• Συνεδριακός τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λιουδάκη, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Στη παρακάτω εργασία παρουσιάζονται εκτενώς πληροφορίες για τον Συνεδριακό Τουρισμό στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στα είδη του Συνεδριακού Τουρισμού, επιλογή του χρόνου και τόπου διεξαγωγής τους, καθώς και ...
  • Συνεδριακός τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σαπουντζάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί μια εναλλακτική μορφή τουρισμού που βασίστηκε στην ανάγκη επικοινωνίας και ενημέρωσης των ανθρώπων. Άτομα που συνδέονται με κοινά ενδιαφέροντα και στόχους επιθυμούν τη συνάντηση μεταξύ τους ...
  • Συνολική επικοινωνιακή πολιτική του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαυρομάτη-Χρυσοβαλάντου, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-04-2011
    Ο όρος της επικοινωνιακής πολιτικής συμπεριλαμβάνει πολλά στοιχεία. Στοιχεία όπως οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση , η προώθηση πωλήσεων , η δημοσιότητα , το Branding , το Packaging , αλλά και τα μέσα με τα οποία ασκούνται ...
  • Σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε ένα τουριστικό προορισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Απάρτογλου, Μαριάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-03-2011
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ο σχεδιασμός του συνολικού επικοινωνιακού πλέγματος και του τοπικού προγράμματος προβολής σε έναν τουριστικό προορισμό. Αναλυτικότερα, στο 1ο κεφάλαιο μελετάμε την σπουδαιότητα του ...
  • Τα μέσα επικοινωνίας σε μια τουριστική επιχείρηση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδοπούλου, Στέλλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2012
    Όλη μας η ζωή είναι μια επικοινωνία και κάθε μας ενέργεια είναι μια μικρή η μια μεγάλη μορφή επικοινωνίας. Με τη γέννηση μας επικοινωνούμε με τον κόσμο ερχόμαστε δηλαδή, σε επαφή με άλλους ανθρώπους, δημιουργούμε φιλίες, ...
  • Τεχνικές δημιουργίας ενός brand name και μέτρηση της αντιλαμβανόμενης αξίας της μάρκας. Περίπτωση εταιρείας Zara

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Διαμάντη, Ζωή; Μανουσέλη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-12
    Σε μια κοινωνία και οικονομία που αλλάζει συνεχώς, είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τις επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργούν καθώς και να δίνουν αξία στο προϊόν τους. Στην παρούσα έρευνα εξετάζεται η ...
  • Τεχνολογίες Πληροφορικής και επικοινωνιών & τουριστική ανταγωνιστικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζαμπουλάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-10-2014
    Ο τουρισμός με τη σημερινή μορφή την οποία έχει, αποτελεί ένα οικονομικό και κοινωνικό φαινόμενο το οποίο έχει προσελκύσει ένα αυξημένο ενδιαφέρον τόσο από τις ανεπτυγμένες χώρες, όσο και από τις αναπτυσσόμενες, οι οποίες ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουριστικό τομέα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κολιάη, Παναγιώτα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 04-10-2012
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η παρουσίαση και η ανάλυση του ηλεκτρονικού εμπορίου και της σχέσης του με τον τουριστικό κλάδο καθώς και η συμβολή του σε αυτόν.Η εργασία αποτελείται από τέσσερα κεφάλαια στα οποία γίνεται ...
  • Το μάρκετινγκ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις με ειδική αναφορά στην διαφήμιση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δημοπούλου, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2011
    Η πτυχιακή αυτή εργασία, αποτελείται από τέσσερα μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του μάρκετινγκ και της διαφήμισης. Όλες οι ενότητές της, είναι κατανοητά γραμμένες και περιέχουν τις ανάλογες επεξηγήσεις ...
  • Το πρόβλημα της επoχικότητας τουρισμού στο νησί της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πανούκλα, Νικολέτα; Παπακυριάκου, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010
    Κατόπιν της μελέτης της τουριστικής ανάπτυξης των τεσσάρων νομών της Κρήτης καθώς και των προβλημάτων που αντιμετωπίζει σχετικά με το φαινόμενο της εποχικότητας, τα οποία συντελούν στη μη άρτια οικονομική τους ανάπτυξη, ...
  • Το στρατηγικό marketing ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μπουλταδάκη, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-02-2011
    Στην Σύγχρονη Παγκόσμια Τουριστική πραγματικότητα η τουριστική ανάπτυξη σε διαρκώς περισσότερα σημεία του πλανήτη μας, συνοδεύεται από την ανάγκη για ορθολογικότερη, πιο συντονισμένη και αποδοτική διαχείριση των πόρων που ...
  • Το στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδογιάννης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010
    Το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το ...
  • Το τουριστικό προϊόν της Κρήτης και η ανάπτυξή του στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μανουσάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, όπως είδαμε σε προηγούμενο κεφάλαιο, αποτελούν, μαζί με τα απαραίτητα έργα υποδομής, τη βάση για τον εμπλουτισμό της τουριστικής προσφοράς της Κρήτης. Οι ειδικές αυτές μορφές τουρισμού ...
  • Το φυσικό περιβάλλον ως μοχλός ανάπτυξης του τουρισμού στη χώρα μας και οι επιπτώσεις του τουρισμού προς το περιβάλλον και τους φυσικούς πόρους.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βιτσεντζάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-12-2014
    Σκοπός της εργασίας είναι να γνωρίσουμε τη σημασία του περιβάλλοντος στην ανθρώπινη ζωή και οικονομική δραστηριότητα , καθώς επίσης και το ρόλο του φυσικού περιβάλλοντος στην ανάπτυξη και εξέλιξη του τουρισμού μιας χώρας. ...
  • Τουρισμός εκθέσεων. Δομή και ανάπτυξη στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φρουζάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-02-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην εναλλακτική μορφή τουρισμού « Εκθεσιακός Τουρισμός». Είναι μια μορφή η οποία αναπτύσσεται και στην Ελλάδα και περιλαμβάνει την οργάνωση συνεδρίων και εκθέσεων σε περιοχές που ...
  • Τουρισμός και κρητική διατροφή, μία σχέση με προοπτικές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μουστακάκης, Χαράλαμπος; Ψαράκης, Μιχάλης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-06-2010
    Η Ζωή των Κρητικών είναι απλή µα συνάµα πολύ όµορφη. Υπάρχουν αρκετές σκοτούρες καθηµερινά όµως όλα ξεχνιούνται µόλις βρεθούν µε καλή παρέα, παίξουν τάβλι, πιούν ένα ποτηράκι κρασί και γευτούν ένα καλό µεζέ. Είναι από τις ...
  • Τουρισμός και περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πρωϊνού, Ασημίνα; Ζωγραφάκη, Μυρτώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-07-2009
    Η μελέτη αυτή αποτελεί το προϊόν μιας σύντομης, ωστόσο περιεκτικής, έρευνας η οποία έλαβε χώρα στα πλαίσια της εκπόνησης της Πτυχιακής Εργασίας με θέμα "Τουρισμός και Περιβάλλον". Στις σελίδες που ακολουθούν, όπως καταδεικνύει ...
  • Τουρισμός και σεξουαλικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νυδριώτη, Ευθυμία
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο σύνδεσμος ανάμεσα σε τουρισμό και σεξ είναι πιο πολυπρόσωπος στην πραγματικότητα απ' ό,τι θεωρητικά. Καθώς οι άνθρωποι φεύγουν από τη σιγουριά του σπιτιού τους, αφήνουν πίσω μια κοινωνική βαλίτσα, που περιέχει την ...
  • Τουρισμός περιπέτειας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παππάς, Ιωάννης; Πλέλης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο λόγος για τον οποίο εγώ και ο συνάδερφος μου αποφασίσαμε να συγγράψουμε την πτυχιακή εργασιά με αυτό το θέμα ήταν γιατί θέλουμε να κάνουμε γνωστό στον ελληνικό λαό καθώς και στους ξένους που επισκέφτονται την χώρα μας ...
  • Τουρισμός υγείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Βιάτκινα, Ιρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-10-2010
    Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τον Τουρισμό Υγείας που είναι μια από τις εναλλακτικές μορφές Τουρισμού με την εξέλιξη του από τα αρχαία χρόνια μέχρι σήμερα. Κυρίως στόχος της εργασίας είναι να γίνει μια προσπάθεια να ...