Εμφάνιση απλής εγγραφής

Evaluation for internship programmes. Students’ opinions.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΚυδωνάκη, Φραντζέσκαel
dc.creatorKydonaki, Frantzeskaen
dc.date.accessioned2021-06-23T11:40:22Z
dc.date.available2021-06-23T11:40:22Z
dc.date.issued2021-06-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9931
dc.description.abstractΕίναι κοινά αποδεκτό ότι τα προγράμματα πρακτικής άσκησης αποτελούν σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Αντιπροσωπεύουν την επαφή των φοιτητών με τον εργασιακό χώρο, αποτελούν τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και θεωρητικά της σύνδεση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τη βιομηχανία. Λίγα όμως είναι γνωστά για τις επιμέρους σχέσεις μεταξύ πανεπιστημίων και βιομηχανίας κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος πρακτικής άσκησης. Λαμβάνοντας υπόψιν το παραπάνω, τίθεται το εξής ερώτημα. Γνωρίζετε λοιπόν, εάν υπάρχει επι του παρόντος οποιαδήποτε συνεργασία ή αλληλεπίδραση μεταξύ πανεπιστημίων που προσφέρουν προγράμματα πρακτικής άσκησης και των εργοδοτών στην βιομηχανία; Η παρούσα διπλωματική έχει θέμα «Αξιολόγηση Προγραμμάτων Πρακτικής Άσκησης. Οι Απόψεις των Φοιτητών». Διερευνούμε τις απόψεις και τις προτάσεις των προπτυχιακών φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού και των μεταπτυχιακών φοιτητών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης για μηχανικούς, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης, σχετικά με τα προγράμματα πρακτικής άσκησης. Η έρευνα αφορά όλους τους φοιτητές του ΕΛΜΕΠΑ. Σκοπός της είναι να επιδιώξει να μελετήσει και να αξιολογήσει τις απόψεις των φοιτητών σχετικά με την δυνατότητα ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πρακτικής άσκησης. Το οποίο θα καλλιεργεί σε συστηματική βάση τις σχέσεις μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων μελών της (φοιτητές, εργοδότες, ακαδημαϊκοί). Ως εργαλείο της ποσοτικής μας έρευνας αποτέλεσε το δομημένο ερωτηματολόγιο. Συνολικά απάντησαν οι 122 φοιτητές. Οι ερωτήσεις επικεντρώνονταν στον προσδιορισμό του παράγοντα που επηρεάζει τις συνεργατικές προσπάθειες μεταξύ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και βιομηχανίας, στα αναμενόμενα κέρδη και στα πιθανά ζητήματα ενός τέτοιου προγράμματος. Από τη μελέτη αυτή, προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με ένα θέμα που απασχολεί την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατά καιρούς. Τα συμπεράσματα αυτά έδειξαν την ανάγκη περισσότερης και ισχυρότερης αλληλεπίδρασης/συνεργασίας μεταξύ ακαδημαϊκών και εργοδοτών. Με βάση τα ευρήματα της μελέτης, σχηματίστηκαν προτάσεις για όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. Αυτές οι προτάσεις μπορούν να βοηθήσουν στη συνεχή και συστηματική βελτίωση των υπαρχόντων προγραμμάτων πρακτικής άσκησης ή να αποτελέσουν αφορμή για την ανάπτυξη ενός νέου.el
dc.description.abstractIt is commonly accepted that internships are an important part of education. Represent the students’ contact with the workplace, are the link between theory and practice and theoretically the connection of higher education with industry. Little do we know about the individual relationships between academia and industry during an internship programme. In view of the above, the following question arises. Do you know, then, if there is currently any collaboration or interaction between universities offering internship programmes and employers in the industry? This thesis, is entitled «Evaluation for Internship Programmes. Students’ Opinions». We explore the opinions and suggestions of the undergraduate students of the Department of Business Administration and Tourism and postgraduate students of the Department of Organization and Management for engineers, of the Hellenic Mediterranean University of Crete with regard to the internship programmes. The research concerns all the students of HMU. Its purpose is to seek to study and evaluate students' opinions on the possibility of developing a completed internship programme. That will cultivate on a systematic basis the relationships between all the stakeholders (students, employers, academics). The structured questionnaire was the tool of our quantitative research. A total of 122 students answered. The questions focused on identifying the factor influencing collaborative efforts between higher education and industry, the expected profits and potential issues of such a programme. From this study, conclusions emerge on an issue that concerns higher education from time to time. These conclusions showed the need for more and stronger interaction/collaboration between academics and employers. Based on the findings of the study, proposals were formed for all stakeholders. These suggestions can help in the continuous and systematic reinforcement and improvement of the existing internship programmes or can be an occasion for the development of a new one.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΑξιολόγηση προγραμμάτων πρακτικής άσκησης. Οι απόψεις των φοιτητών.el
dc.titleEvaluation for internship programmes. Students’ opinions.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΚυδωνάκη, Φραντζέσκαel
heal.creatorNameKydonaki, Frantzeskaen
heal.publicationDate2021-06-23
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/9931
heal.abstractΕίναι κοινά αποδεκτό ότι τα προγράμματα πρακτικής άσκησης αποτελούν σημαντικό κομμάτι της εκπαίδευσης. Αντιπροσωπεύουν την επαφή των φοιτητών με τον εργασιακό χώρο, αποτελούν τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη και θεωρητικά της σύνδεση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με τη βιομηχανία. Λίγα όμως είναι γνωστά για τις επιμέρους σχέσεις μεταξύ πανεπιστημίων και βιομηχανίας κατά τη διάρκεια ενός προγράμματος πρακτικής άσκησης. Λαμβάνοντας υπόψιν το παραπάνω, τίθεται το εξής ερώτημα. Γνωρίζετε λοιπόν, εάν υπάρχει επι του παρόντος οποιαδήποτε συνεργασία ή αλληλεπίδραση μεταξύ πανεπιστημίων που προσφέρουν προγράμματα πρακτικής άσκησης και των εργοδοτών στην βιομηχανία; Η παρούσα διπλωματική έχει θέμα «Αξιολόγηση Προγραμμάτων Πρακτικής Άσκησης. Οι Απόψεις των Φοιτητών». Διερευνούμε τις απόψεις και τις προτάσεις των προπτυχιακών φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού και των μεταπτυχιακών φοιτητών του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης για μηχανικούς, του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου Κρήτης, σχετικά με τα προγράμματα πρακτικής άσκησης. Η έρευνα αφορά όλους τους φοιτητές του ΕΛΜΕΠΑ. Σκοπός της είναι να επιδιώξει να μελετήσει και να αξιολογήσει τις απόψεις των φοιτητών σχετικά με την δυνατότητα ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου προγράμματος πρακτικής άσκησης. Το οποίο θα καλλιεργεί σε συστηματική βάση τις σχέσεις μεταξύ όλων των ενδιαφερομένων μελών της (φοιτητές, εργοδότες, ακαδημαϊκοί). Ως εργαλείο της ποσοτικής μας έρευνας αποτέλεσε το δομημένο ερωτηματολόγιο. Συνολικά απάντησαν οι 122 φοιτητές. Οι ερωτήσεις επικεντρώνονταν στον προσδιορισμό του παράγοντα που επηρεάζει τις συνεργατικές προσπάθειες μεταξύ Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και βιομηχανίας, στα αναμενόμενα κέρδη και στα πιθανά ζητήματα ενός τέτοιου προγράμματος. Από τη μελέτη αυτή, προκύπτουν συμπεράσματα σχετικά με ένα θέμα που απασχολεί την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση κατά καιρούς. Τα συμπεράσματα αυτά έδειξαν την ανάγκη περισσότερης και ισχυρότερης αλληλεπίδρασης/συνεργασίας μεταξύ ακαδημαϊκών και εργοδοτών. Με βάση τα ευρήματα της μελέτης, σχηματίστηκαν προτάσεις για όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη. Αυτές οι προτάσεις μπορούν να βοηθήσουν στη συνεχή και συστηματική βελτίωση των υπαρχόντων προγραμμάτων πρακτικής άσκησης ή να αποτελέσουν αφορμή για την ανάπτυξη ενός νέου.el
heal.abstractIt is commonly accepted that internships are an important part of education. Represent the students’ contact with the workplace, are the link between theory and practice and theoretically the connection of higher education with industry. Little do we know about the individual relationships between academia and industry during an internship programme. In view of the above, the following question arises. Do you know, then, if there is currently any collaboration or interaction between universities offering internship programmes and employers in the industry? This thesis, is entitled «Evaluation for Internship Programmes. Students’ Opinions». We explore the opinions and suggestions of the undergraduate students of the Department of Business Administration and Tourism and postgraduate students of the Department of Organization and Management for engineers, of the Hellenic Mediterranean University of Crete with regard to the internship programmes. The research concerns all the students of HMU. Its purpose is to seek to study and evaluate students' opinions on the possibility of developing a completed internship programme. That will cultivate on a systematic basis the relationships between all the stakeholders (students, employers, academics). The structured questionnaire was the tool of our quantitative research. A total of 122 students answered. The questions focused on identifying the factor influencing collaborative efforts between higher education and industry, the expected profits and potential issues of such a programme. From this study, conclusions emerge on an issue that concerns higher education from time to time. These conclusions showed the need for more and stronger interaction/collaboration between academics and employers. Based on the findings of the study, proposals were formed for all stakeholders. These suggestions can help in the continuous and systematic reinforcement and improvement of the existing internship programmes or can be an occasion for the development of a new one.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΑξιολόγηση προγραμμάτων πρακτικής άσκησης. Οι απόψεις των φοιτητών.el
heal.titleEvaluation for internship programmes. Students’ opinions.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordπρακτική άσκηση, φοιτητής, άποψηel
heal.keywordinternship, university student, opinionen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΑποστολάκης, Αλέξανδροςel
heal.advisorNameApostolakis, Alexandrosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States