ΕΕ. Η Ελλάδα δυστυχώς έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά τροχαίων δυστυχημάτων μέσα στην Ευρώπη. Ο μέσος όρος θανάτων από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ, ανά εκατομμύριο κατοίκων, είναι 50, ενώ στην Ελλάδα φτάνει τους 69 Τα αυξανόμενα ποσοστά ων τελευταίων ετών καταδεικνύουν ότι τα τροχαία συμβάντα αποτελούν τη μάστιγα της εποχής. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, κάθε χρόνο μια μεγαλούπολη 1,4 εκ. ανθρώπων εξαφανίζεται από τον παγκόσμιο χάρτη, μια πόλη 25.250 ανθρώπων εξαφανίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ένα χωριό 700 ατόμων, χάνεται στην Ελλάδα! Το ετήσιο κόστος των ατυχημάτων, για τη χώρα μας, κυμαίνεται στα 3 δισ. ευρώ. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εκτιμά ότι εάν δεν ληφθούν ριζικά μέτρα από τις χώρες, το 2030 τα τροχαία θα προκαλούν 2.400.000 θανάτους ετησίως. https://www.kathimerini.gr/1013788/article/epikairothta/ellada/mia-aplh-kakwsh-apexei-liga-xiliosta-apo-ton-8anato Σκοπός: Σκοπός της μελέτης ήταν η καταγραφή των ασθενών οι οποίοι νοσηλεύτηκαν έπειτα από τροχαίο συμβάν. Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας αυτής σχετίζονται με μεταβλητές, όπως είναι τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών, τον τρόπος τραυματισμού, τη ορθή χρήση των μέσων μεταφοράς, το είδος νοσηλείας και το κόστος νοσηλείας. Μεθοδολογία: Πρόκειται για μια αναδρομική ,μελέτη αρχείου που πραγματοποιήθηκε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε αρχειακή καταγραφή όσων προσήλθαν και νοσηλεύτηκαν από τροχαίο συμβάν στο χειρουργικό ΤΕΠ του Βενιζελείου τα έτη 2016, 2017, 2018. Αποτελέσματα: Το έμμεσο κόστος που προέκυψε εξαιτίας του τραύματος για τους συμμετέχοντες της έρευνας ήταν μεγαλύτερο απο 13.000 ευρώ για το 23.0% των συμμετεχόντων και μεταξύ 3.000-13.000 ευρώ για 31.1% των συμμετεχόντων, κατά τη διάρκεια που ακολούθησε τη νοσηλεία τους. Συγκρίνοντας τους άνδρες με τις γυναίκες ως προς το κόστος, το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών αναφέρει έμεσσες δαπάνες μεγαλύτερες των 13.000 ευρώ σε σχέση με αυτό των ανδρών (34.6% και 20.2% αντίστοιχα). Όσον αφορά στο συνολικό κόστος εξαιτίας του τραύματος (άμεσο και έμμεσο) που δηλώθηκε από τους συμμετέχοντες για χρονικό διάστημα ενός έτους μετά τη νοσηλεία, ήταν μικρότερο των 4.000 ευρώ για 55 (40.7%). Για την Ικανοποίηση από της υπηρεσίες υγείας, συνολικά το 60% των νοσηλευθέντων έμειναν από ικανοποιημένοι μέχρι πολύ ικανοποιημένοι. Συμπεράσματα: Ένα τροχαίο συμβάν έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κοινωνία γενικότερα εκτός από τις ψυχολογικές, εργασιακές, νομικές αλλά και οικονομικές επιβαρύνσεις στη ζωή των θυμάτων. Το άμεσο ή έμμεσο κόστος έχει υπολογιστεί σε 160 δις. Ευρώ, περίπου το 2% του ΑΕΠ της Ε.Ε. Η εφαρμογή του κώδικα οδικής κυκλοφορίας θα βοηθήσει στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων. Η οδική ασφάλεια δεν είναι μία εύκολη υπόθεση όπως περιγράφηκε παραπάνω. Είναι πολύ σύνθετο και πολύπλοκο φαινόμενο και χρειάζεται προσπάθεια από τους οδηγούς αλλά κι από την Πολιτεία με τη θέσπιση σκληρότερων ποινών. Το βασικότερο είναι να γίνει κατανοητό πως η σωστή και προσεκτική οδήγηση δεν γίνεται για να προστατευτούν ζωές.el
dc.description.abstractIntroduction: Every year, thousands of people die in traffic accidents in the EU. Unfortunately, Greece has one of the highest rates of road accidents in Europe. The average death toll from road accidents in the EU, per million inhabitants, is 50, while in Greece it reaches 69 The rising rates of recent years show that road accidents are the scourge of the time. According to the European Road Safety Council, every year a big city of 1.4 million people disappears from the world map, a city of 25,250 people disappears from the European Union and a village of 700 people is lost in Greece! The annual cost of accidents, for our country, is around 3 billion euros. The World Health Organization estimates that if radical measures are not taken by the countries, by 2030 traffic accidents will cause 2,400,000 deaths a year. https://www.kathimerini.gr/1013788/article/epikairothta/ellada/mia-aplh-kakwsh-apexei-liga-xiliosta-apo-ton-8anato Purpose: The aim of the study was to record patients who were treated after a car accident. The individual objectives of this research are related to variables such as patient demographics, the manner of injury, the proper use of means of transport, the type of hospitalization and the cost of hospitalization. Methodology: This is a retrospective study conducted at the Venizelio Hospital. Specifically, an archival record was made of those who came and were treated for a car accident at the surgical ICU of Venizelio in the years 2016, 2017, 2018. Results: The indirect cost resulting from the trauma for the study participants was more than 13,000 euros for 23.0% of the participants and between 3,000-13,000 euros for 31.1% of the participants during their follow-up. Comparing men with women in terms of cost, the largest percentage of women report indirect costs greater than 13,000 euros compared to that of men (34.6% and 20.2% respectively). Regarding the total cost due to the injury (direct and indirect) declared by the participants for a period of one year after the treatment, it was less than 4,000 euros for 55 (40.7%). For Satisfaction with health services, a total of 60% of patients remained from satisfied to very satisfied. Conclusions: A car accident has a significant impact on society in general in addition to the psychological, labor, legal and economic burdens on the lives of victims. The direct or indirect cost is estimated at 160 billion. Euro, about 2% of EU GDP Implementing the traffic code will help prevent traffic accidents. Road safety is not an easy task as described above. It is a very complex and complex phenomenon and requires effort from drivers and the State by imposing harsher penalties. The main thing is to understand that proper and careful driving is not done to protect lives.  en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Διαμεθοδικές Κοινωνικές Παρεμβάσεις σε Καταστάσεις Κρίσηςel
dc.publisherH.M.U., School of Health Sciences (SHS), MSc in Social Multi Methods Interventions at Crisis Situationen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιερεύνηση των χαρακτηριστικών των ατόμων που επισκέφτηκαν τα ΤΕΠ (έκτακτα) από τροχαίο συμβάν καθώς και το κόστος για το σύστημα υγείας.el
dc.titleInvestigation of the characteristics of the people who visited the TEP(emergency) from a traffic accident as well as the cost for the health system.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδάκη, Εμμανουέλαel
heal.creatorNamePapadaki, Emmanouelaen
heal.publicationDate2020-09-21
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9633
heal.abstractΕισαγωγή: Κάθε χρόνο, χιλιάδες άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους εξαιτίας των τροχαίων ατυχημάτων στην ΕΕ. Η Ελλάδα δυστυχώς έχει ένα από τα υψηλότερα ποσοστά τροχαίων δυστυχημάτων μέσα στην Ευρώπη. Ο μέσος όρος θανάτων από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ, ανά εκατομμύριο κατοίκων, είναι 50, ενώ στην Ελλάδα φτάνει τους 69 Τα αυξανόμενα ποσοστά ων τελευταίων ετών καταδεικνύουν ότι τα τροχαία συμβάντα αποτελούν τη μάστιγα της εποχής. Σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Οδικής Ασφάλειας, κάθε χρόνο μια μεγαλούπολη 1,4 εκ. ανθρώπων εξαφανίζεται από τον παγκόσμιο χάρτη, μια πόλη 25.250 ανθρώπων εξαφανίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και ένα χωριό 700 ατόμων, χάνεται στην Ελλάδα! Το ετήσιο κόστος των ατυχημάτων, για τη χώρα μας, κυμαίνεται στα 3 δισ. ευρώ. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας εκτιμά ότι εάν δεν ληφθούν ριζικά μέτρα από τις χώρες, το 2030 τα τροχαία θα προκαλούν 2.400.000 θανάτους ετησίως. https://www.kathimerini.gr/1013788/article/epikairothta/ellada/mia-aplh-kakwsh-apexei-liga-xiliosta-apo-ton-8anato Σκοπός: Σκοπός της μελέτης ήταν η καταγραφή των ασθενών οι οποίοι νοσηλεύτηκαν έπειτα από τροχαίο συμβάν. Οι επιμέρους στόχοι της έρευνας αυτής σχετίζονται με μεταβλητές, όπως είναι τα δημογραφικά στοιχεία των ασθενών, τον τρόπος τραυματισμού, τη ορθή χρήση των μέσων μεταφοράς, το είδος νοσηλείας και το κόστος νοσηλείας. Μεθοδολογία: Πρόκειται για μια αναδρομική ,μελέτη αρχείου που πραγματοποιήθηκε στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε αρχειακή καταγραφή όσων προσήλθαν και νοσηλεύτηκαν από τροχαίο συμβάν στο χειρουργικό ΤΕΠ του Βενιζελείου τα έτη 2016, 2017, 2018. Αποτελέσματα: Το έμμεσο κόστος που προέκυψε εξαιτίας του τραύματος για τους συμμετέχοντες της έρευνας ήταν μεγαλύτερο απο 13.000 ευρώ για το 23.0% των συμμετεχόντων και μεταξύ 3.000-13.000 ευρώ για 31.1% των συμμετεχόντων, κατά τη διάρκεια που ακολούθησε τη νοσηλεία τους. Συγκρίνοντας τους άνδρες με τις γυναίκες ως προς το κόστος, το μεγαλύτερο ποσοστό γυναικών αναφέρει έμεσσες δαπάνες μεγαλύτερες των 13.000 ευρώ σε σχέση με αυτό των ανδρών (34.6% και 20.2% αντίστοιχα). Όσον αφορά στο συνολικό κόστος εξαιτίας του τραύματος (άμεσο και έμμεσο) που δηλώθηκε από τους συμμετέχοντες για χρονικό διάστημα ενός έτους μετά τη νοσηλεία, ήταν μικρότερο των 4.000 ευρώ για 55 (40.7%). Για την Ικανοποίηση από της υπηρεσίες υγείας, συνολικά το 60% των νοσηλευθέντων έμειναν από ικανοποιημένοι μέχρι πολύ ικανοποιημένοι. Συμπεράσματα: Ένα τροχαίο συμβάν έχει σημαντικό αντίκτυπο στην κοινωνία γενικότερα εκτός από τις ψυχολογικές, εργασιακές, νομικές αλλά και οικονομικές επιβαρύνσεις στη ζωή των θυμάτων. Το άμεσο ή έμμεσο κόστος έχει υπολογιστεί σε 160 δις. Ευρώ, περίπου το 2% του ΑΕΠ της Ε.Ε. Η εφαρμογή του κώδικα οδικής κυκλοφορίας θα βοηθήσει στην πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων. Η οδική ασφάλεια δεν είναι μία εύκολη υπόθεση όπως περιγράφηκε παραπάνω. Είναι πολύ σύνθετο και πολύπλοκο φαινόμενο και χρειάζεται προσπάθεια από τους οδηγούς αλλά κι από την Πολιτεία με τη θέσπιση σκληρότερων ποινών. Το βασικότερο είναι να γίνει κατανοητό πως η σωστή και προσεκτική οδήγηση δεν γίνεται για να προστατευτούν ζωές.el
heal.abstractIntroduction: Every year, thousands of people die in traffic accidents in the EU. Unfortunately, Greece has one of the highest rates of road accidents in Europe. The average death toll from road accidents in the EU, per million inhabitants, is 50, while in Greece it reaches 69 The rising rates of recent years show that road accidents are the scourge of the time. According to the European Road Safety Council, every year a big city of 1.4 million people disappears from the world map, a city of 25,250 people disappears from the European Union and a village of 700 people is lost in Greece! The annual cost of accidents, for our country, is around 3 billion euros. The World Health Organization estimates that if radical measures are not taken by the countries, by 2030 traffic accidents will cause 2,400,000 deaths a year. https://www.kathimerini.gr/1013788/article/epikairothta/ellada/mia-aplh-kakwsh-apexei-liga-xiliosta-apo-ton-8anato Purpose: The aim of the study was to record patients who were treated after a car accident. The individual objectives of this research are related to variables such as patient demographics, the manner of injury, the proper use of means of transport, the type of hospitalization and the cost of hospitalization. Methodology: This is a retrospective study conducted at the Venizelio Hospital. Specifically, an archival record was made of those who came and were treated for a car accident at the surgical ICU of Venizelio in the years 2016, 2017, 2018. Results: The indirect cost resulting from the trauma for the study participants was more than 13,000 euros for 23.0% of the participants and between 3,000-13,000 euros for 31.1% of the participants during their follow-up. Comparing men with women in terms of cost, the largest percentage of women report indirect costs greater than 13,000 euros compared to that of men (34.6% and 20.2% respectively). Regarding the total cost due to the injury (direct and indirect) declared by the participants for a period of one year after the treatment, it was less than 4,000 euros for 55 (40.7%). For Satisfaction with health services, a total of 60% of patients remained from satisfied to very satisfied. Conclusions: A car accident has a significant impact on society in general in addition to the psychological, labor, legal and economic burdens on the lives of victims. The direct or indirect cost is estimated at 160 billion. Euro, about 2% of EU GDP Implementing the traffic code will help prevent traffic accidents. Road safety is not an easy task as described above. It is a very complex and complex phenomenon and requires effort from drivers and the State by imposing harsher penalties. The main thing is to understand that proper and careful driving is not done to protect lives.  en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Διαμεθοδικές Κοινωνικές Παρεμβάσεις σε Καταστάσεις Κρίσηςel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Health Sciences (SHS), MSc in Social Multi Methods Interventions at Crisis Situationen
heal.titleΔιερεύνηση των χαρακτηριστικών των ατόμων που επισκέφτηκαν τα ΤΕΠ (έκτακτα) από τροχαίο συμβάν καθώς και το κόστος για το σύστημα υγείας.el
heal.titleInvestigation of the characteristics of the people who visited the TEP(emergency) from a traffic accident as well as the cost for the health system.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordτροχαίο ατύχημα, οδική ασφάλεια, τμήμα επειγόντων περιστατικών (Τ.Ε.Π.), στατιστική ανάλυσηel
heal.keywordtraffic accident, traffic safety, emergency department (TEP), statistical analysisen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαδακάκη, Μαρίαel
heal.advisorNamePapadakaki, Mariaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States