• Προσωπικές εταιρίες: λογιστική και φορολογική προσέγγιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Φίλλιπος
    Επιβλέπων καθηγητής: Χατζάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-03-2009
    Η άσκηση εταιρικής δράσης μέσα από ενώσεις προσώπων έχει μεγάλη σημασία για τον άνθρωπο, καθώς με τη συνένωση των ατομικών δυνάμεων επιτυγχάνονται στόχοι πολλαπλοί που δεν περιορίζονται μόνο στον οικονομικό τομέα. Από τους ...
  • Στρατηγικές μάρκετινγκ για την μεταπτυχιακή εκπαίδευση: τομέας της Λογιστικής/Ελεγκτικής και Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κουρλετάκη, Ζαχαρένια; Νταλίδου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015
    Σκοπός της μελέτης και της συγγραφής της εργασίας αυτής είναι η βελτίωση και η προώθηση του προγράμματος μεταπτυχιακών σπουδών του ΤΕΙ Κρήτης που ειδικεύεται στη «Λογιστική και Ελεγκτική». Παρουσιάζονται έννοιες και ορισμοί ...
  • Σύσταση και λειτουργία μιας ομόρρυθμης εταιρίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Δαράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2009
    Η λογιστική ως εφαρμοσμένη επιστήμη που απεικονίζει με ακρίβεια όλες τις οικονομικές πράξεις και την οικονομική κατάσταση των επιχειρήσεων, δε μπορούσε να παραμείνει στα περιορισμένα πλαίσια της απλής απαρίθμησης αριθμών. ...
  • Συντηρητικότητα λογιστικών κερδών στην Ελλάδα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΔΠΜΣ Λογιστική και Ελεγκτική
    Συγγραφείς: Θεοδοσούλης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καραμπίνης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-06-25
    Το άνοιγμα των αγορών σε διεθνές κι εθνικό επίπεδο είχε σαν αποτέλεσμα την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και την αναζήτηση νέων χωρών για να επενδύσουν τα χρήματα τους οι επενδυτές. Ως εκ τούτου προκύπτουν ...
  • Τα χαρακτηριστικά του φορου προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.), η λογιστική αντιμετώπιση και ο ρόλος του στην ελληνική οικονομία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καραπιπεράκης, Εμμανουήλ; Αποστολάκης, Μύρων
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαρνελάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2013
    Ως Φόρος Προστιθέμενης Αξίας, θεωρείται κάθε φόρος που επιβάλλεται με βάση την προστιθέμενη αξία στα αγαθά και στις υπηρεσίες, σε ένα ή περισσότερα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας. Στην παρούσα εργασία, θα παρουσιαστούν ...
  • Τήρηση βιβλίων εσόδων εξόδων σε μηχανογραφημένο περιβάλλον για μια χρήση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αδαμάκη, Γεωργία; Μουντράκη, Γεωργία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008
    Στη συγκεκριμένη εργασία θα αναφερθούμε στην μηχανογραφημένη τήρηση βιβλίων και στην σύσταση ομόρρυθμης εταιρείας. Συγκεκριμένα θα αναφερθούμε στο καταστατικό της ομόρρυθμης εταιρείας, τα μισθωτήρια συμβόλαια, τις ημερολογιακές ...
  • Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαζαρακίδη, Έλενα; Πλευριτάκης, Ραφαήλ; Χαλός, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...
  • Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαυροτσουπάκης, Εμμανουήλ; Τζωρτζάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08
    Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ...
  • Τουριστικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Τσιρέκα, Ελένη; Μαθιουδάκη, Ελευθερία; Συρίγου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Σφακιανάκης, Δημήτριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-03-2009
    Οι βασικές αρχές στην φορολογία εισοδήματος των νομικών προσώπων είναι: Α) Η αρχή του ενιαίου της φορολογίας .Σύμφωνα με αυτή την αρχή η επιβολή του φόρου δεν γίνεται στα επιμέρους εισοδήματα αλλά στο συνολικό από κάθε ...
  • Φ.Π.Α ξενοδοχειακής μονάδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ζαχαριάδης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλομοίρης, Πέτρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-09-2009
    Ξενοδοχειακή οικονομική μονάδα είναι ο λογικός συνδυασμός των τριών συντελεστών της παραγωγής, δηλαδή της φύσης της εργασίας και του κεφαλαίου για την παροχή στους ξένους, κατοικίας, τροφής και άλλων υπηρεσιών αντί χρηματικής ...
  • Φ.Π.Α οικονομικής μονάδας Γ κατηγορίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αναγνωστάκη, Αφροδίτη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καλομοίρης, Πέτρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2009
    Ο φόρος προστιθέμενης αξίας (ΦΠΑ) είναι ένας γενικός φόρος κατανάλωσης που επιβάλλεται στις εμπορικές δραστηριότητες οι οποίες αφορούν την παραγωγή και τη διανομή αγαθών και την παροχή υπηρεσιών. Το κοινό σύστημα ΦΠΑ ...
  • Φορολογία ανωνύμων εταιριών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Υγειονομάκη, Αθηνά
    Επιβλέπων καθηγητής: Καστρινός, Ευστράτιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2008
    Η φορολογία αποτελεί τη βασική πηγή εσόδων όλων των κρατών. Επιτρέπει στα κράτη να χρηματοδοτούν τις πολιτικές τους και, επομένως, συνιστά, θεμελιώδες στοιχείο της έννοιας της κυριαρχίας. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ), οι ...
  • Φορολογική και λογιστική παρακολούθηση των Ε.Π.Ε.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Κασσαπάκη, Βασιλεία; Κουτάντου, Κλεάνθη; Μυρθιανού, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνόγλου, Νεκταρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-03-2015
    Στόχος της εργασίας μας ήταν να πλαισιώσουμε το ενδιαφέρον και την έρευνά μας στη λογιστική και φορολογική παρακολούθηση μιας κεφαλαιουχικής εταιρίας και συγκεκριμένα της Ε.Π.Ε. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, καταφέραμε να ...