• Διαδικτυακή πλατφόρμα για δημιουργία ερωτηματολογίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Νίκα, Ολυμπία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσικνάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-05-06
    Οι επιχειρήσεις και οι ερευνητές από διάφορες βιομηχανίες διεξάγουν έρευνες με τη χρήση ερωτηματολογίων για τη μελέτη απαντήσεων σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που σχετίζονται με ένα ή περισσότερα θέματα. Αυτά τα ερωτήματα, ...
  • Ανάπτυξη συστήματος για online συμπλήρωση ερωτηματολογίων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Γρεβενίτης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-05-2009
    Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής είναι η ανάπτυξης μίας on line εφαρμογής η οποία θα επιτρέπει τη δημιουργία ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων και την ανάρτηση αυτών, για συμπλήρωση. Η λογική της εφαρμογής τούτης, δεν επαφίεται ...
  • Αποτελεσματικότητα της πρακτικής άσκησης και απορροφητικότητα των σπουδαστών του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ζερβού, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαυρίδης, Παύλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2013
    Στην παρούσα μελέτη, εξετάστηκε η αποτελεσματικότητα της πρακτικής άσκησης των φοιτητών του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων, στις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις, καθώς και η απορροφητικότητα των αποφοίτων μετά το πέρας των ...
  • Δημιουργία Web-Based εφαρμογής βασισμένη στο IMS QTI.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Βελεγράκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-26
    Την τελευταία δεκαετία η χρήση του υπολογιστή στην εκπαιδευτική διαδικασία αυξάνεται όλο και πιο πολύ. Για τον λόγο αυτό στην ηλεκτρονική μάθηση πολλοί οργανισμοί έχουν ασχοληθεί με σκοπό τη δημιουργία προδιαγραφών για τις ...
  • Έρευνα φοιτητικής ζωής στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ηρειώτου, Ιφιγένεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Δημοτίκαλης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Η παρούσα έρευνα καταγράφει την ζωή των φοιτητών στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης. Με χρήση ερωτηματολογίου σε δείγμα 155 φοιτητών εξετάζεται: το κόστος ζωής των φοι-τητών, η αντίληψη και η συμπεριφορά αναφορικά με την φοιτητική ...
  • Η αποτελεσματικότητα του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στην αγορά εργασίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κίτου, Δέσποινα
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαυρίδης, Παύλος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-09-2011
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην «Αποτελεσματικότητα του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Αγορά Εργασίας», κατά τα τελευταία χρόνια. Στόχοι της παρούσας έρευνας είναι να αναδειχθεί πόσο καλά προετοιμασμένοι ...
  • Η ικανοποίηση των καταναλωτών του Ηρακλείου απο τα Super Markets.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Σταυρουλάκη, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-11-09
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα «H ικανοποίηση των καταναλωτών του Ηρακλείου από τα super markets» έχει ως σκοπό τη διερεύνηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή, αλλά και τη μέτρηση της ικανοποίησής του στον κλάδο των ...
  • Η χρήση εγκεκριμένων φυτοπροστατευτικών σκευασμάτων στη μαζική παραγωγή οπωροκηπευτικών. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σαμπροβαλάκη, Ασπασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-07-2013
    Ανέκαθεν, η γεωργία αποτελούσε έναν από τους κυριάρχους κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Στη γεωργική οικονομία τα αγροτικά προϊόντα και ιδιαιτέρα τα οπωροκηπευτικά, καταλαμβάνουν ένα μεγάλο τμήμα της. Η παραγωγή ...
  • Η χρήση της τουριστικής διαφήμισης ως μοχλός τουριστικής ανάπτυξης στην ευρύτερη περιοχή της Χερσονήσου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καρδάρη, Δήμητρα; Μουτουσίδη, Αλεξάνδρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Αυγέλη, Βασιλική
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο τουρισμός κατατάσσεται σήμερα διεθνώς μεταξύ των πλέον σημαντικών βιομηχανιών με ταχείς ρυθμούς αύξησης του κύκλου εργασιών του και με σημαντική συμβολή στην οικονομική ανάπτυξη,σε εθνικό επίπεδο,στην απασχόληση και στις ...
  • Μετάφραση και επικύρωση της κλίμακας Disease Burden Multimorbidity Assessment σε ελληνικό γενικό πληθυσμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Νοσηλευτικής
    Συγγραφείς: Τζελέπη, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Κλεισιάρης, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-03-15
    Εισαγωγή: Η πολυνοσηρότητα σχετίζεται με λειτουργική παρακμή του ασθενούς, χαμηλή ποιότητα ζωής, κατάθλιψη, πολυφαρμακία και με την οικονομική επιβάρυνση της υγειονομικής περίθαλψης. Η κλίμακα Desease Burden Multimorbidity ...
  • Παράγοντες αποδοχής και διάδοσης ηλεκτρονικών συναλλαγών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δραμητινού, Αντωνία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μελάς, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2013
    Η εργασία διερευνά τους όρους αποδοχής και διάδοσης των ηλεκτρονικών συναλλαγών από το καταναλωτικό κοινό. Οι ηλεκτρονικές συναλλαγές αποτελούν ένα καταλυτικό σύγχρονο πεδίο επικοινωνίας και ανταλλαγής ανάμεσα στις ...