• Digital marketing και επικοινωνία: επικοινωνώντας τα μηνύματα μιας εταιρείας μέσω ψηφιακών καναλιών. Μελέτες περιπτώσεων και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων (Monitoring).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σίμογλου, Απόστολος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το digital marketing και την επικοινωνία μέσω ψηφιακών καναλιών. Αναφορά έγινε και σε μελέτες περίπτωσης και δυνατότητες παρακολούθησης αποτελεσμάτων. Έγινε αναφορά στο Ίντερνετ το οποίο ...
  • Η νεοφυής επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Λιγομιάδης, Άγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-17
    Ο σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η έρευνα και η ανάλυση του οικοσυστήματος των νεοφυών "startup" επιχειρήσεων στην Ελλάδα. Ο κύριος λόγος που με οδήγησε να ασχοληθώ με την συγκεκριμένη έρευνα είναι λόγω της μεγάλης ...
  • Η σημασία της ασφάλειας στο πλαίσιο των εμπορικών συναλλαγών μέσω του διαδικτύου σε επίπεδο B2C: Η περίπτωση της MULTIRAMA.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σουπιάδου, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-12-2008
    Με την ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας οι καταναλωτές βρίσκονται σε ασάφεια και εμφανίζονται επιφυλακτικοί, σε ότι αφορά θέματα που έχουν άμεση σχέση με την Ασφάλεια κατά τις αγορές που πραγματοποιούνται στο Διαδίκτυο. ...
  • Η σημασία της διαδικτυακής παρουσίας ενός δήμου για την τουριστική του προβολή. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παντελή, Άρτεμις
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 06-06-2014
    Οι Ο.Τ.Α. (Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης) αποτελούν τους επίσημους κυβερνητικούς εκπροσώπους μιας περιοχής. Οι Ο.Τ.Α πέρα από τους διοικητικούς στόχους που θέτουν για την κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη μιας περιοχής , ...
  • Η χρήση συστημάτων γενικής τεχνητής νοημοσύνης όπως το OpenAI και οι εφαρμογές τους στο marketing.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Διάκου, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2024-02-20
    Αυτή η πτυχιακή στοχεύει να διερευνήσει τον ρόλο της τεχνητής νοημοσύνης (AI) στο μάρκετινγκ και τις επιπτώσεις της για τις επιχειρήσεις, τους καταναλωτές και την κοινωνία. Με τις ραγδαίες εξελίξεις στην τεχνολογία AI, η ...
  • Η χρήση του instagram στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χαιρέτη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-05
    Η παρούσα έρευνα στοχεύει να μελετήσει τις απόψεις των πολιτών σχετικά με την χρήση και τους λόγους χρήσης του Instagram. Για την μελέτη του θέματος επιλέχθηκε η ποσοτική προσέγγιση με ερωτηματολόγιο. Δείγμα ευκολίας 94 ...