• Μάρκετινγκ σε επιχειρήσεις λογιστικών υπηρεσιών: ποιότητα και διατήρηση πελατείας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γιάγκος, Δημήτριος; Γρηγοριάδης, Αλέξανδρος; Καρνιαούρας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-11-2015
    Στη συγκεκριμένη εργασία και έρευνα που διεξάγεται, πραγματοποιείται γενικευμένη αναφορά στο θέμα του μάρκετινγκ των υπηρεσιών στη χωρά μας και ειδικότερα σε επιχειρήσεις που προσφέρουν λογιστικές υπηρεσίες. Ο σκοπός της ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών σε ξενοδοχειακή μονάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριγκούμπ, Αλεξάντρου; Σεληνιωτάκης, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-11-14
    Η μελέτη της ικανοποίησης πελατών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι κάθε οργανισμού που στοχεύει στη βελτιστοποίηση των προιόντων και των υπηρεσιών του. Το συγκεκριμένο κομμάτι έχει μπει πρόσφατα χρονολογικά στις καθημερινότητες ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης πελατών. H περίπτωση ξενοδοχειακής μονάδας στην Χερσόνησο Ηρακλείου Κρήτης

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ροδίτη, Θεμελίνα; Χαραλαμπάκη, Αδαμαντία
    Επιβλέπων καθηγητής: Δήμου, Ειρήνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-01-2016
    Αντικείμενο μελέτης της παρούσας εργασίας αποτελεί ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών συγκεκριμένης ξενοδοχειακής μονάδας της Χερσονήσου, στο Ηράκλειο Κρήτης, από την ποιότητα και την παροχή υπηρεσιών που έλαβαν κατά τη ...
  • Μέτρηση ικανοποίησης των πελατών σε πραγματικό εργασιακό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αφραθιανάκης, Μύρωνας
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    Ο σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι να ερευνήσει την ικανοποίηση των πελατών σε ένα πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον. Στις μέρες μας, η μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ...
  • Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και εξέταση της μεθόδου SERVQUAL. Μελέτη περίπτωσης: Η επιχείρηση "Γευσήνους".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κακάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2013
    Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πρωταρχικός στόχος για κάθε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ειδικά αν θέλει να επιβιώσει σε αυτή την ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών είναι ...
  • Μελέτη και μέτρηση ικανοποιήσης των πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κοτσέλη, Ίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-12-2009
    Η σπουδαιότητα της μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι ο χώρος της ανάλυσης της συμπεριφοράς του καταναλωτή έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του στην μετά-αγοραστική συμπεριφορά του ...
  • Μελέτη – εκτίμηση ικανοποίησης πελατών σε πραγματικό επιχειρησιακό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Νικολαράκη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκιαδάκης, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2011
    Ο πελάτης-καταναλωτής αποκτά και στη χώρα μας συνείδηση της δύναμής του και απαιτεί ποιότητα στις υπηρεσίες και τα προϊόντα που αγοράζει, σωστή εξυπηρέτηση πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την αγορά του προϊόντος καθώς, και ...
  • Ποιότητα online υπηρεσιών: η άποψη των πελατών στον κλάδο της τεχνολογίας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Παπαδουράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-10-17
    Σκοπός της παρούσας πρωτογενούς έρευνας είναι να μελετήσει τις απόψεις των καταναλωτών για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών τεχνολογίας μέσω του διαδικτύου. Η παρούσα Διπλωματική εργασία έχει στόχο να διερευνήσει α) την ...
  • Το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: Από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση πελατών

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Μαυροτσουπάκης, Εμμανουήλ; Τζωρτζάκη, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-08
    Το μάρκετινγκ (marketing) χαρακτηρίζεται ως μια έννοια αρκετά δυσπρόσιτη και δύσκολη ως προς τον ορισμό της. Όμως, όταν συνδυάζεται με την λογιστική, η έννοια γίνεται ευκολότερα κατανοητή διότι είναι ευρύτερα γνωστή, τόσο ...
  • Τρόποι διατήρησης πελατών για τη βιώσιμη ανάπτυξη μιας επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βουγιούκας, Γρηγόριος; Νικητάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-21
    Είναι ευρέως γνωστό ότι ο κόσμος στον οποίο ζούμε όλες οι επιχειρήσεις είναι ανταγωνιστικές και μάχονται με κάθε μέσο να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες και μεγαλύτερα μερίδια στην αγορά. Η προσπάθεια προσφοράς καλύτερων ...