Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "επικοινωνία"
Αποτελέσματα 21-40 από 49
-
Η επικοινωνία σαν βασικός παράγοντας στην οργάνωση και λειτουργία των επιχειρήσεων, οργανισμών και συνεταιρισμών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-12-2011Στην εργασία αυτή θα αναφερθούμε στην επικοινωνία και στο πως αυτή μπορεί να συμβάλλει στην λειτουργία επιχειρήσεων, οργανισμών και συνεταιρισμών. Θα αναφερθούμε στις θεωρίες της επικοινωνίας και την εσωτερική επικοινωνία. ... -
Η επικοινωνία στο χώρο των οργανώσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-08-2014Η επικοινωνία ως όρος χρησιμοποιείται ποικιλοτρόπως, όχι μόνο όσον αφορά στις διαδικασίες στις οποίες αναφέρεται, αλλά και στις περιστάσεις κάτω από τις οποίες υφίσταται. Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια αποσαφήνισης ... -
Η προώθηση τουριστικών καταλυμάτων στο διαδίκτυο (social media).
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-12-07Η Πτυχιακή με τίτλο «Η Προώθηση Τουριστικών Καταλυμάτων στο Διαδίκτυο (Social Media)» προσφέρει μια ολοκληρωμένη ανάλυση των στρατηγικών προώθησης για τρία καταλύματα, συγκεκριμένα τη Villa Liljana, τη Villa Salla και τη ... -
Η σημασία της επικοινωνίας στην αντιμετώπιση των οργανωσιακών συγκρούσεων. Μια έρευνα στη Creta Farm.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2009Στα πλαίσια της αποφοίτησής μου από το τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Τ.Ε.Ι. Κρήτης κατατίθεται η παρούσα πτυχιακή εργασία. Στόχος της μελέτης μου είναι να αναδείξει τη σημασία της επικοινωνίας στην αντιμετώπιση των ... -
Η σημασία της επικοινωνίας στον τουρισμό με έμφαση στα εντυπα και ηλεκτρονικά μέσα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008H επικοινωνία αποτελεί τον πιο καθοριστικό παράγοντα για να μπορέσει να λειτουργήσει ο τουρισμός αποτελεσματικά στο σύνολό του. H επιλογή των διακοπών είναι μία δύσκολη υπόθεση, γιατί είναι μία υπηρεσία η οποία δημιουργείται ... -
Η σημασία του κλίματος εμπιστοσύνης στο τουριστικό τομέα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Ο τουρισμός είναι ένα πολύπλοκο φαινόμενο, το οποίο μπορεί να παρατηρηθεί από πολλές πλευρές, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του παρατηρητή Έτσι: - Αν δούμε τον τουρισμό από την πλευρά του τουρίστα, τότε θα θεωρήσουμε ότι είναι ... -
Η σημασία των δημοσίων σχέσεων στην ανάπτυξη των σύγχρονων επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η επικοινωνία των σημερινών ανθρώπων αναμεταξύ τους παρουσιάζει πολλές έλλειψης, ο άνθρωπος όμως αισθάνεται την ανάγκη να επικοινωνεί με τους συνάνθρωπους του. Ο θεσμός των Δημόσιων Σχέσεων δημιουργήθηκε, με την επιστημονικοί ... -
Η σύγκρουση ρόλων στο χώρο των οργανώσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-06-2011Στην μελέτη αυτή, αρχικά θα οριστεί τι είναι ρόλος και θα συνδεθεί με την έννοια της θέσεως. Θα μελετηθούν οι διάφορες κατηγορίες του και θα υπάρξει και διαγραμματική παρουσίαση. Επίσης, θα δοθεί και ο ορισμός της σύγκρουσης ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από πολυεθνικές. Η περίπτωση της ΙΚΕΑ.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και ιδίως από πολυεθνικές επιχειρήσεις, όπως η σουηδική εταιρεία ΙΚΕΑ. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν πλέον ένα αναπόσπαστο κομμάτι ... -
Η χρήση των τεχνολογιών πληροφορικής επικοινωνίας και ηλεκτρονικού εμπορίου στις τουριστικές επιχειρήσεις της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-06-2010Η προβολή του νησιού μέσω του Διαδικτύου και τα ηλεκτρονικά SPOT που διαφημίζουν το νησί βρίσκονται σε μεγάλη γκάμα στο Internet. Το νησί ως μια αυτόνομη οικονομική και τουριστική δύναμη έχει τις υποδομές να θέτει βάσεις ... -
Θεωρία επισκευής κινητών τηλεφώνων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΣΕ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Η παρούσα διατριβή έγινε από τους παρόντες σπουδαστές μετά από πολλά χρόνια εργασίας σε διάφορες ειδικότητες με σκοπό τη διεύρυνση των γνώσεων της σύγχρονης τεχνολογίας και ειδικότερα της μικροηλεκτρονικής που κατακλύζουν ... -
Λειτουργία της επικοινωνίας και οι τρόποι που γίνεται περισσότερο αποτελεσματική.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010Η λειτουργία της επικοινωνίας σίγουρα σαν θέμα είναι τεράστιο και ανεξάντλητο. Υπάρχουν πολλές απόψεις και γνώμες γύρω στο πως μπορεί η επικοινωνία να συμβάλει στην καλύτερη συμβίωση των ανθρώπων πρώτα απ' όλα μεταξύ τους, ... -
Μελέτη διαμόρφωσης και αποδιαμόρφωσης συχνότητας FM. Υλοποίηση κυκλωμάτων διαμόρφωσης - αποδιαμόρφωσης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΣΕ Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008Αρχικά, ξεκινώντας την εργασία μας, οφείλουμε να κάνουμε, μια αναφορά στην τεράστια σημασια των επικοινωνιών. Ένας από τους ορισμούς που μπορεί να δοθεί στη λέξη επικοινωνία είναι, ότι αποτελεί τη βασική επεξεργασία ... -
Μελέτη και σύγκριση πρωτοκόλλων πολλαπλής πρόσβασης στο μέσο για ευρυζωνικά δορυφορικά δίκτυα κινητών χρηστών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε.
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 30-04-2008Σκοπός της βιβλιογραφίας αυτής είναι να παρουσιάσει ένα σημαντικό μέρος δουλειάς που έχει συγκεντρωθεί τις δυο τελευταίες δεκαετίες πάνω στο αντικείμενο των MAC πρωτοκόλλων (Medium Access Protocol- Πρωτόκολλο Πολλαπλής ... -
Νέα μέσα επικοινωνίας: προκλήσεις και επιπτώσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ.
ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-26Η παρούσα εργασία παρουσιάζει το διαδίκτυο ως σύγχρονο μέσο επικοινωνίας. Αρχικά αναλύεται η επικοινωνία και συγκρίνονται οι παραδοσιακές με τις σύγχρονες μορφές της. Από όπου φαίνεται πως οι επιχειρήσεις εκμεταλλεύονται ... -
Ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων στη συγκρότηση του επικοινωνιακού περιβάλλοντος των τουριστικών επιχειρήσεων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Στόχος της εργασίας είναι να καταδειχθεί ο ρόλος των δημοσίων σχέσεων ως μορφή επιχειρησιακής επικοινωνίας. Οι δημόσιες σχέσεις στη σύγχρονη αυτοματοποιημένη εποχή, αποτελούν πραγματική όαση στις σχέσεις μεταξύ των ατόμων ... -
Οπτικοακουστικά συστήματα επικοινωνίας.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-04-2011Η ραγδαία εξέλιξη των επικοινωνιών, με τη χρήση των ηλεκτρονικών υπολογιστών, είναι ένα φαινόμενο που απασχολεί και θα απασχολήσει τον άνθρωπο στο μέλλον. Ο συνδυασμός αυτής της τεχνολογίας με τις νέες τεχνολογίες ραδιόφωνου ... -
Οργανωσιακή ατμόσφαιρα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-05-2012Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση της οργανωσιακής ατμόσφαιρας μιας επιχείρησης και η επίδραση της στην απόδοση των εργαζομένων της. Η παρούσα έρευνα έχει βασιστεί στη θεωρητική προσέγγιση της έννοιας της ... -
Οργανωσιακή επικοινωνία.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2013Στα πλαίσια της υλοποίησης της πτυχιακής μας εργασίας με θέμα ‘ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ’ αναφερόμαστε στο θεωρητικό αρχικά υπόβαθρο της επικοινωνίας μέσα σε ένα οργανισμό και στη συνέχεια στο ερευνητικό κομμάτι, για το οποίο ... -
Οργανωσιακή κουλτούρα και η σχέση της με τις ανθρώπινες δεξιότητες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Βασική προϋπόθεση για τη λειτουργία μιας επιχείρησης είναι η οργανωσιακή κουλτούρα. Κάθε επιχείρηση συνειδητά ή ασυνείδητα στηρίζεται σε μια κουλτούρα και ο ηγέτης είναι αυτός που πρώτος την οραματίζεται. Σκοπός μας ήταν ...