• Αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών και του ηλεκτρονικού εμπορίου στον χώρο των επιχειρήσεων - Ανάλυση απαιτήσεων δημιουργίας επιχειρηματικής ιστοσελίδας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γέρου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί μια μορφή επιχειρηματικότητας που ξεκίνησε τη δεκαετία του 1970, αλλά απέκτησε ιδιαίτερη άνθηση τα τελευταία είκοσι χρόνια λόγωτης ραγδαίας εξάπλωσης του διαδικτύου.Εμφανίζεται με τη μορφή ...
  • Η διάδοση, εφαρμογή και χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Παπουτσιδάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει τίτλο “Η διάδοση, εφαρμογή και χρήση του διαδικτύου και ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις της Κρήτης”. Σκοπός μας είναι να εξετάσουμε κατά πόσο χρησιμοποιούν οι Κρητικές ...
  • Η επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μόρτογλου, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας ...
  • Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και η εφαρμογή της στον τουριστικό τομέα στην Ελλάδα.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Γούτσος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Χουρδάκης, Μαρίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-07-13
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα στον τουριστικό τομέα και τις ψηφιακές εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί και χρησιμοποιούνται για την προσφορά τουριστικών υπηρεσιών. Η σχέση των καταναλωτών ...
  • Στρατηγικές ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας και εθισμός στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αδαμάκης, Ιωάννης; Μπαλαμπάνη, Κωνσταντίνα; Μπουρογιάννης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-03-10
    Κύριο αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι, η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα και πως συνδέεται με τον εθισμό στο διαδίκτυο, όπως επίσης τις επιπτώσεις που έχει ο εθισμός στους νέους. Η ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα, ...
  • Το ηλεκτρονικό εμπόριο ως εργαλείο εξελίξης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τριανταφύλλου, Δάφνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ανδριανάκη, Κατερίνα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-12-2011
    Ο στόχος της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του θέματος του ηλεκτρονικού εμπορίου ως μέσο ανάπτυξης. Στο πλαίσιο αυτό διερευνήθηκαν οι μορφές του ηλεκτρονικού εμπορίου, αναλύθηκαν τα οφέλη και οι περιορισμοί του αλλά ...