Πλοήγηση ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Kapantaidakis, Ioannis"
Αποτελέσματα 1-20 από 53
-
Mελέτη της συμπεριφοράς των καταναλωτών στην μετάβαση από τον παραδοσιακό τρόπο πωλήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-26Στην παρούσα εργασία αποτελεί μια έρευνα που έχει σκοπό το ποσοστό των προτιμήσεων των καταναλωτών μεταξύ του ηλεκτρονικού εμπορίου και παραδοσιακού εμπορίου. Λόγω του αυξημένου ανταγωνισμού που υπάρχει τα τελευταία χρόνια ... -
Social media marketing στο χώρο των καλλυντικών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-09Σε αυτή την πτυχιακή εργασία, ερευνούμε την επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αγορά των καλλυντικών προϊόντων. Εξετάζουμε συνοπτικά την πορεία ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου και την παράλληλη εξέλιξη του ... -
Social media marketing στον χώρο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Μελέτη περίπτωσης: η εταιρία Natura Siberica.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24Αντικείμενο της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του ρόλου του μάρκετινγκ στο περιβάλλον των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όσον αφορά στον κλάδο των φαρμακευτικών καλλυντικών. Για την μελέτη του εν λόγω αντικειμένου ... -
Ανάπτυξη mobile εφαρμογής γεωγραφικού προσδιορισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-12-20Η παρακάτω πτυχιακή διαπραγματεύεται την δημιουργία και το τρόπο υλοποίησης εφαρμογής υπηρεσίας γεωγραφικού προσδιορισμού, με την χρήση κινητού τηλεφώνου ή κινητής συσκευής η οποία θα είναι διαθέσιμη για λειτουργικά συστήματα ... -
Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής ανάλυσης συναισθημάτων σε δεδομένα από το twitter με χρήση του TensorFlow.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-09-08Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας, παρουσιάζεται ο σχεδιασμός μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία κατηγοριοποιεί κείμενα του Twitter με γνώμονα το συναίσθημα, χρησιμοποιώντας την ανάλυση δεδομένων. Για την ... -
Ανάπτυξη διαδραστικής HTML5 διαφήμισης μέσω της πλατφόρμας GOOGLE WEB DESIGNER.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-10-2015To Google Web Designer (GWD), είναι ένα αξιόλογο ειδικευμένο εργαλείο για προγραμματισμό σε HTML5 το οποίο πρόσφατα μεταφέρθηκε και σε Linux. Ενσωματώνει μια σειρά από εργαλεία για προσαρμογή κειμένου (text), 3D αντικείμενων, ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής γεωγραφικού προσδιορισμού για κινητές συσκευές για τον νομό Χανίων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-30Στην σημερινή εποχή, η τεχνολογία, χάρη στην ραγδαία της ανάπτυξη, έχει εισχωρήσει σε κάθε τομέα της καθημερινής ζωής του ανθρώπου με πολλούς τρόπους. Τα Smartphones αποτελούν ένα τεχνολογικό δημιούργημα το οποίο εξελίσσεται ... -
Ανάπτυξη εφαρμογής επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality) για κινητές συσκευές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-28Η τεχνολογία ονόματι επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality) είναι πλέον διαδεδομένη στον 21ο αιώνα. Η χρήση της προϋποθέτει κινητές συσκευές και στόχο έχει την προσομοίωση τεχνητών αντικειμένων στο πραγματικό ... -
Ανάπτυξη ηλεκτρονικής πλατφόρμας Online κρατήσεων/ενοικιάσεων με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-25Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η σχεδίαση και κατασκευή ηλεκτρονικής πλατφόρμας Online κρατήσεων/ενοικιάσεων με χρήση συστήματος διαχείρισης περιεχομένου (CMS), ενός σύγχρονου συστήματος διαχείρισης ... -
Δημιουργία interactive διαφήμισης και μελέτη της επίδρασης της στην ψυχολογία του καταναλωτή.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-10-2015Η Interactive (διαδραστική) διαφήμιση είναι μια μορφή προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών που αξιοποιεί τα τεχνολογικά επιτεύγματα και τα αναβαθμισμένα προγράμματα επεξεργασίας ήχου, εικόνας και βίντεο ώστε να προσφέρει ένα ... -
Δημιουργία mobile εφαρμογής ενημέρωσης προσφορών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-02Οι mobile εφαρμογές για "έξυπνες" συσκευές (smartphones) έχουν γίνει ιδιαίτερα δημοφιλείς στις μέρες μας γιατί δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες να ικανοποιήσουν ψυχαγωγικές, επαγγελματικές ανάγκες και όχι μόνο. Το θέμα ... -
Δημιουργία και προώθησης ηλεκτρονικού καταστήματος για συμπληρώματα διατροφής.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-03Στην παρούσα εργασία γίνεται η αναζήτηση του κατάλληλου Συστήματος Διαχείρισης Περιεχομένου, και με την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου WooCommerce αναπτύσσεται ένα επαγγελματικό και ολοκληρωμένο ηλεκτρονικό κατάστημα. ... -
Διαφήμιση in-game: πλεονεκτήματα, περιορισμοί και μέλλον για τους διαφημιστές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-07-10Η διαφήμιση παίζει καθοριστικό ρόλο στην καθημερινότητα μας καθώς μας περιτριγυρίζει, στην τηλεόραση, το διαδίκτυο, το ραδιόφωνο, κινηματογράφο, τα κινητά τηλέφωνα, τα περιοδικά. Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας ... -
Διερεύνηση απαιτήσεων λογισμικού για εφαρμογές του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-27Η ραγδαία εξέλιξη του internet τα τελευταία χρόνια σε συνδυασμό με τον παγκόσμιο ιστό έχουν δημιουργήσει μια νέα πραγματικότητα η οποία επηρεάζει και τον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου ... -
Έξυπνες τηλεοράσεις (Smart TVs) και η ανάπτυξη εφαρμογών (apps) για αυτές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-12-2015Η εξέλιξη της τηλεόρασης από τα πρώτα της βήματα μέχρι σήμερα έχει κάνει αξιοσημείωτα και σημαντικά βήματα. Με τα καινούρια τεχνολογικά δεδομένα οι τηλεοράσεις νέας γενιάς έχουν γίνει ακόμα πιο εξελιγμένες, ακόμα πιο ... -
Έξυπνες τηλεοράσεις και υλοποίηση εφαρμογών για αυτές.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-11-10Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στην εξέλιξη της τηλεόρασης με την πάροδο του χρόνου έως τη μετάβαση στις σύγχρονες «έξυπνες» τηλεοράσεις (Smart TVs). Επίσης υλοποιείται μια εφαρμογή (application) για μια Smart TV, συγκεκριμένα ... -
Η ανέλιξη των κρυπτονομισμάτων. Τάσεις, προοπτικές και επιπτώσεις στην οικονομία και στην κοινωνία. Μελέτη περίπτωσης για την Ελλάδα.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-23Η παρούσα έρευνα εξετάζει τις στάσεις και απόψεις του γενικού πληθυσμού της Ελλάδας, απέναντι στα κρυπτονομίσματα καθώς και παράγοντες που ενδεχομένως τις επηρεάζουν. Όπως διαπιστώθηκε, παρόλο που υπάρχει μια σχετική ... -
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τις επιχειρήσεις μόδας.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-03-22Στη σημερινή εποχή, όπου το διαδίκτυο και τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας, είναι λογικό να πρωταγωνιστούν και στη βιομηχανία της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας με τη βοήθεια ... -
Η ασφάλεια συναλλαγών στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η περίπτωση των καταναλωτών στο νομό Ηρακλείου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-02Τις τελευταίες δεκαετίες το ηλεκτρονικό εμπόριο, αλλά και οι κάθε φύσεως ηλεκτρονικές συναλλαγές έχουν εξαπλωθεί και καλύπτουν πολλούς τομείς με πιο βασικό εκείνο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Η ασφάλεια και η εμπιστοσύνη ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ στην συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-12Η παρούσα εργασία ασχολείται με την επίδραση που έχει το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και οι υπηρεσίες του διαδικτύου στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών. Η περίοδος που διανύουμε ειδικά και λόγω ης πανδημίας ...