Σχεδιασμός και υλοποίηση ενός Turn-Based RPG σε Unity 3D.
Design and implementation of a Turn-Based RPG in Unity 3D.
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός Turn Based RPG, χρησιμοποιώντας τη Unity3D Game Engine.
Η διαδικασία σχεδιασμού θα επικεντρωθεί, στη δημιουργία ενός ισορροπημένου και
ελκυστικού συστήματος μάχης, διατηρώντας παράλληλα της αίσθηση της ιστορίας του
φανταστικού. Ο σχεδιασμός περιλαμβάνει βασικά δομικά στοιχεία, όπως η εξέλιξη των
χαρακτήρων κατά τη διάρκεια των μαχών, όσον αφορά τα στατιστικά τους, η εχθρική τεχνητή
νοημοσύνη και η διεπαφή του χρήστη. Στοιχεία τα οποία συνδυάζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε
να βγει ένα άρτιο αποτέλεσμα.
Η διαδικασία υλοποίησης θα αναλυθεί σε τέσσερα μέρη, χαρακτήρες και τα
χαρακτηριστικά τους, σχεδιασμός του παιχνιδιού, υλοποίηση κώδικα, καθώς και
βελτιστοποίηση της απόδοσης. Για τους χαρακτήρες θα αναλυθούν οι ενέργειες που μπορούν
να κάνουν κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού καθώς και το εκάστοτε τρισδιάστατο μοντέλο τους.
Για τον σχεδιασμό, θα περιγραφούν αναλυτικά όλες οι διαδικασίες, από τη δημιουργία της
διεπαφής χρήστη, μέχρι και το πως έχει δημιουργηθεί η κάθε σκηνή από το μηδέν. Όσον αφορά
την υλοποίηση κώδικα, περιγράφονται τα σημεία εκείνα, τα οποία αποτελούν σημαντικά
προγραμματιστικά μέρη, με χρήση φωτογραφιών του κώδικα, μέσα στον οποίον υπάρχουν
αναλυτικά σχόλια. Τέλος το σύστημα ελέγχεται και βελτιστοποιείται, χρησιμοποιώντας
διάφορες μετρήσεις απόδοσης της Unity στον Profiler, όπως τα FPS και η χρήση της μνήμης.
Τα αποτελέσματα από αυτού του ελέγχου παρουσιάζονται μαζί με τις επιπτώσεις τους για το
σύστημα. Τέλος, παρουσιάζονται οι δυσκολίες που αντιμετωπίστηκαν, καθώς και πιθανές
μελλοντικές βελτιώσεις και επεκτάσεις.
Το τελικό αποτέλεσμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας, θα είναι ένα πλήρως
λειτουργικό παιχνίδι, όπου θα παρέχει στον χρήστη μία ελκυστική και ταυτόχρονα καθηλωτική
εμπειρία. This thesis, presents the design and implementation of a Turn-Based RPG, using the
Unity 3D Game Engine.
The design process, will focus on creating a balanced and engaging battle system, while
maintaining the feeling of the fictional story in a fantasy world. The design includes basic
structural blocks, such as, character progression during battles, in terms of their stats, enemy
Artificial Intelligence and user interface. Elements which are combined in such a way, to have
an excellent result come out.
The implementation process will be broken down into four parts, characters and their
features, game design, code implementation and performance optimization. For the characters,
the actions they can perform, during the game, will be analyzed , as well as their 3D model.
For the design, all the processes will be described in detail, from the creation of the user
interface, to how each scene is created from scratch. Regarding the code implementation, the
important programming parts, are described, using snippets of the code, in which there are
detailed comments. Then, the system is tested and optimized, using various Unity performance
metrics in the Profiler tool, such as FPS and CPU usage. The results, from this audit, are
presented, along with their implications for the system. Finally, the difficulties encountered
along the way, are presented, as well as the possible future improvements and extensions.
The result of this thesis, will be a fully functional game, which will provide the user, an
attractive and at the same time, immersive experience.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info