Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "προβολή"
Αποτελέσματα 1-9 από 9
-
Δημιουργία, αποθήκευση και προβολή προηχογραφημένων παρουσιάσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής είναι αφενός μέν να προβάλει ορισμένους διαφορετικούς τρόπους και μεθοδολογίες παρουσίασης της εκπαιδευτικής πληροφορίας, αφετέρου να εισάγει τον αρχάριο αναγνώστη στην δομή ενός διαδικτυακού ... -
Η διάδοση και η ωφέλεια των βιολογικών τροφίμων στο γενικό πληθυσμό
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-08-31Η εργασία αυτή, πραγματεύεται την προώθηση των βιολογικών τροφίμων στο κατα-ναλωτικό κοινό και την ωφέλεια που αυτά παρέχουν στην υγεία του γενικού πληθυσμού. Τα βιολογικά τρόφιμα δεν περιέχουν χημικά παρασκευασμένες ουσίες ... -
Η πολιτική προβολής και προώθησης του τουριστικού προϊόντος.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται το τουριστικό προϊόν και η διαδρομή του μέχρι τα κανάλια διανομής της τουριστικής αγοράς. Παραθέτονται επίσης οι διάφορες μορφές πολιτικής προβολής και προώθησης του. Κυρίαρχα στοιχεία ... -
Η προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2009Ο μαζικός τουρισμός αποτέλεσε διεθνώς το κύριο πρότυπο, ιδίως στη Μεσόγειο, που επηρέασε σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη του τουρισμού και στην Ελλάδα τα τελευταία τριάντα χρόνια. Ο προσανατολισμός στον ‘ήλιο και θάλασσα’ και ... -
Η χρήση του διαδικτύου ως εργαλείου του αθλητικού μάρκετινγκ και η σημασία του για την ανάπτυξη και τη διατήρηση επιτυχημένων πελατειακών σχέσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014To διαδίκτυο (Internet) είναι ένα καθολικό δίκτυο από δίκτυα που εκτείνεται σε παγκόσμια κλίμακα. Δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος ορισμός για το τι είναι το διαδίκτυο είναι απλώς ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει ... -
Ποια τα μέσα επικοινωνίας και σε τι χρησιμεύουν στην επιχείρηση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-04-2008Μέσω της τεχνολογίας ο κόσμος έχει αλλάξει θεαματικά και συνεχώς αλλάζει. Με κίνητρο την ικανοποίηση των αναγκών και την «θέλω» τους, οι άνθρωποι δημιουργούν και βελτιώνουν συνεχώς τους τρόπου να επικοινωνούν. Με την πάροδο ... -
Προβολή και προώθηση ξενοδοχείου στο διαδύκτιο.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2010Η εργασία χωρίζεται σε δέκα επιµέρους κεφάλαια. Ξεκινώντας δίνεται µία σύντοµη ιστορία του διαδικτύου, η εξέλιξή του ως τη µορφή που το γνωρίζουµε σήµερα, καθώς και ποιοι παράγοντες καθορίζουν το κοινό του. Στη συνέχεια ... -
Σύστημα αποθήκης "Σούπερ Μάρκετ".
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-05-2010Ο σκοπός της εφαρμογής είναι η προβολή προϊόντων επιχειρήσεων και η πώληση τους μέσω διαδικτύου. Από την πλευρά του ο χρήστης έχει την δυνατότητα να κάνει έρευνα αγοράς για το τι προϊόντα είναι διαθέσιμα σε κάθε επιχείρηση, ... -
Το διαδικτυακό μάρκετινγκ στις σύγχρονες ξενοδοχειακές μονάδες της Κρήτης.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-04-05Το Διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο δράσης των επιχειρήσεων κάθε είδους και φυσικά και των ξενοδοχείων. Το Διαδίκτυο αποτελεί ένα κανάλι διανομής. Στην Ελλάδα, τα περισσότερα ξενοδοχεία, χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να ...