Εμφάνιση απλής εγγραφής

Student satisfaction of the MBA program “Organization and Administration for Engineers” of TEI Crete and suggestions for its upgrate.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΟρφανός, Εμμανουήλel
dc.creatorOrfanos, Emmanouilen
dc.date.accessioned2021-03-04T14:44:57Z
dc.date.available2021-03-04T14:44:57Z
dc.date.issued2021-03-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9795
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την αξιολόγηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οργάνωσης και Διοίκησης για Μηχανικούς», καθώς και των συμπληρωματικών υπηρεσιών, το οποίο προσφέρει, προκειμένου το ΔΠΜΣ να μπορέσει να ενισχύσει τη θέση του στην αγορά. Γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης της ικανοποίησης των μεταπτυχιακών φοιτητών, εντός των τεσσάρων κύκλων λειτουργίας του (2015 – 2019), καθώς και της μέτρησης των προτιμήσεων τους, εκλαμβάνοντας το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σαν παρεχόμενη υπηρεσία και του φοιτητή ως πελάτη, πράγμα που εμπίπτει στην πελατοκεντρική διάσταση του μάρκετινγκ. Για την εκπλήρωση του συγκεκριμένου σκοπού πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 126 φοιτητών του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού προγράμματος. Σύμφωνα με τα κύρια ευρήματα της έρευνας, η ηλικία ήταν το μόνο δημογραφικό χαρακτηριστικό που επηρεάζει τη συνολική ικανοποίηση των φοιτητών. Σχετικά με τις συμπληρωματικές υπηρεσίες του προγράμματος σπουδών, οι ημέρες διεξαγωγής των διαλέξεων καθώς και η εξυπηρέτηση των φυσικών προσώπων της γραμματείας φαίνεται να έχουν καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των φοιτητών. Όσον αφορά τη σημαντικότητα των βελτιωτικών κινήσεων αναβάθμισης του ΔΠΜΣ, μέσα στην έρευνα παρουσιάζεται ότι οι φοιτητές ενδιαφέρονται αρκετά για τακτικές επικαιροποιήσεις του προγράμματος σπουδών και δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για τη στελέχωση της γραμματείας καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αναφορικά με την επίδραση των επιμέρους υπηρεσιών του ΔΠΜΣ στη συνολική ικανοποίηση των φοιτητών, παρουσιάζεται ότι η ικανοποίηση τους καθορίζεται από την ανταπόκριση του ΔΠΜΣ στις υποδείξεις τους καθώς και από την διαχειριστική ικανότητα του ΔΠΜΣ όσον αφορά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στους φοιτητές. Τέλος, όσον αφορά τα χαρακτηρηστικά του καθηγητή, ο σεβασμός προς τον φοιτητή φαινεται να επιδρά στη διαμόρφωση του βαθμού της συνολικής ικανοποίησης του.el
dc.description.abstractThe purpose of this diploma research is to evaluate the postgraduate program “Organization and Management for Engineers” and also the additional services it offers, in order for the postgraduate program to strengthen its position in the market. An attempt is made to analyze the satisfaction of the postgraduate students, within its four operating cycles (2015-2019), and also to measure their preferences, regarding this program as a service, and the student as a customer, which falls within the customer-centric dimension of marketing. For the fulfillment of this specific purpose, a quantitative research was carried out on a sample of 126 students of the specific postgraduate program. According to the main findings of the research, age was the only demographic characteristic that affects the overall satisfaction of the students. Regarding the supplementary services of the program, the days of the lectures as well as the secretarial support, seem to have a decisive role in the satisfaction of the students. As to the importance of the improving upgrades of the program, the research shows that students are quite interested in regular updates of the curriculum but less interested in staffing the secretariat throughout the day. Evaluating the effect of the individual services of the program on the overall satisfaction of the students, it is presented that their satisfaction is highly determined by the response of the program to their suggestions as well as the way it handled the problems that occurred to the students. Finally, regarding the characteristics of a teacher, the respect he shows to them seems to affect the level of their overall satisfaction.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΙκανοποίηση των φοιτητών του μεταπτυχιακού προγράμματος "Οργάνωση και Διοίκηση για μηχανικούς" του ΤΕΙ Κρήτης και προτάσεις για την αναβάθμιση του.el
dc.titleStudent satisfaction of the MBA program “Organization and Administration for Engineers” of TEI Crete and suggestions for its upgrate.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΟρφανός, Εμμανουήλel
heal.creatorNameOrfanos, Emmanouilen
heal.publicationDate2021-03-04
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9795
heal.abstractΗ συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει ως σκοπό την αξιολόγηση του μεταπτυχιακού προγράμματος «Οργάνωσης και Διοίκησης για Μηχανικούς», καθώς και των συμπληρωματικών υπηρεσιών, το οποίο προσφέρει, προκειμένου το ΔΠΜΣ να μπορέσει να ενισχύσει τη θέση του στην αγορά. Γίνεται μια προσπάθεια ανάλυσης της ικανοποίησης των μεταπτυχιακών φοιτητών, εντός των τεσσάρων κύκλων λειτουργίας του (2015 – 2019), καθώς και της μέτρησης των προτιμήσεων τους, εκλαμβάνοντας το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σαν παρεχόμενη υπηρεσία και του φοιτητή ως πελάτη, πράγμα που εμπίπτει στην πελατοκεντρική διάσταση του μάρκετινγκ. Για την εκπλήρωση του συγκεκριμένου σκοπού πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα σε δείγμα 126 φοιτητών του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού προγράμματος. Σύμφωνα με τα κύρια ευρήματα της έρευνας, η ηλικία ήταν το μόνο δημογραφικό χαρακτηριστικό που επηρεάζει τη συνολική ικανοποίηση των φοιτητών. Σχετικά με τις συμπληρωματικές υπηρεσίες του προγράμματος σπουδών, οι ημέρες διεξαγωγής των διαλέξεων καθώς και η εξυπηρέτηση των φυσικών προσώπων της γραμματείας φαίνεται να έχουν καθοριστικό ρόλο στην ικανοποίηση των φοιτητών. Όσον αφορά τη σημαντικότητα των βελτιωτικών κινήσεων αναβάθμισης του ΔΠΜΣ, μέσα στην έρευνα παρουσιάζεται ότι οι φοιτητές ενδιαφέρονται αρκετά για τακτικές επικαιροποιήσεις του προγράμματος σπουδών και δείχνουν λιγότερο ενδιαφέρον για τη στελέχωση της γραμματείας καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Αναφορικά με την επίδραση των επιμέρους υπηρεσιών του ΔΠΜΣ στη συνολική ικανοποίηση των φοιτητών, παρουσιάζεται ότι η ικανοποίηση τους καθορίζεται από την ανταπόκριση του ΔΠΜΣ στις υποδείξεις τους καθώς και από την διαχειριστική ικανότητα του ΔΠΜΣ όσον αφορά τα προβλήματα που παρουσιάστηκαν στους φοιτητές. Τέλος, όσον αφορά τα χαρακτηρηστικά του καθηγητή, ο σεβασμός προς τον φοιτητή φαινεται να επιδρά στη διαμόρφωση του βαθμού της συνολικής ικανοποίησης του.el
heal.abstractThe purpose of this diploma research is to evaluate the postgraduate program “Organization and Management for Engineers” and also the additional services it offers, in order for the postgraduate program to strengthen its position in the market. An attempt is made to analyze the satisfaction of the postgraduate students, within its four operating cycles (2015-2019), and also to measure their preferences, regarding this program as a service, and the student as a customer, which falls within the customer-centric dimension of marketing. For the fulfillment of this specific purpose, a quantitative research was carried out on a sample of 126 students of the specific postgraduate program. According to the main findings of the research, age was the only demographic characteristic that affects the overall satisfaction of the students. Regarding the supplementary services of the program, the days of the lectures as well as the secretarial support, seem to have a decisive role in the satisfaction of the students. As to the importance of the improving upgrades of the program, the research shows that students are quite interested in regular updates of the curriculum but less interested in staffing the secretariat throughout the day. Evaluating the effect of the individual services of the program on the overall satisfaction of the students, it is presented that their satisfaction is highly determined by the response of the program to their suggestions as well as the way it handled the problems that occurred to the students. Finally, regarding the characteristics of a teacher, the respect he shows to them seems to affect the level of their overall satisfaction.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΙκανοποίηση των φοιτητών του μεταπτυχιακού προγράμματος "Οργάνωση και Διοίκηση για μηχανικούς" του ΤΕΙ Κρήτης και προτάσεις για την αναβάθμιση του.el
heal.titleStudent satisfaction of the MBA program “Organization and Administration for Engineers” of TEI Crete and suggestions for its upgrate.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordφοιτητής, ικανοποίηση, πρόγραμμα σπουδών, αναβάθμιση, ΠΜΣ "Οργάνωση και Διοίκηση για μηχανικούς"el
heal.keyworduniversity student, satisfaction, curriculum, upgrading, MBA for engineersen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.advisorID.emailaapostolakis@hmu.gr
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States