Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση και υλοποίηση οντολογίας του σημασιολογικού ιστού για τα τμήματα διοίκησης των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorTzagkarakis, Eleftheriosen
dc.creatorΤζαγκαράκης, Ελευθέριοςel
dc.date.accessioned2021-05-11T07:46:32Z
dc.date.available2021-05-11T07:46:32Z
dc.date.issued2020-11-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9880
dc.description.abstractAdvances in computers and communications have significantly changed almost every aspect of our daily activity. In this maze of change, governments around the world cannot remain indifferent. Public administration is evolving and taking on a new form through e-Government. A large number of organizations have set up websites establishing an online interface with the citizens and businesses with which it interacts. However, few organizations provide integrated services of stage 4 through their websites and these are mainly central organizations of national scope. Most organizations, especially the decentralized agencies of the ministries and local authorities, provide up to stage 2 services and a few up to stage 3 and 4 services. Besides, these services are mainly focused on serving citizens and businesses and less on providing services to employees. In this thesis, we describe the process of developing a Semantic Ontology to support the administrative procedures of the Decentralized Organizations of the Ministry of Education of Greece. Finally, we describe the development of an e-government portal that offers stage 1-4 services to employees, using the above ontology for modeling and data management.en
dc.description.abstractΗ πρόοδος στον τομέα των υπολογιστών και των επικοινωνιών έχει αλλάξει σημαντικά όλες σχεδόν τις πτυχές της καθημερινής μας δραστηριότητας. Σε αυτόν τον κυκεώνα των αλλαγών δεν μπορεί να μείνει αμέτοχο το κράτος και η δημόσια διοίκηση. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι πλέον επιτακτικά αναγκαία και αποτελεί φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Ένας αρκετά μεγάλος αριθμός οργανισμών έχει προχωρήσει στην δημιουργία ιστοτόπων εδραιώνοντας μια ηλεκτρονική διεπαφή με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με τις οποίες συναλλάσσεται. Είναι όμως λίγοι οι οργανισμοί οι οποίοι παρέχουν μέσω των ιστοτόπων τους ολοκληρωμένες υπηρεσίες επιπέδου 4 και πρόκειται κυρίως για κεντρικούς οργανισμούς εθνικής εμβέλειας. Οι περισσότεροι οργανισμοί και κυρίως οι αποκεντρωμένοι οργανισμοί των υπουργείων και οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης παρέχουν μέχρι υπηρεσίες επιπέδου 2 και λίγοι μέχρι υπηρεσίες επιπέδου 3 και 4. Επίσης, οι υπηρεσίες αυτές προσανατολίζονται κυρίως στην εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων και λιγότερο σε παροχή υπηρεσιών προς τους υπαλλήλους. Στην εργασία αυτή περιγράφουμε την διαδικασία ανάπτυξης μιας οντολογίας του Σημασιολογικού Ιστού για την υποστήριξη των διοικητικών διαδικασιών των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας. Στη συνέχεια, περιγράφουμε την ανάπτυξη μιας ηλεκτρονικής πύλης που προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου 1-4 σε πολίτες (government to citizen) και υπαλλήλους (government to employee), χρησιμοποιώντας την παραπάνω οντολογία για την μοντελοποίηση και για τη διαχείριση των δεδομένων.el
dc.languageΑγγλικάel
dc.languageEnglishen
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
dc.publisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleDesign and implementation of a semantic ontology for the administration departments of primary and secondary education.en
dc.titleΣχεδίαση και υλοποίηση οντολογίας του σημασιολογικού ιστού για τα τμήματα διοίκησης των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.el

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameTzagkarakis, Eleftheriosen
heal.creatorNameΤζαγκαράκης, Ελευθέριοςel
heal.publicationDate2020-11-13
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9880
heal.abstractAdvances in computers and communications have significantly changed almost every aspect of our daily activity. In this maze of change, governments around the world cannot remain indifferent. Public administration is evolving and taking on a new form through e-Government. A large number of organizations have set up websites establishing an online interface with the citizens and businesses with which it interacts. However, few organizations provide integrated services of stage 4 through their websites and these are mainly central organizations of national scope. Most organizations, especially the decentralized agencies of the ministries and local authorities, provide up to stage 2 services and a few up to stage 3 and 4 services. Besides, these services are mainly focused on serving citizens and businesses and less on providing services to employees. In this thesis, we describe the process of developing a Semantic Ontology to support the administrative procedures of the Decentralized Organizations of the Ministry of Education of Greece. Finally, we describe the development of an e-government portal that offers stage 1-4 services to employees, using the above ontology for modeling and data management.en
heal.abstractΗ πρόοδος στον τομέα των υπολογιστών και των επικοινωνιών έχει αλλάξει σημαντικά όλες σχεδόν τις πτυχές της καθημερινής μας δραστηριότητας. Σε αυτόν τον κυκεώνα των αλλαγών δεν μπορεί να μείνει αμέτοχο το κράτος και η δημόσια διοίκηση. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση είναι πλέον επιτακτικά αναγκαία και αποτελεί φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Ένας αρκετά μεγάλος αριθμός οργανισμών έχει προχωρήσει στην δημιουργία ιστοτόπων εδραιώνοντας μια ηλεκτρονική διεπαφή με τους πολίτες και τις επιχειρήσεις με τις οποίες συναλλάσσεται. Είναι όμως λίγοι οι οργανισμοί οι οποίοι παρέχουν μέσω των ιστοτόπων τους ολοκληρωμένες υπηρεσίες επιπέδου 4 και πρόκειται κυρίως για κεντρικούς οργανισμούς εθνικής εμβέλειας. Οι περισσότεροι οργανισμοί και κυρίως οι αποκεντρωμένοι οργανισμοί των υπουργείων και οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης παρέχουν μέχρι υπηρεσίες επιπέδου 2 και λίγοι μέχρι υπηρεσίες επιπέδου 3 και 4. Επίσης, οι υπηρεσίες αυτές προσανατολίζονται κυρίως στην εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων και λιγότερο σε παροχή υπηρεσιών προς τους υπαλλήλους. Στην εργασία αυτή περιγράφουμε την διαδικασία ανάπτυξης μιας οντολογίας του Σημασιολογικού Ιστού για την υποστήριξη των διοικητικών διαδικασιών των Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών του Υπουργείου Παιδείας. Στη συνέχεια, περιγράφουμε την ανάπτυξη μιας ηλεκτρονικής πύλης που προσφέρει υπηρεσίες επιπέδου 1-4 σε πολίτες (government to citizen) και υπαλλήλους (government to employee), χρησιμοποιώντας την παραπάνω οντολογία για την μοντελοποίηση και για τη διαχείριση των δεδομένων.el
heal.languageΑγγλικάel
heal.languageEnglishen
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσαel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Engineering (ScENG) MSc in Informatics & Multimediaen
heal.titleDesign and implementation of a semantic ontology for the administration departments of primary and secondary education.en
heal.titleΣχεδίαση και υλοποίηση οντολογίας του σημασιολογικού ιστού για τα τμήματα διοίκησης των υπηρεσιών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.el
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordontology, semantic web, primary education, secondary education, public administration, e-governmenten
heal.keywordοντολογία, σημασιολογικός ιστός, πρωτοβάθμια εκπαίδευση, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, δημόσια διοίκηση, ηλεκτρονική διακυβέρνησηel
heal.accessfreeel
heal.advisorNamePapadakis, Nikolaosen
heal.advisorNameΠαπαδάκης, Νικόλαοςel
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States