• Οπτικοακουστική παραγωγή σε τεχνολογίες αποκατάστασης, ελέγχου και κίνησης των άκρων μετά από εγκεφαλικά επεισόδια.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ιωαννίδης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-07-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών για την αποκατάσταση, Ελέγχου και Κίνησης που βασίζονται στην ανίχνευση κίνησης, εστιάζοντας στις δυνατότητες τους και στο πως μπορούν αυτά να ...
  • Οπτικοακουστική παραγωγή σε τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κούτουλας, Βασίλειος; Ξυπολιτάκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-12-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μια ανασκόπηση δεκαετίας από το 2000 έως το 2012 όσον αφορά την τεχνολογία της εικονικής πραγματικότητας και πώς αυτή βρίσκει εφαρμογές στον εκπαιδευτικό τομέα. Αναλυτικότερα πραγματοποιείται ...
  • Παιχνίδι Capture Towers στην Unreal Engine 4.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δούβρης, Γρηγόριος; Προεστός, Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-14
    Στο πλαίσιο της πτυχιακής εργασίας, θα αναπτυχθεί ένα παιχνίδι στην Unreal Engine 4, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα μεγάλο επίπεδο, θα υπάρχουν πύργοι (φυλάκια) σκορπισμένοι στο χάρτη και κάθε πύργος θα έχει διαφορετικούς ...
  • Παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας τύπου PokemonGo.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κολυδάς, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-19
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός augmented reality παιχνιδιού το οποίο υλοποιήθηκε με την βοήθεια της μηχανής ανάπτυξης παιχνιδιών Unity και των γλωσσών προγραμματισμού C# και PHP. Στο πλαίσιο ...
  • Παιχνίδι τύπου open world single player shooter RPG.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαχάκης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-01-24
    Η εργασία είναι ένα παιχνίδι τύπου Open World Single Player Shooter RPG και είναι διαθέσιμη σε Windows και Android. Δημιουργήθηκε στην παιχνιδομηχανή Unity3D με χρήση εργαλείων του Unity3D και την γλώσσα προγραμματισμού ...
  • Παιχνίδι τύπου racing στην Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παλάσσης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-08
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την ανάπτυξη ενός vehicular combat (μάχες με οχήματα) ηλεκτρονικού παιχνιδιού μέσω χρήσης της Unity Game Engine και της γλώσσας προγραμματισμού c# που υποστηρίζεται από αυτήν. Σε αυτήν ...
  • Παιχνίδι τύπου Survival σε Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ματαλλιωτάκης, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-01-17
    Το ακόλουθο έγγραφο περιγράφει τη διαδικασία που ακολουθήθηκε για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού τύπου «survival». Στα πλαίσια της εργασίας δημιουργήθηκαν τρισδιάστατα μοντέλα ανθρωπόμορφων χαρακτήρων τόσο για την ομάδα των ...
  • Πλατφόρμα πραγματικού χρόνου φυσικής αποκατάστασης βάση σκελετού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Ξυλουργός, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-07-2015
    Η παρούσα διπλωματική εργασία αναπτύσσει μια πλατφόρμα πραγματικού χρόνου ως λογισμικό ικανό να υποστηρίξει ασκήσεις για φυσική αποκατάσταση προσαρμοσμένη σε ασθενείς που πάσχουν από την νόσο Πάρκινσον. Ασκήσεις γυμναστικής ...
  • Πλατφόρμα προσομοίωσης φυσικών μοντέλων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπαϊωάννου, Δημήτριος; Σανουδάκης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2010
    Αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι η χρήση, και παρουσίαση μεθόδων αριθμητικής ανάλυσης σε μοντέλα Φυσικής με τη χρήση της γλώσσας προγραμματισμού Visual Basic .Net 2008. Υλοποιήθηκε με την χρήση της εφαρμογής Visual ...
  • Πολυμεσική εφαρμογή: Ολυμπιακοί αγώνες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γιαννιδάκη, Μαρία; Μπακάλης, Κώστας; Μπατζάκα, Ιωάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-05-2009
    Τα πολυμέσα είναι μία από τις πιο πολυσυζητημένες τεχνολογίες των αρχών της δεκαετίας του ‘90. Το ενδιαφέρον αυτό είναι απόλυτα δικαιολογημένο, αφού τα πολυμέσα αποτελούν το σημείο συνάντησης πέντε μεγάλων βιομηχανιών: της ...
  • Σύστημα διάθεσης φωτογραφιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τζούμπας, Αχιλλέας
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2009
    Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας διαδικτυακής εφαρμογής όπου ο κάθε εγγεγραμμένος χρήστης θα μπορεί να δημοσιεύει τις φωτογραφίες που επιθυμεί καθώς και να τις κατεβάσει. ...
  • Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου ιστού WCMS HANDAX.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χαμαλάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-06-2009
    Ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Ιστού (WCMS) είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) που υλοποιείται συνήθως ως εφαρμογή Ιστού (Web Application) , για τη δημιουργία και τη διαχείριση αρχείων περιεχομένου HTML. ...
  • Σύστημα εσωτερικής υποστήριξης δανειστικής βιβλιοθήκης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ιωαννίδη, Λαρίσα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-04-2008
    Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας εφαρμογής υποστήριξης μιας δανειστικής βιβλιοθήκης. Συγκεκριμένα η εφαρμογή έχει αναπτυχθεί σε τεχνολογία VB.NET, με βάση δεδομένων σε ...
  • Σύστημα πώλησης ρολογιών μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ψωμάς, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-12-2011
    Ο βασικός στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός, η υλοποίηση και η παρουσίαση του διαδικτυακού τόπου ενός online ηλεκτρονικού καταστήματος που εμπορεύεται ρολόγια, με χρήση του προγράμματος Drupal, ενός ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γασπαράκης, Αντώνης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-05-2010
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μίας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου. Για την υλοποίηση του συστήματος χρησιμοποιήθηκε το περιβάλλον ανάπτυξης Microsoft Visual Studio, ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση Web Services για την αυτοματοποίηση custom-made αναζητήσεων και την ενημέρωση των χρηστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ζιάμος, Ιωάννης; Φιλιππόπουλος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση, ο σχεδιασμός και η υλοποίηση μιας υπηρεσίας αναζητήσεων στο δίκτυο σελίδων του eΒay. Ο σχεδιασμός είναι αυτός της διαδικτυακής υπηρεσίας που χρησιμοποιεί ιστοσελίδα ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού μουσικού ακούσματος σε VR, με την Unity3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Χαμηλός, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-10-09
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός παιχνιδιού όπου ο παίκτης πρέπει να αλληλεπιδράσει με ένα stream αντικειμένων που έρχονται καταπάνω του, στον ρυθμό ενός επιλεγμένου μουσικού ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός Turn-Based RPG σε Unity 3D.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μπάλλα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-06
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός Turn Based RPG, χρησιμοποιώντας τη Unity3D Game Engine. Η διαδικασία σχεδιασμού θα επικεντρωθεί, στη δημιουργία ενός ισορροπημένου και ελκυστικού ...
  • Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός παιχνιδιού τρόμου στο Unity.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Καμνάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-07
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού τρόμου με την χρήση του Unity. Ο βασικός στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η παραγωγή υψηλής ποιότητας γραφικών για παιχνίδια. Στα πλαίσια της ...
  • Ταινία μικρού μήκους με θέμα τον αυτισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Καριωτάκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-10-2014
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά στην παραγωγή μιας ταινίας μικρού μήκους με τίτλο «Όλα τα κομμάτια μαζί» και η οποία έχει θέμα τον αυτισμό. Αφορμή στάθηκε η επαφή μου με το φάσμα του αυτισμού εξαιτίας διαπιστωμένου ...